Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomen miehet avioituu virolaisten ja venäläisten naisten kanssa, mutta

Vierailija
04.03.2010 |

tapahtuuko sitä toisinpäin?

Huolivatko suomalaiset naiset venäläistä tai virolaista miestä kumppanikseen?

Tuttavapiirin asenteen mukaan ovat jotenkin epäluotettavia. Onko tuo sitten mielikuvaa vai totta?

Kommentit (164)

Vierailija
101/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

'brittiprinssin'. Satuimpa vaan rakastumaan brittiin sen kummempia miettimättä. Tavallisia ihmisiä ollaan molemmat.

Vierailija
102/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on niin huvittavaa seurata tuon yhden mamman hermostumista. Hän myönsi itse olevansa tälläisen duunarin vaimo ja sitten täällä puhuu ihan puuta heinää Lehtisen sanomisista eikä usko tuota joka tukee Lehtisen havaintoja.

Hermostumisen asteesta voi melkein päätellä että kuvitteli naivansa prinssin vähintään ja nyt valkenee totuus :D

tämä duunaribritin puoliso tosiaan kuvittelee Lasse Lehtisen keksineen koko enkkuyhteiskunnan luokkajaon :DD

Mutta ehkä meidän pitäisi vaan olla hys hys, on tuo suomipuoliso vissiin kuvitellut naivansa jonkun brittiprinssin ja nyt unelmat sortuvat!

Nytkö alat jo esittää, että Lasse Lehtinen on keksinyt koko englantilaisen luokkayhteiskunnan, jota ei ole olemassa kuin hänen teorioissaan?

Hauska ketju. :D

"Mutta ehkä meidän pitäisi vaan olla hys hys, on tuo suomipuoliso vissiin kuvitellut naivansa jonkun brittiprinssin ja nyt unelmat sortuvat!"

Kauhean katkeraa tekstiä! En nyt tiedä keneen tässä viitataan, mutta siitä huolimatta, erikoinen katsontakanta. Onko mielestäsi ok naida tavallinen tallaaja Suomesta, mutta jos kehtaa naida ulkomaalaisen pitäisi muistaa kiinnittää tarpeeksi huomiota siihen luokkataustaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtinenhän siis oletti, että yhteiskuntaluokasta toiseen nouseminen aiheuttaisi dilemman, johon ratkaisu on suominainen. Silloinhan mies ei enää ole duunari, vaan akateeminen ensimmäisessä polvessa. Minä arvioisin Lehtisen palomiehen poikana ja ensimmäisen polven akateemisena olleen tällaisen henkilökohtaisen dilemman kourissa ja olettaa kaikkien muidenkin olevan samalla tavalla pakkomielteisiä yhteiskuntaluokan suhteen. Vähän surullista, mutta toisaalta ymmärrettävää. Lehtinen on pula-ajan lapsi ja on varmasti nauttinut kun on päässyt naimisiin ihan pankkiirin kanssa. Tuskinpa se rakkautta oli, Lasse vaan koki vaimonsa ratkaisevan Lassen dilemman.

Vierailija
104/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkerana kun osui ja upposi :D Tää on paras ketju hetkeen!

Lehtinenhän siis oletti, että yhteiskuntaluokasta toiseen nouseminen aiheuttaisi dilemman, johon ratkaisu on suominainen. Silloinhan mies ei enää ole duunari, vaan akateeminen ensimmäisessä polvessa. Minä arvioisin Lehtisen palomiehen poikana ja ensimmäisen polven akateemisena olleen tällaisen henkilökohtaisen dilemman kourissa ja olettaa kaikkien muidenkin olevan samalla tavalla pakkomielteisiä yhteiskuntaluokan suhteen. Vähän surullista, mutta toisaalta ymmärrettävää. Lehtinen on pula-ajan lapsi ja on varmasti nauttinut kun on päässyt naimisiin ihan pankkiirin kanssa. Tuskinpa se rakkautta oli, Lasse vaan koki vaimonsa ratkaisevan Lassen dilemman.

Vierailija
105/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka moni teistä on oikeasti lukenut nuo Lehtisen ajatukset asiasta? Vai otatteko vain kantaa sen perusteella, mitä kuvittelette hänen kirjoittaneen?

Vierailija
106/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
107/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on niin huvittavaa seurata tuon yhden mamman hermostumista. Hän myönsi itse olevansa tälläisen duunarin vaimo ja sitten täällä puhuu ihan puuta heinää Lehtisen sanomisista eikä usko tuota joka tukee Lehtisen havaintoja.

