Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen miehet avioituu virolaisten ja venäläisten naisten kanssa, mutta

Vierailija
04.03.2010 |

tapahtuuko sitä toisinpäin?

Huolivatko suomalaiset naiset venäläistä tai virolaista miestä kumppanikseen?

Tuttavapiirin asenteen mukaan ovat jotenkin epäluotettavia. Onko tuo sitten mielikuvaa vai totta?

Kommentit (164)

Vierailija
121/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo prinssihavainto taitaa olla melko osuva.

Minusta mielenkiintoinen keskustelunaihe, mutta nyt on tosiaan lähtenyt ihan omille raiteilleen tämä.

Vierailija
122/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä: äitini on lääkäri, isäni duunari/taiteilija, äitini suku koostuu sekalaisesta seurakunnasta lakimiehiä/-naisia, tohtoreita, proffa löytyy ja diplomaatti jne. Isäni suku duunareita, muutamalla akateemisella vahvistuksella höystettynä. Itse olen akateeminen tyhjäntoimittaja aavee-mamma.

Mies: äiti sairaanhoitaja, isä raksamies, jolla oma firma, täti tohtori, isoäiti korusuunnittelija, isoisä rekkakuski jne.

Eli kokonaisuutena ollaan aika sekalainen soittokunta. Asiat vaan eivät ole niin yksinkertaisia. Vasta äitiyden myötä aaveeta lukiessani olen huomannut, että minun pitäisi kiinnittää enemmän huomiota tällaisiin seikkoihin. Ne kertovat ihmisestä KAIKEN.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kokonaisuutena ollaan aika sekalainen soittokunta. Asiat vaan eivät ole niin yksinkertaisia. Vasta äitiyden myötä aaveeta lukiessani olen huomannut, että minun pitäisi kiinnittää enemmän huomiota tällaisiin seikkoihin. Ne kertovat ihmisestä KAIKEN.

Ja tietenkin tärkeintä naimakaupoissa 2000-luvulla on puolison ja hänen sukunsa yhteiskuntaluokka. Oikeastaan millään muulla ei ole mitään väliäkään.

Vierailija
124/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun kanssa vain, koska sillä on semmonen 'nousijadilemma'.

Ja tietenkin tärkeintä naimakaupoissa 2000-luvulla on puolison ja hänen sukunsa yhteiskuntaluokka. Oikeastaan millään muulla ei ole mitään väliäkään.

Vierailija
125/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateeminen nainen voi rakastua seksikkääseen ulkomaalaiseen duunarimieheen, eikä hänen tarvitse tyytyä rikkaaseen pikkukulli suomalaiseen.

Vierailija
126/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Niin voi, mutta sinä et varsinaisesti onnistu kyllä salaamaan, miksi miehesi on duunari. :D"

Ei mua ainakaan häiritse jonkun akateemisen duunarimies. Häiritseekö sinua? Miksi?

Vierailija
127/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käytökseltään kunnon ghettotähti. Vakka kantensa valitsse.

Vierailija
128/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa.

Akateeminen nainen voi rakastua seksikkääseen ulkomaalaiseen duunarimieheen, eikä hänen tarvitse tyytyä rikkaaseen pikkukulli suomalaiseen.

Vierailija
129/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen on vaikea ymmärtää, miksi en näe kurdimiehissä sitä samaa charmanttia maailmanmiestä kuin hän näkee, olenhan kuitenkin akateeminen maailmaa nähnyt ihminen.

Vierailija
130/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on käytökseltään kunnon ghettotähti. Vakka kantensa valitsse.

Täältähän ne pahimmat luokkakiihkoilijat näköjään löytyy.

Vierailija
131/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä duunaritaustainen suominousukas ja akateeminen taivaanrannanmaalari olen nainut itselleni ison maalaiskartanon pojan. Liikutaan paljon purjehduspiireissä ja ollaan niin ylempää keskiluokkaa, että.

Kaveri nappasi myös ylemmän keskiluokan miehen itselleen.

Ennen av:ta en tiennyt, mikä saavutus tämä olikaan. Laitan sen kunniaksi käsikakkanauhani keskelle pienen kultaisen kruunun. Tunnistatte siitä minut sitten, kun istun Stockan kaffilassa ja mietin elämäni saavutusta vittumainen hymynpilke suupielessä.

Vierailija
132/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä duunaritaustainen suominousukas ja akateeminen taivaanrannanmaalari olen nainut itselleni ison maalaiskartanon pojan.

Kohta joku selittää, että kartano on oikeasti konkurssissa eikä maalaisaatelia miksikään yläluokaksi edes lasketa, koska tuulisella ilmalla tallilta saattaa löyhähtää hevosenlannan aromi kartanolle asti. Kyllä aavee-mamma tietää.

