Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tämä kohta 37-vuotias mamma laittaa kohta vartalokuvansa tänne kaikkien töllisteltäväksi!

Vierailija
04.03.2010 |

Kaksosten jälkeen vartaloni on todella "kaunis" kaikkine tuhansine raskausarpineen ja repeämineen. Läskiäkin on (10 kiloa liikaa) ja selluliittia löytyy. Palkintona muksuista minulle on jäänyt ikuinen pömppövatsa, josta aina silloin tulee kyselyjä: "Milloin on laskettu aika?" Tuohon pömppöön ei auta muu kuin kirurgin veitsi, sekin on käyty jopa fysiatrilla asti toteamassa. ;)

Ihmetyttää nämä 20-25 v. muijat, jotka tänne omia kuviaan laittavat ajatuksella "kauhistukaa, olen niiiiiin läski ja arpinen", kun kropassa ei edes näy raskauden jälkiä. Voe hyvää päevää!

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaus on kova ponnistus kropalle, saati kaksosten odottaminen. Itse olen keskinkertaisilla vaurioilla selvinnyt kahdesta eri raskaudesta eli maha on pömppö, kun lihakset ovat 3-4 senttiä mahan keskiviivasta erillään ja vähän on raskausarpia ja tietenkin sitä löysää ihoa.

Vierailija
22/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siitä raskaudesta ja raskausMAHASTA pitäis tommosia röllöjä selkään jäädä! Tai siis niistä pääsee eroon laihduttamalla ja treenaamalla. Mahaläskitkin siinä väkisin vähän pienentyisi vaikka ei TÄYSIN timmiksi saisikaan ilman kirurgiaa.

nimimerkillä kokemusta on.

Siis eikö teitä ärsytä nuo muut kuink mahaläskit?

eihän siitä raskaudesta ja raskausMAHASTA pitäis tommosia röllöjä selkään jäädä! Tai siis niistä pääsee eroon laihduttamalla ja treenaamalla. Mahaläskitkin siinä väkisin vähän pienentyisi vaikka ei TÄYSIN timmiksi saisikaan ilman kirurgiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ilmeisesti nykyään lukihäiriö, kun sanoja puuttuu sieltä sun täältä tai taivutukset on päin peetä. Tai sitten mä olen itsekin niin ihmeissäni noista kuvistani...

Ap.

Vierailija
24/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen melkein 37-vuotias myös. Kahden lapsen äiti. Mutta en mä noin huonossa kunnossa ole. Hirveet makkarat. Hyvä kuiteski jos itse olet tyytyväinen, mä en olis jos tollaisen vatsanseudun omistaisin, tekisin sille kyllä jotain ja nopeasti.

Vierailija
25/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen melkein 37-vuotias myös. Kahden lapsen äiti. Mutta en mä noin huonossa kunnossa ole. Hirveet makkarat. Hyvä kuiteski jos itse olet tyytyväinen, mä en olis jos tollaisen vatsanseudun omistaisin, tekisin sille kyllä jotain ja nopeasti.

ja nuo makkarat on venynyttä nahkaa.

Vierailija
26/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on timmimmässä ja kauniimmassa kunnossa ja hän on 57-vuotias ja synnyttänyt kolme lasta.

Vierailija
27/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nämä hän sai päälle kolmekymppisenä!

Äitini on timmimmässä ja kauniimmassa kunnossa ja hän on 57-vuotias ja synnyttänyt kolme lasta.

Vierailija
28/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo yhdestä lapsesta vatsanseutu voi muuttua karmeaksi, saati sitten, että siellä massussa on yhtä aikaa kaksi tai peräti kolme. Turha viisastella, että kuinka joku muu on timmimmässä kunnossa vaikka on vanhempikin.

Jos mä laittaisin tänne kuvan mun yläkropasta ilman tuota röllöä, niin et ikinä uskoisi, että mitä siellä rintojen alla odottaa. On meinaan eriparia tuo muu kroppa, joka ei siis ole läskinen. ;)

Ap.

Vierailija
29/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itekin 37, kaksi vuotta sitten synnytin kaksoset. Omasta mielestäni vatsa on kauhea ja teen töitä saadakseni sen kuntoon, paino on ihan alarajoilla. Ihmiset kauhistelee että mikä mussa muka on vikana, hyvä kroppa? Mutta en ole tyytyväinen.

Näiden kuvien jälkeen voin vissiin vähän jo höllätä ;) Kiitos!!!

Vierailija
30/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ap.

Vierailija
31/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin raskausarvista paatellen, eivat lapset ihan vastasyntyneita voi olla.

Vierailija
32/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielestäni ole lainkaan paha. Ihan ok kroppa!

Vierailija
33/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä olet tehnyt! Toinen makkaramaha

Vierailija
34/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro siksi, kun tutut täältä tunnistaisi. Lapseni ovat vielä päiväkodissa.

Ap.

Vierailija
35/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäläskit venynyttä nahkaa =D Kaikkea sitä kuuleekin.

Mulla kun oli painoa 7kg enemmän kuin nyt, niin kyllä röllötti "selkänahkakin" siis just tuolta lapojen seutuvilla. Ällötti itseänikin kun miehen kanssa petipuuhissa hän hiveli selkääni ja tunsin kun selkäläskit liikkui käden alla/mukana. röllöt katosivat kilojen mukana. Joten ihan rehellistä läskiä se on, eikä vain venynyttä nahkaa!

Venynyttä nahkaa siis pelkkää nahkaa mulla on vatsassa. Etusormen ja peukalon väliin kun nipistää ja venyttää, niin ihosta nousee erilleen millejä paksu nahkakerros. Sitten toisessa kohtaa on sitä läskiä eli etusormen ja peukolon väliin jää muutamia senttejä paksu kerros.

Vierailija
36/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaahan mulla olla tyräkin, enpä ole asiaa selvittänyt. Täytyypä käydä lekurilla.

Sinänsä jännä juttu (mikä ei noissa kuvissa näy), että mun yläkroppa on lähinnä kuin uimarilla. Leveet hartiat ja lihaksikkaat käsivarret. Ei heti uskoisi, että ne edes kuuluu samaan ihmiseen kuin tuo kamala vatsan alue.

Se täytyy myöntää, että valitsin kuvikseni ne kaikkein hirveimmät otokset - ihan tarkoituksella. Joku sanoi mulla olevan selkämakkaroita, mutta kyllä se on ihan nahkaa, mikä siinä on rullalla. Ei kymmenestä ylikilosta, joka asettuu vartaloon tasaisesti tule selkään läskimakkaroita. Ei ne ole siinä muuta kuin silloin, kun seison takakenossa.

Mutta pömppövatsa on ja se on äärimmäisen ruma, se täytyy itsekin todeta. Eivätkä ne arvet sitä yhtään kaunista. :(((

Ap.

Vierailija
37/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä muuten tulee selkämakkaroita 10 ylikilosta ihan varmasti. Niitä tulee helposti indeksin 25 allakin oleville.

Vierailija
38/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sun selässä on oikeasti LÄSKImakkarat. Niissä on nahka päällä joo, mutta siellä sisällä on ehtaa laardia. Ihan turha sun on väittää muuta.

Vierailija
39/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisittepä minun makkarani ja venyneen nahan. Siinä tulisi lisästressin aihetta. :DDDDDD

Vierailija
40/47 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein kunnon vekit tuossa rintsikoiden alapuolella selässä (oli rintsikoita tai ei). Ja BMI 24.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme