Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautin kun ei tarvitse herätä lasten takia

Vierailija
23.02.2010 |

vaan saa rauhassa surffailla ja katsoa kisoja samalla :)

Olenhan jo 40v ja neljä lasta...

tämä palsta aina saa muistamaan sen.että tämän ikäisenä ei mielestäni kuulu enää herätä öisin,saati herärtä aamulla jos nukuttaa ja ollaan lomalla! :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut "kiinni" lapsissa vielä kun Sinulla alkaa helpottaman. Eli sain 39-vuotiaana kuudennen lapseni, ja Sinun iässäsi minulla oli nuoremmat 4v ja 1v. Koululaisiakin muutama.

V.2001 tuli 30 vuotta kuluneeksi ensimmäisen lapsen syntymästä, nuorin oli tuona vuonna 13v. Esim. 31 vuotta oli aina lapsia koulutielle laitettava. Ei ollut vuodenkaan taukoa etteikö joku/jotkut olleet koululaisia. Nyt muutama nuorempi opiskelee jo muualla, huolehtivat itse "reppunsa ja läksynsä".

Nyt nukun milloin huvittaa, välivuosi työstä, nuorinkin pääsi jo ylioppilaaksi, on tämä niin helppoa että. Miten sitä on jaksanutkaan noin monen kanssa...

Kun nuorin oli 6v tuli hän tädiksi ja minä mummiksi. Ensimäinen lapsenlapsi syntyi ja siitä lähtien on mummi saanut neuloa nuttuja ja opetella vaippamalleja. Kuusi ihanaa "viihdyttäjää" on toistaiseksi tätä uutta sukupolvea.

Olen mielelläni ottanut useinkin pariksi päiväksi lapsia mummolaan, heränyt välillä mutta enää tarvitsee vain lastenlapsien takia heräillä.

Vielä ap tämä onni Simullekin koittaa, nauti vapaammasta elämästä kasvatettuasi mukavan lapsimäärän, aika menee nopeasti ja huomaa olevansa mummi.

Vierailija
2/4 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin odotan jo mieluusti mummiksi tuloa,tosin ei ihan vielä,mutta kohta :)

Nostan sinulle todella paljon hattua!

Meillä vanhin 19v ja kuopus 10v,ja minustakin jo tuntuu että "ihanaa" !

Itse en olisi voinut kuvitellakkaan lapsen saantia samassa iässä kuin sinä,siis 39v.

Hienoa silti!!

Hyvää kevään odotusta sinulle ja perheellesi!

t.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruveta heräilemään lapsen takia.

Tähän asti on ollut oikea unikeko, alkuun vain yksi-kaksi herätystä yöllä kahden kuukauden ajan ja sitten yksi herätys aamuyöllä jonka mies hoiti lähtiessään töihin. Sen jälkeen olen voinut nukkua aina noin 10:neen asti (lapsi herää silloin suunnilleen, käy nukkumaan 19:00) jota käy todella harvoin.

Yleensä herään siinä kahdeksan aikaan ja käyn suihkussa ja juon teetä ja teen mitä huvittaa.

Lapsi on pian vuoden ja alkaa viimeistään puolen vuoden päästä heräämään aikaisemmin kun menee tarhaan ja se rytmihän kai pysyy sitten viikonloppunakin, hyvästi rauhalliset aamut :)

Vierailija
4/4 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 kuinen ja 6 vuotias. Pienemmän takia pitää vielä heräillä sen 5 kertaa yössä ja aamulla klo 7 noustaan ylös :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi