Suomen miehet avioituu virolaisten ja venäläisten naisten kanssa, mutta
tapahtuuko sitä toisinpäin?
Huolivatko suomalaiset naiset venäläistä tai virolaista miestä kumppanikseen?
Tuttavapiirin asenteen mukaan ovat jotenkin epäluotettavia. Onko tuo sitten mielikuvaa vai totta?
Kommentit (164)
koska miehellä on venäläisen kuuloinen nimi ja puhuu äidinkielenään samankuuloista kieltä. On siis bulgarialainen (ei kuitenkaan "tuliaisiksi" Sunny Beachilta tuotu vaan hyvin koulutettu :))
Ei kai venäläisissä tai virolaisissa miehissä välttämättä ole vikaa, jos täyttävät tietyt kriteerit. Itse pidän tummatukkaisista ja ruskeasilmäisistä, joten suuremmalla todennäköisyydellä löytyi etelämmästä mies minulle ;) Niin ja rehellisyys on itselleni tärkeää, ja se, ettei mies ole liian macho (eli osallistuu kotitöihin ja lastenhoitoon tasa-arvoisesti sekä suhtautuu tasa-arvolla omaan työssäkäyntiini) enkä haluaisi itselleni juoppoa miestä.
Ja aika usein luulevat venäläiseksi nimen perusteella, vaikka on ulkonäöltään tummempi. Itse asiassa samoja kokemuksia. Ei juo, eikä ole macho. En ole ollut aiemmin näin tasa-arvoisessa suhteessa.
Nämä muut vaan jauhaa BRITTI, LEHTINEN, DUUNARIBRITTI, NOUSUKASBRITTI, LEHTINEN.
PERUSTAKAA BRITTIFANIT NIILLE DUUNAREILLE OMA KETJU. TAPELKAA SIELLÄ VOIKO SE OLLA DUUNARI. KIITOS.
Venäjältä, Virosta, Thaikuista tms. vaimon hakevat miehet ovat yleensä juuri niitä, jotka eivät omasta maastaan saa naista...