Kuperkeikan sivuilla kaikki liian halpaa - varmaan vahinko?
Katselin tossa lapsille välikausijuttuja, niin herraisä tuolla Kuperkeikassa KAIKKI tuotteet halpoja, erikoishinnoilla. Ticketit pari kymppiä yms. Ensin meinasin tilata suunnilleen kaikki, mutta tuohan on selvästi vahinko, niin tuskin myyvätä niitä noilla hinnoilla. Vai myyvätkö? Kai heillä on joku oikeus olla myymättä.
Mutta jos nyt tilaisin sieltä vaikka Ticketin välikausihaalarin 36 eurolla (hihihi) niin en kai saisi sitä oikeasti niin halvalla? Enhän?
Kommentit (136)
Myyjä tuli kai katuman päälle.
Kuka vastaa esim. jos(kun!) huutonet kaatuu eikä mahdolliset ostajat pääse sivulle? Tietenkin myyjä on vastuussa. Pakko myydä vaikka ilmaiseksi menis.
elantoa kun myy teille tavaraa kiskurihinnoilla? No EI!
ei ole rikos ostaa nettikaupasta. ei ainakaan vielä.
jos nettikaupassa on vika, niin silloin se suljetaan huollon ajaksi ja korjataan vika. ei kukaan pysty väkisin ostamaan.
ja kyllä, yrittäjä joutuu maksamaan tilille maksetusta rahasta, jos hänellä ei ole käytössä viitenumeromaksujärjestelmää. tässä tapauksessa oli. vaikeaahan se takaisin maksaminen kyllä tulee olemaan, kun osa on kuitenkin maksettu eri pankeista, jolloin raha ei näy vielä tilillä.
Jospa se KENTIES olisi syynä? Oliko ihan hirveän vaikea keksiä ihan ite? :)
"vaikka myisin kaiken suositushinnoilla ei käteen jää lähes mitään verojen ja yel maksujen + muiden kulujen jälkeen. oisko täällä ketään kauppiasta joka kertois että miksi/miten kauppa kannattaa?"
Ostat halvalla, lisäät siihen 30-40% hintaa ja myyt sen. Pidät varastot ja kulut pieninä. Siten se kannattaa.
Jospa se KENTIES olisi syynä? Oliko ihan hirveän vaikea keksiä ihan ite? :)
poikasi saisi olla kurahousuvapaa. Voivottelit vain kuinka luulit että saat lapsellesi vedenpitävät housut.
joku lentoyhtiö joutunut myymään tyyliin eurolla jotain Aasian lentoja, kun nettissä oli tullut virheellinen hinta. No, tietysti nyt pikkuisen eri asia joku iso lentoyhtiö ja piskuinen Kuperkeikka.
Itse olen saanut Clarinsin meikkivoiteen parilla eurolla, kun pakkaukseen oli tullut virheellinen hintalappo. Muistaakseni ovh. oli jotain 60€:n tienoilla ja hintalapossa oli 15€. Meikkivoide oli vielä poisto ja muistaakseni ale oli 60%. Myyjä sanoi vain, että sinun onni. Ei voi veloittaa enempää:)
Tosin olisivat voineet kieltäytyäkin myymästä tuolla hinnalla mutta iso yhtiö kyseessä ja kuitenkin pieni määrä lippuja ehdittiin myydä väärällä hinnalla niin kyllä se heille kannatti. Tuli kuitenkin paljon mainosta lentoyhtiölle.
Sen sijaan Hobby Hall ei myynyt lähes 2000 euron televisiota sentillä kun heillä oli tullut virheellinen hinta ja moni ehti television tilata.
joku lentoyhtiö joutunut myymään tyyliin eurolla jotain Aasian lentoja, kun nettissä oli tullut virheellinen hinta. No, tietysti nyt pikkuisen eri asia joku iso lentoyhtiö ja piskuinen Kuperkeikka.
