G: Kertokaa parhain laihdutus vinkkinne, ja paljonko olette laihtuneet missä ajassa?
Itsellä nyt synnytyksestä 1kk, ja mitat 167cm/75kg ja pitäis ainakin 6-7kg tiputtaa.
Kommentit (26)
Ei ehkä nopein tapa, mutta helpoin ja saavutetut tulokset on helpompi pitää. Tällä konstilla laihduin 8 kg puolessa vuodessa ja kilot ovat pysyneet poissa jo 5 vuotta.
käytännössä sii meni näin: söin esim. aamiaisella yhden leivän vähemmän kuin ennen ja lounaalla jätin elivän kokonaan pois, olin ensin viikossa yhden päivän ilman suklaata, sitten kaksi jne jne. Lopulta annoskoot oli hallinnassa enkä enää osta kotiin "häirikköruokia" (=sellaisia joita tuppaan syömään liikaa) kuin satunnaisesti.
tai jotain niiden väliltä. Minulle toimii parhaiten aamiainen + lounas + välipala + päivällinen (n klo 19.30 aikoihin)
Ei ehkä nopein tapa, mutta helpoin ja saavutetut tulokset on helpompi pitää. Tällä konstilla laihduin 8 kg puolessa vuodessa ja kilot ovat pysyneet poissa jo 5 vuotta.
käytännössä sii meni näin: söin esim. aamiaisella yhden leivän vähemmän kuin ennen ja lounaalla jätin elivän kokonaan pois, olin ensin viikossa yhden päivän ilman suklaata, sitten kaksi jne jne. Lopulta annoskoot oli hallinnassa enkä enää osta kotiin "häirikköruokia" (=sellaisia joita tuppaan syömään liikaa) kuin satunnaisesti.
Ei isoja annoksia kannata vältellä ideana on se tietty kalorimäärä vuorokaudessa. Ei haittaa miten sen syö. Kaiken voi syödä kerrallaan tai pieniä annoksia pitkin päivää.
Minulla toimii parhaiten 2 suurta annosta 2000 kcal aamulla ja klo 18 toiset 2000 kcal.
Tietenkin karkkia syön treenaamisen ohessa 3 pussia.
Rankkaa liikuntaa kertyy päivässä noin 4h ja kevyttä 2h.
Aika moni ylipainoinen ei oikein hyvin kestä näläntunnetta, mitä tuolla sinun systeemilläsi tulee. Myös kaikki ravitsemusasiantuntijat suosittelevat usein pieniä annoksia tuon muutaman aterian sijaan. Harvan ruoansulatus tuollaista kestää.
Mittani olivat ihan kuin sinulla tuossa vaiheessa.
laihduin pari kiloa viikossa kun en lääkemyrkytyksen takia voinut syödä mitään.