Odotan innolla, että kerrot minkälainen dilemma miestäsi vaivasi kun sinut nai.

Vierailija
133/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisten vaimot kuvittelevat muiden jotenkin erityisesti arvostavan heidän miehiään. Tunnen paljon kahden kansalaisuuden pareja eikä heistä kukaan mielestäni ajattele puolisonsa olevan jotenkin erityinen vain siksi, että tämä ei ole suomalainen.

Viittaan siis näihin kommentteihin 'kyllä nyt suomimammaa harmittaa kun kaikki ei pidäkkään hänen brittiduunarimiestään prinssinä'. Onko joku todella tavannut tällaista? Vai onko tämä taas keino yrittää lytätä muita ja heidän valintojaan ja siten tuntea itsensä taas hieman paremmaksi?

Vierailija
134/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä on riittämiin tässä ketjussakin

Mistä tämä käsitys on tullut, että ulkomaalaisten vaimot kuvittelevat muiden jotenkin erityisesti arvostavan heidän miehiään.

Onko joku todella tavannut tällaista? Vai onko tämä taas keino yrittää lytätä muita ja heidän valintojaan ja siten tuntea itsensä taas hieman paremmaksi?

Vierailija
135/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitäkin tavannut. Olen tavannut naisen, jonka mielestä olin suorastaan rasisti, koska en selkeästi sisäistänyt sitä valtavaa ihanuutta saada olla albanialaisen miehen tyttöystävä. Olen myös tavannut lukuisia naisia, jotka alettuaan seurustelemaan ulkomaalaisen miehen kanssa, ovatkin yhtäkkiä alkaneet kovasti yleistämään ja haukkumaan suomalaisia miehiä. Juoppoja ja väkivaltaisia kaikki. Tai pikkukulleja, kuten joku tässäkin keskustelussa fiksusti toi esille.

ulkomaalaisten vaimot kuvittelevat muiden jotenkin erityisesti arvostavan heidän miehiään. Tunnen paljon kahden kansalaisuuden pareja eikä heistä kukaan mielestäni ajattele puolisonsa olevan jotenkin erityinen vain siksi, että tämä ei ole suomalainen.

Viittaan siis näihin kommentteihin 'kyllä nyt suomimammaa harmittaa kun kaikki ei pidäkkään hänen brittiduunarimiestään prinssinä'. Onko joku todella tavannut tällaista? Vai onko tämä taas keino yrittää lytätä muita ja heidän valintojaan ja siten tuntea itsensä taas hieman paremmaksi?

Vierailija
136/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisen naineita naisia kyllä löytyy, jotka haukkuvat kovaan ääneen suomalaiset miehen maan rakoon. No, kukas sen kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse.

Vierailija
137/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä duunaritaustainen suominousukas ja akateeminen taivaanrannanmaalari olen nainut itselleni ison maalaiskartanon pojan.

Kohta joku selittää, että kartano on oikeasti konkurssissa eikä maalaisaatelia miksikään yläluokaksi edes lasketa, koska tuulisella ilmalla tallilta saattaa löyhähtää hevosenlannan aromi kartanolle asti. Kyllä aavee-mamma tietää. Odotan innolla, että kerrot minkälainen dilemma miestäsi vaivasi kun sinut nai.

Vierailija
138/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulkomaalaisen naineita naisia kyllä löytyy, jotka haukkuvat kovaan ääneen suomalaiset miehen maan rakoon. No, kukas sen kissan hännän nostaisi, ellei kissa itse.

Haukutaanhan aaveellakin ihan vapautuneesti ulkomaalaiset miehet ja se on ihan ok.

Justhan tossa yks mainitsi, että albaanin vaimon on ihan turha olla ylpeä miehestään.

Eiks oo kiva, että yks tykkää suomipojasta ja toinen sitten vaikka siitä britistä? Sit voidaan kilpaa kaikki haukkua toistemme miehiä ja ylpeillä omiemme erinomaisuudella.

Vierailija
139/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAUN asioita ne kyllä ovat.

Minä en hauku minkäänmaalaisia miehiä yleisesti, ja siksipä minusta on typerää, että joku alkaa haukkua suomalaisia miehiä.

Kyllä, näitä naisia on Suomi väärällään.

Vierailija
140/164 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juotan miehen känniin ja otan selvää. Onhan siellä nyt jotakin oltava.

Muista nyt sitten kiillottaa se Edwardin aikainen hopeinen samppanjavispilä ennen kuin laitat miehellesi Dom Perignon-putelin pöytään. Vai joudutsa vispaan sen drinkin sille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme