Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni harrastaa hapettomuutta seksissä?

Vierailija
03.03.2010 |

Nyt jo 2 julkkista on kuollut hapenpuutteeseen tyydyttäessä itseään. Mulle tuollainen toiminta ei ole edes tullut mieleen, onkohan se yleistä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hyvin kevyesti. Mies pitää kättään kaulallani ja mun käsi siinä päällä vielä. Kun mä höllään, niin hänkin höllää otettaan.

Vierailija
22/25 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä vielä voisi keksiä, seksiä silmälaput päässä? Seksiä porkkana korvassa? Seksiä crocsit jalassa? Kyllä jotenkin ansaitsee kuolemansa jos unohtaa hengittää tai antaa kuristaa itsensä hengiltä."

Öö..et ole kuullut s/m seksistä? Silmät sidotaan ja kädet jne. Porkkana korvassa harvemmin kiihottaa, mutta sitä voi työnnellä muualle reikiin. Crocksille löytyy varmaan oma käyttäjäkuntansa, niin pervoilta ne näyttävät mutta kumpparit tai korkkarit ovat varmaan yleisempiä. Kuristuseksissä on omat turvatapansa millä toinen huomaa, että toinen menee nyt rajalla. Hämmästyisit varmaan, jos joku kertoisi vesikidutuksesta, sähkön käytöstä, oksennusseksistä, muuleista ja hevosista, yli 130 kg ihannoinnista, vaippaleikeistä jne. jne. Ihmisen mielikuvitus on rajaton paitsi repsahtavilla.

ovat rangaistavia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun sais veren kiertämään,edes siellä eräässä paikassa,muutaman minuutin.

Vierailija
24/25 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku uus juttu, jolla saa paremmat orkut. Siis esim. pidättää mahdollisimman kauan hengitystä...

Vierailija
25/25 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on joku uus juttu, jolla saa paremmat orkut. Siis esim. pidättää mahdollisimman kauan hengitystä...

Noinhan se meneekin. Estät orgasmin tullessa jollain tapaa verenkiertoa kaulan alueella (käsin, vyöllä, veden alla jne) ja silloin orgasmi tuntuu aivan järkyttävän paljon paremmalta.

T. En muista numeroani, mutta siis välillä tuota tehdään

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi