Mieheni haluaa liikaa
Olemme olleet yhdessä 16 vuotta, mutta mieheni haluaa silti joka ikinen päivä seksiä. On stressaantunut ja vihainen jos "en anna" muutamaan päivään.
Itse en halua kuin ehkä kerran viikossa, ja mieheni lihominen on suoraan sanoen saanut haluni vähentymään. Mies juo suht paljon, ennen tissutteli viikollakin, nyt vain viikonloppuisin. Auttaisiko tähän "yli"himokkuuteen esimerkiksi kuntoilu(ei kuntoile yhtään) vai mikä? Edes miehen oma masturbointi ei vie niitä haluja...
Kommentit (15)
Siis nytkö hän on alkanut haluamaan kerran päivässä? Jos on aina halunnut ja sinä olet silti hänen kanssaan yhdessäoloa jatkanut, niin voi voi.
ovat kaksi eri asiaa. Eivätkä sulje pois toisiaan.
vaan tuntuu, että himot ovat vain vanhemmiten lisääntyneet. Tai sitten kun lapset ovat vähän isompia, mies on kokenut, että voi vaatia enemmän seksiä.
Mitä tekee? Syyllistää, on kireänä ym
Olen koittanut ottaa mieheltä vaikka suihin sitten välillä, että olo helpottuisi(huoh) tai sitten käskenyt runkkaamaan.
ap
tai siis useammin. oletko aina ollut samanlainen, vai onko jotain tapahtunut tässä välillä?
minullakin mies haluaa päivittäin (olemme tosin olleet yhdessä vasta 10 vuotta) ja hyvin usein monta kertaa päivässä. minulle tämä ei ole ongelma, nautin seksistä ja rakastan mieheni ihoa, joten seksiä on lähes joka päivä.
suuttuu jos ei saa seksiä joka päivä!?!?!?! ARGH. Olisi mennyt vaihtoon ja äkkiä.
Mikä frigidi tiukkapipo oikein olet?
En vain halua joka päivä. Ei siihen pidä syitä kaivaa, ei minun velvollisuuteni ole panna miestä joka ikinen päivä tai edes kerran viikossa.
ap
sano sille että sinä haluat että
-mies imuroi joka päivä
-mies tekee ruoan joka päivä
-mies käy kaupassa joka päivä
jne. keksi oma jota alat vaatimaan samoin kun hän vaatii seksiä =D
Mikä frigidi tiukkapipo oikein olet?
Tiukkapipo? Tuskin. Mutta hämää lähinnä, että minua syyllistetään siitä, etten halua joka päivä mieheni kanssa seksiä. Miehessähän ei voi olla mitään vaikaa, eihän?
SUUTTUU kun ei saa seksiä joka päivä. HALOO. Saahan se haluta mutta suuttua ei saa. Iso ero.
SUUTTUU kun ei saa seksiä joka päivä. HALOO. Saahan se haluta mutta suuttua ei saa. Iso ero.
Miten miehen saa purkamaan paineensa. Olisiko urheilu/liikunta oikeasti sellainen tie?
En vain halua joka päivä. Ei siihen pidä syitä kaivaa, ei minun velvollisuuteni ole panna miestä joka ikinen päivä tai edes kerran viikossa.
ap
tarkoitukseni ei ollut loukata kysymykselläni, ainoastaan kysyä, josko aina olet ollut samanlainen ja josko miehesi olisi siihen jo pitänyt tottua. mutta ei sitten... jos kerran haluat vain yhdenlaisia vastauksia, niin toivottavasti niitä tulee. hyvää jatkoa sekä sinulle että miehellesi. :)
Meillä on noin 3-4 yhdyntää arkisin ja vkl sitten enemmän...
Liikunnasta: hyvässä kunnossa jaksaa enemmän, olemme molemmat maratoonareita.
kuussa.