Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedoksi mieheni exälle:

Vierailija
11.02.2010 |

Lapsesi ei peri kuin 25 % isänsä omaisuudesta.

Minä saan 50 % ja toinen lapsi saa 25 %. Tämä on siten ihan lainmukaista eli turha kimpaantua.

Siinähän rahanahneuksissasi nuolet näppejäsi.

Miehesi nyxä

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska miehelläsi on 2 aviotonta lasta MINUN kanssani. Lisäksi hän lupasi testamentata minulle ison osan omaisuudestaan, koska olen maailman paras pano!

Vierailija
2/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimääräinen perimysjärjestys rakentuu verisukulaisuuden osoittaman läheisyyden varaan. Lähinnä saavat perinnön rintaperilliset ja kukin lapsista saa yhtä suuren suhteellisen osan perinnöstä. Milloin joku lapsista on kuollut, tulevat kuolleen lapsen jälkeläiset hänen osuuttaan jakamaan. Jos perittävä oli naimisissa eikä häneltä ole jäänyt rintaperillistä, menee jäämistö eloonjääneelle puolisolle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin rahat päätyvät perheenne parhaaksi.

Vierailija
4/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakimääräinen perimysjärjestys rakentuu verisukulaisuuden osoittaman läheisyyden varaan. Lähinnä saavat perinnön rintaperilliset ja kukin lapsista saa yhtä suuren suhteellisen osan perinnöstä. Milloin joku lapsista on kuollut, tulevat kuolleen lapsen jälkeläiset hänen osuuttaan jakamaan. Jos perittävä oli naimisissa eikä häneltä ole jäänyt rintaperillistä, menee jäämistö eloonjääneelle puolisolle.

Ap:n mies lienee tehnyt testamentin

jossa lapset saavat lakiosansa ja loput on testamentattu ap:lle.

Vierailija
5/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen toisen puolen jakaa lapset. Jos nyt jotain muistan opiskeluajoilta, ja kyseessä avioliitto.

Vierailija
6/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se toinen 50 % eli lakiosa jaetaan kahden lapsen kesken eli 25 % per lapsi.

ap

Vierailija
7/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitossa omaisuus jaetaan kahteen osaan (ellei ole avioehtoa) ja leski saa vain sen oman osuuden. Toinen puolikas jaetaan perillisille ja puolet siitä voi testamentata kenelle tykkää puolet on rintaperillisten lakiosaa.

Ilmeisesti näillä on siis keskinäinen testamentti. Ja myös mies perii puolet vaimonsa omaisuudesta. ELi jos vaimo kuolee ensin niin hänen oma lapsensa saa puolet ja toinen puoli miehelle. Ja sitten kun mies kuolee hänen koko omaisuus jaetaan tasan kaikkien lasten kesken, eli myös vaimon entistä omaisuutta menee miehen edellisen liiton lapselle.

Vai onko mies niin tyhmä että tekee testamentin vaimonsa hyväksi, mutta hyväksyy sen että vaimo ei tee...

ja sen toisen puolen jakaa lapset. Jos nyt jotain muistan opiskeluajoilta, ja kyseessä avioliitto.

Vierailija
8/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuolisin ensin. Sen olen testamentilla hoitanut. Eli se osuus, jonka mies perii minulta ei periydy hänen lapselleen edellisestä suhteesta.

ap

Vierailija
9/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun hänen kuolemaansa täällä av:lla jo suunnitellaan :(

Vierailija
10/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suuri on miehen itsensä arvostus, kun exä ja nyxä tappelevat täällä vaan rahasta KUN mies kuolee. Onko millään muulla väliäkään?

Vierailija
11/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 v ja lapsen kuullen.

Minä en todellakaan toivo mieheni kuolemaa. Toivon, että saamme elää yhdessä vielä useita vuosikymmeniä.

ap

Vierailija
12/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuolisin ensin. Sen olen testamentilla hoitanut. Eli se osuus, jonka mies perii minulta ei periydy hänen lapselleen edellisestä suhteesta. ap

Vielä kuoleman jälkeenkiin pitäsi olla vahtimassa ettei vain raskastamsna mihen lapsi saisi mitään.

Vierailija
13/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun mies löytää uuden nuoren vaimon niin hän siirtää koko omaisuutensa hänen nimiinsä ja teidän yhteinenkään lapsi ei saa mitään....

Vierailija
14/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

testamentata puolet omaisuudestaan puolisolle jos lapsiakin olisi perijöiksi? Miksi aikuinen ihminen tarttis niitä rahoja enemmän kuin lapset?

Tässä ap:n tapauksessa toki ymmärrän kun tarkoituksena on varmistaa että exän lapsi ei vaan näe isänsä rahoista yhtään enempää kuin on ääretön pakko.

Teidän kannattaa varmaan laittaa kaikki omaisuus sun nimiin niin voitte jättää sen karmean kakaran kokonaan ilman perintöä.

Vierailija
15/15 |
11.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoituksella tökkien teitä av-mammat. Kuka idiootti muka viestisi jollekin miehen eksälle tätä kautta, teille se kirjoittaa että saisi juttua aikaan.