Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko isän maksaman elatustuen osuuden laittaan kelasta maksettavaksi ja isä maksaisi sitten kelalle
03.03.2010 |
Siis kun kela maksaa mulle osan ja lasten isä maksaa oman osuuden???
Ongelma on siinä että isä maksaa ne jopa kuukauden myöhässä,joten voiko sitä sopia kelan kanssa niin että se maksaisi koko osuuden ja sitten isältä perii isän osuuden.
Kommentit (3)
niin sitten kela maksaa.
t. kokemusta on
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
et kela maksaa mulle elarit ja isä maksaa kelalle,eikä ole yhtäkään maksua jätetty maksamatta. Käytiin lastenvalvojalla tekemässä sopimus,kun isä pystyi maksamaan aina vasta loppukuusta ja ite tarvin rahan jo aiemmin.
Alue: Aihe vapaa
vasta sitten kela suostuu alkamaan maksajaksi jatkossa.