Itse olen saanut Clarinsin meikkivoiteen parilla eurolla, kun pakkaukseen oli tullut virheellinen hintalappo. Muistaakseni ovh. oli jotain 60€:n tienoilla ja hintalapossa oli 15€. Meikkivoide oli vielä poisto ja muistaakseni ale oli 60%. Myyjä sanoi vain, että sinun onni. Ei voi veloittaa enempää:)
Suurella todennäköisyydellä jo tehdyt ja suoraan maksetut kaupat joutuu antamaan kaupan lukkoon lyönti hinnalla.
Mutta käsi sydämelle, onko teistä oikein, että pieni kauppias kärsii ja koko elanto voi mennä tuon mokan/virheen takia ja pahimmassa tapauksessa seuraa suuri velkataakka ja te olette olleet osallisena tässä "kuoppaamisessa"?
Eikö teillä käy joka kerta mielessä kun puette noita halvalla saatuja vaatteita lapsenne päälle se asia, että joku kärsi ja pahasti.
Monesti myyjänä pieni kauppias, jolle tuollainen kupru tuntuu e siis iso omistaja, jolle se olisi vain "pieni" takaisku. Minä en ainakaan pystyisi enää lapsellani hyvin mielin noita asuja käyttämään kun tulisi paha mieli. Ehkäpä minut on sitten eri tavalla kasvatettu tai luonteeni on myös toiset huomioon ottavampi kuin niillä, jotka iloitsevat ilkeästi toisten vahingosta.
En tiedä missä syy, mutta jos se on palveluntarjoajan niin kai hänen vakuutus sitten korjaa vahingon, jos sellaista edes on. Luulisi että olisi ja toivon niin myös.
Käykö koskaan mielessä, että olette kuin haaskat haaskalla?
Olen ollut kaupassa töissä, kun yhtenä päivänä lehdessä oli lukenut perunat 0e/kg. Jonossa oli aamulla noin kymmenen ihmistä :)
Oveen laitettiin ilmoitus, että pahoitellaan lehdessä ollutta virhettä,
Olin yöllä vieläpä hereillä mutten katsonut tänne!Ja nyt harmitta!! Varmasti vaatisin jo maksamani tuotteen sillä hinnalla millä maksoin sen!
Kertokaa kuinka kävi tilanneet!!
t.kateudesta ERITTÄIN VIHREÄ mamma...
Kyllä, kuten jo todettiin, rahan tuleminen tilille ja sieltä siirto maksavat. Jos on viitejärjestelmä, hinta on hieman halvempi kuin viiteettömässä järjestelmässä. Myös rahan palauttaminen luottokortille maksaa. Lisäksi maksaa rahojen takaisinmaksuun käytetty työaika ja tilausten peruuttaminen järjestelmästä.
Kuluttajansuojalain mukaan, tuotetta ei tarvitse myydä jos asiakkaan olisi pitänyt tietää, että hinta on virheellinen.
Kyllä, kuten jo todettiin, rahan tuleminen tilille ja sieltä siirto maksavat. Jos on viitejärjestelmä, hinta on hieman halvempi kuin viiteettömässä järjestelmässä. Myös rahan palauttaminen luottokortille maksaa. Lisäksi maksaa rahojen takaisinmaksuun käytetty työaika ja tilausten peruuttaminen järjestelmästä.
Kuluttajansuojalain mukaan, tuotetta ei tarvitse myydä jos asiakkaan olisi pitänyt tietää, että hinta on virheellinen.
että hinta oli virheellinen. Etusivulla luki isolla alennusmyynneistä ja itse en todellakaan tiedä, mikä vaste on tämän tai viime kauden, joten ajattelin, että liike tekee varaston tyhjennystä. Liikkeen selitys netin kastimisesta ei kyll ä mene läpi, sillä palvelu antoi tilata tuotteet aivan hyvin ja tilatut koot poistuivat sivuilta. Sain laskun ja vahvistuksen sähköpostiin, joten tottakai oletin asian olevan kunnossa. Liikkeen selitys netin kaatumisesta ei mene läpi, koskapa serveri toimi moiteettomasti.