Hermostumisen asteesta voi melkein päätellä että kuvitteli naivansa prinssin vähintään ja nyt valkenee totuus :D

Ai sinusta oikeasti näyttää siltä, että joku on kuvitellut naineensa prinssin ja nyt av-palstan Lasse Lehtiskeskustelu avaa hänen silmänsä ja hän huomaa miehensä olevankin putkimies? Oletko harkinnut uraa Salkkarien käsikirjoittajana?

Nainen: "Mitä Kevin, eikö tuo puinen keppi, jonka päässä on kuminen imukuppi, olekaan valtikka?"

Vierailija
108/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtinen on nainut ylöspäin tai sitten samanlaisen taustan omaavan (en tiedä hänen pankkiirivaimonsa vanhemmista) hän on tehnyt sen vain rahasta, vaikkei hänellä itsellään ole siitä puutetta ollut?

Ihan kuin joku olisi täällä väittänyt vähintään, että brittimiehet ovat naineet suominaisensa vain koska muu ei sopinut. Älkää nyt noin väärin ymmärtäkö.

Vierailija
109/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen: "Mitä Kevin, eikö tuo puinen keppi, jonka päässä on kuminen imukuppi, olekaan valtikka?"

[/quote]

Vierailija
110/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostumisen laadusta ja määrästä päätellen jotain näinkin dramaattista voisi olettaa.

Tai sitten häntä vain ärsyttää, kun me muut av-mammat emme näekään hänen miestänsä charmanttina brittiherrasmiehenä vaan tavallisena duunarina?

Ai sinusta oikeasti näyttää siltä, että joku on kuvitellut naineensa prinssin ja nyt av-palstan Lasse Lehtiskeskustelu avaa hänen silmänsä ja hän huomaa miehensä olevankin putkimies? Oletko harkinnut uraa Salkkarien käsikirjoittajana?

Vierailija
111/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka toivo alkaa jo hiipua, jaksan vielä muistaa, että kertaus on opintojen äiti. Eli vielä viidennen kerran: akateeminen ei ole sama kuin duunari.

Vierailija
112/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai sitten häntä vain ärsyttää, kun me muut av-mammat emme näekään hänen miestänsä charmanttina brittiherrasmiehenä vaan tavallisena duunarina?"

Ei minua kiinnosta mitä av-mammat näkevät miehessäni. Toisaalta, taitaa olla aika yleistä, että av-mammoille mies on jonkinlainen status-symboli ja pätemisen väline. Nyt ymmärrän taas tätäkin keskustelua paljon paremmin.

Vierailija
113/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse vastailee tähän ketjuun huvikseen ja nostelee ja sitten välissä päivittelee "voi voi kun kalahti" tai "kylläpä kiihdyitte"...

Riläx vaan.

Vierailija
114/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta näin se varmaan on, että monet naiset jotka täällä kirjoittelevat ovat sitten kotiäitejä tai muuten kotona olo nakertaa identiteettiä, joten täytyy käyttää miestä statussymbolina.

Itse uskon, että kotivuosina äideillä on liikaa aikaa ajatella (eli jauhaa samoja ympyröitä) illman että saisi ajatuksiinsa perspektiiviä (työelämästä, muista kuin samassa elämäntilanteessa olevilta ihmisiltä)

Vierailija
115/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kieltämättä lähtenyt elämään omaa elämäänsä. Minun tarkoituksenani ei todella ollut kenenkään arvostelu tai keskustelu aiheesta mitenkään negatiivisessa valossa.

Minä nuo Lehtisen havainnot olen lukenut ja muistan niiden täsmänneen pitkälti omiin tuon aikaisiin havaintoihini 80-luvu lopun Britanniassa. Minusta mielenkiintoinen keskustelunaihe, mutta nyt on tosiaan lähtenyt ihan omille raiteilleen tämä.

Vierailija
116/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva nähdä, että muutkin brittimiesten vaimot ovat tehneet samat huomiot Lasse Lehtisestä. Tai ehkä tämäkin keskustelu kuvaa vaan sitä miten epäluotettavia kunkin henkilökohtaiset havainnot voivat olla.

Vierailija
117/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen nainen voi rakastua seksikkääseen ulkomaalaiseen duunarimieheen, eikä hänen tarvitse tyytyä rikkaaseen pikkukulli suomalaiseen.

Vierailija
118/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

rankalla kädellä tehtyihin yleistyksiin, että oksat pois.

Vierailija
119/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiukkasen naureskelee tälle hellankoukulle. Minun viestini tunnistat siitä, että kaikissa on otsikkorivissä heh.

Katsotaas moniko täällä on mukana.

Nostaa käden: 1!

Vierailija
120/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on hellankoukku? Meillä on tuommoinen iso AGA, eikä siinä mitään koukkuja ole.