olen järkyttynyt - jättää 4kk lapsi kymmeneksi viikoksi että saa toteuttaa
unelmansa. Eilen alkoi ohjelma ruotsista missä 5 paria pääsevät Italiaan remontoimaan taloa ja raati äänestävät kotiin yksi kerrallaan. Vain yksi pari saa jäädä sinne toteuttamaan unelmansa. Pahin juttu oli kun yksi pariskunnista jätti vauvansa mummolaan Ruotsiin (tyttö noin 4kk) KYMMENEKSI viikoksi??!! Mun sydän oikein pomppasi, siis täh??!! Joo, se oli niin heidän unelmansa päästä ulkomaille asumaan ja kun heidät oli valittu tähän eivät voineet kieltäytyä...blabla... En voi muuta sanoa kun että kyllä ihmiset ovat sairaita....
Kommentit (4)
noita. Sairasta, mutta ei harvinaista. Omakin äiti lähti ulkomaille 2kk ku olin pieni ja mulla oli 3 vielä pienempää sisarusta. Isäpuoli meitä sit hoiti...
Mun mielestä on jo ihan tarpeeks kauheeta, kun kaverini tasan 1v. pikkupoika on yli 15 päivää isoäitinsä luona kaukana äidistään, kun äiti tarvii omaa aikaa. Huh.
noita. Sairasta, mutta ei harvinaista. Omakin äiti lähti ulkomaille 2kk ku olin pieni ja mulla oli 3 vielä pienempää sisarusta. Isäpuoli meitä sit hoiti...
ihan terveeltä.