Iso sotku ilmeisesti pienellä liikkeellä, mutta kyllähän nuo tuotteet täytyy toimittaa myyntihinnalla. Olkoon ahneutta ostajilla, mutta eiköhän jokainen osta tarvitsemansa tuotteen halvimmalla hinnalla millä saa. Itse olen kaupoista saanut tuotteen alennettuun hintaan, jos sellainen on vahingossa tuotteeseen merkitty.
tämä ketju jo todisti että kyllä mammat tiesi tilatessaan että virhehintoja olivat!
tämä ketju jo todisti että kyllä mammat tiesi tilatessaan että virhehintoja olivat!
Juu pitäiskö linkittää tämä myyjälle, että tietää vedota kun tulee vaatijoita.
Kyllä, kuten jo todettiin, rahan tuleminen tilille ja sieltä siirto maksavat. Jos on viitejärjestelmä, hinta on hieman halvempi kuin viiteettömässä järjestelmässä. Myös rahan palauttaminen luottokortille maksaa. Lisäksi maksaa rahojen takaisinmaksuun käytetty työaika ja tilausten peruuttaminen järjestelmästä. Kuluttajansuojalain mukaan, tuotetta ei tarvitse myydä jos asiakkaan olisi pitänyt tietää, että hinta on virheellinen.
että hinta oli virheellinen. Etusivulla luki isolla alennusmyynneistä ja itse en todellakaan tiedä, mikä vaste on tämän tai viime kauden, joten ajattelin, että liike tekee varaston tyhjennystä. Liikkeen selitys netin kastimisesta ei kyll ä mene läpi, sillä palvelu antoi tilata tuotteet aivan hyvin ja tilatut koot poistuivat sivuilta. Sain laskun ja vahvistuksen sähköpostiin, joten tottakai oletin asian olevan kunnossa. Liikkeen selitys netin kaatumisesta ei mene läpi, koskapa serveri toimi moiteettomasti. Iso sotku ilmeisesti pienellä liikkeellä, mutta kyllähän nuo tuotteet täytyy toimittaa myyntihinnalla. Olkoon ahneutta ostajilla, mutta eiköhän jokainen osta tarvitsemansa tuotteen halvimmalla hinnalla millä saa. Itse olen kaupoista saanut tuotteen alennettuun hintaan, jos sellainen on vahingossa tuotteeseen merkitty.
minulle on ainakin monta kertaa käynyt niinkin, että on tullut vahvistukset sähköpostiin, mutta siinä vaiheessa kun tavarat tulevat kotiin jotkut tuotteet puuttuvat, koska ovatkin olleet loppuunmyytyjä. Isommilla yrityksillä voi käydä noin, miksei myös pienellä liikkeiellä, jonka järjestelmää av-mammat kuormittavat. Eihän siinä tilanteessa voi myydä tuotetta yhtään millään hinnalla. Eri asia jossakin ei-nettikaupassa, jossa tuote on kädessäsi.
vaikka olisi jo etukäteen maksettu. niin että voitte nyt huokaista helpotuksesta - kukaan ei saanut mitään kivaa mitä tekään ette saaneet.
kuvittelee tosissaan, että saa jotain halvalla ja se alennus on kohtuullinen. Jos joku haluaa tapella, niin toki pitäisi saada ostaa sillä hinnalla mikä on ilmoitettu. Ei tässä ole sentään kyse mistään "uusi auto 20 €" -ilmoituksesta, vaan rättikaupasta.
Juu pitäiskö linkittää tämä myyjälle, että tietää vedota kun tulee vaatijoita.
Ihan ystävällisesti neuvon eli pitäsikö sun käydä ensin joku yrittäjäkurssi, että tiedät miten pitäisi toimia ja mitä on tiedossa ennen kuin laitat itsesi likoon.
Niin monella raha kiiltää silmissä kun luullaan, ettei tarvi maksaa muuta kuin tavara ja postimaksut ja ehkä verot ja kun totuus selviää niin itku tulee.