Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun oma maitoni ei oikein riitä :(

Vierailija
03.03.2010 |

Joudun korvikkeita antamaan lisäksi vauvalleni kun oma maito ei riitä.

Entä jos vaan pumppaan ja pumppaan rintani rakkuloille niin alkaisiko sitä tulemaan lisää?

Haluaisin eroon noista korvikkeista kun jokapäiväinen vaiva on vauvan mahakivut nykyään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihaliemen syöminen (=keitot) lisää maidontuotantoa ja myös mukillinen tai pari Vauvan Ilo -yrttiteetä (Frantsila) päivässä..Auttaa muuten myös vauvan vatsavaivoihin.

Kannattaa kokeilla, mutta älä stressaa asiasta kuitenkaan!

Tsemppiä! :)

Vierailija
22/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauva tuntuu just nyt tarvitsevan maitoa koko ajan ja jää selvästi nälkäiseksi joskus vaikka olisi imettänyt molemmat rinnat pariinkin otteeseen. Annan lisämaitona korviketta ja mun maitoa (jota pumppaan ahkerasti syöttöjen välissä). Pissavaippoja tulee monta päivässä, lapsi kasvaa hyvin mutta jos mun pitäis pelkällä imetyksellä pärjätä niin saisin olla oikeasti koko ajan imettämässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse huomasin siina vaiheessa etta todellakaan ei maitoa vaan tule riittavasti kun 1kk vanha vanha vauva joi imetyksen jalkeen pullosta viela 200ml. Eli ei vaan kertakaikkiaan tullut maitoa vaikka aina ensin imetin molemmista rinnoista ihan rauhassa.. Lopputuloksena kuitenkin oli etta aina tarvitsi lisamaitoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi