Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuperkeikan sivuilla kaikki liian halpaa - varmaan vahinko?

Vierailija
03.03.2010 |

Katselin tossa lapsille välikausijuttuja, niin herraisä tuolla Kuperkeikassa KAIKKI tuotteet halpoja, erikoishinnoilla. Ticketit pari kymppiä yms. Ensin meinasin tilata suunnilleen kaikki, mutta tuohan on selvästi vahinko, niin tuskin myyvätä niitä noilla hinnoilla. Vai myyvätkö? Kai heillä on joku oikeus olla myymättä.

Mutta jos nyt tilaisin sieltä vaikka Ticketin välikausihaalarin 36 eurolla (hihihi) niin en kai saisi sitä oikeasti niin halvalla? Enhän?

Kommentit (136)

Vierailija
81/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siinä tulee ongelmia, niin SITTEN minä nostan metelin.

Vierailija
82/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan tavallinen pienessä yrityksessä työskentelevä äiti. Myös minulle tapahtuu virheitä. Jotenkin vaan alkoi ärsyttämään tuo hyväksikäyttö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sai tilattua kaikkia vaatteita -60% alennuksella.

mistä "virheestä" on kyse??

Vierailija
84/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä itsekkyyttä. Otin kopsun tästä koko ketjusta ja laitoin menemään kuperkeikkaan, että on ainakin todiste siitä että tilaukset on tehty vilpillisesti, joten ei ainakaan tarvitse pohtia ovatko ihmiset oikeasti luulleet hintoja noin halvoiksi.

Käykö teille koskaan virheitä? Haluaisitteko että heti muut olisivat haaskalla sinun haitaksesi jossain vastaavan tapaisessa tilanteessa. Tai että miehellesi/lapsellesi/muulle läheisellesi kävisi niin.

Juuri tämä tälläkin palstalla nähtävä asenne tekee maailmasta monessa tilanteessa niin kylmän ja piittaamattoman kun kaikki joka tilanteessa vain ajavat omaa etuaan ja jos joku on pulassa, niin ei ainakaan auteta, etenkään jos se yhtään vaatisi itseltä vaivaa, vaan mieluummin mässäillään ja hyödytään toisen hankalasta tilanteesta.

Vierailija
85/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä se virhe oli? Alehintoja on nyt joka (netti)kaupassa.

Vierailija
86/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mikä se virhe oli? Alehintoja on nyt joka (netti)kaupassa.

Virhe oli se, ettei osannut aavistaa ettei niitä nyt sitten saakaan, eli kaikki jotka tilasivat ovat heittäneet rahansa kaivoon.

Jos minun nettikaupassani olisi tuollaisia ongelmia, niin laittaisin siitä kyllä tietoa vaikka etusivulle tai sitten sulkisin koko systeemin.

Vierailija
87/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettikaupassa ne alehinnat (ainakaan -60%) koskevat kaikkia tuotteita, tai jos näin jossain on niin vinkkiä kehiin :)

Vierailija
88/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on todennäköisesti yhdennaisen pienyritys, hänellä ei ole takanaan suurta ketjua, joka ottaisi niskoilleen virheestä syntyneet tappiot. Tilanne voi olla hänelle katastrofaalinen.

Miettikää itsenne yrittäjän asemaan, että yksi virhe järjestelmässä voisi kaataa koko yrityksenne ja elantonne? Virheitä sattuu varmasti teillekin, saako teidätkin silloin repiä kappaleiksi vai odotatteko muiden ymmärtävän?

Vai möisittekö itse koko varaston pilkkahintaan, laittaisitte lapun luukulle ja jäisitte maksamaan velkoja vain ettei asiakkaalle tule paha mieli kun ei saanutkaan törkeästi hyväksikäyttää virhettä?

Onpa harvinaisen epärehellistä ja matalamielistä porukkaa tällä palstalla.

Tämä oli viimeinen kertaa kun tilaan heiltä yhtään mitään. Puskaradio soimaan.

Vierailija
89/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin kaksi ihmistä tässä ketjussa oli kirjoittanut että jo yöllä kaupan etusivulla oli teksti ''suljettu 3.3'' mutta silti tilauksia pääsi tekemään... onko sana suljettu täällä vieras?

Ja etenkin jos etusivulla lukee noin niin totta helkutissa yrittäjällä on oikeus peruuttaa tilaukset, tyhmiä olette ketkä menitte jo maksamaan, kun ihan tahallanne aiheutatte yrittäjälle lisäkuluja (joutuu siis maksamaan ensin saapuvasta viitesiirrosta ja sitten vielä lähtevästä, kun palauttaa rahanne.)

Vierailija
90/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahneet isoperseet jäi nuolemaan näppejään! =D

Vierailija
91/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nettikauppa toimii ihan normaalisti.

Mutta en mä muutenkaan mistään lipuista taivaaseen mitään ymmärrä, ajattelin että poika saisi vedenpitävät housut ettei tarttis kuriksia käyttää.

*huoh*

Vierailija
92/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etusivulla on teksti, jossa pahoitellaan yöllistä vikaa. Todellakin ahneita ihmisiä liikkeellä. Olisin ehtinyt tilata, mutta en todellakaan yritä hyötyä toisen virheestä.

Ainakin kaksi ihmistä tässä ketjussa oli kirjoittanut että jo yöllä kaupan etusivulla oli teksti ''suljettu 3.3'' mutta silti tilauksia pääsi tekemään... onko sana suljettu täällä vieras?

Ja etenkin jos etusivulla lukee noin niin totta helkutissa yrittäjällä on oikeus peruuttaa tilaukset, tyhmiä olette ketkä menitte jo maksamaan, kun ihan tahallanne aiheutatte yrittäjälle lisäkuluja (joutuu siis maksamaan ensin saapuvasta viitesiirrosta ja sitten vielä lähtevästä, kun palauttaa rahanne.)

Vierailija
93/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi saada reilulla 20 eurolla. Meidän lapsilla on parikin sellaista alennuksesta ostettuna.

Ja suljettu 3.3. tarkoitti todellakin kivijalkaliikettä ei nettikauppaa.

Vierailija
94/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ei siinä kyllä mitään halpaa ollut.

Vierailija
95/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen on tehnyt tilauksen kun halvalla saa ja JOS EI ole huomannut että on suljettu. mutta sitä en ymmärrä jos ei anneta anteeksi virhettä yrittäjälle joka edes tuskin hänen vikansa on niin sitä että rahat palautetaan (mitä kuluja se muuten aiheuttaa?).

itse olen vastaavaa nettikauppaa perustamassa ja kyllä ahdistaa jos ihmiset on näin ilkeitä. viedään kuluttajavirastoon jne.

toisaalta, itse olen oz babyn alesta ostanut 20 eurolla ticketin välikausiasuja ja rubberrain asuja jopa 17 eurolla. siksi olisin kyllä itsekin tilannut jos olisin huomannut alen. mutta ymmärtäisin jos yrittäjä haluaa perua kaupat.

Vierailija
96/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti saa rahat takaisin!?

Vierailija
97/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nettikauppa toimii ihan normaalisti. Mutta en mä muutenkaan mistään lipuista taivaaseen mitään ymmärrä, ajattelin että poika saisi vedenpitävät housut ettei tarttis kuriksia käyttää. *huoh*

mikä estää ostamasta?

Vierailija
98/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku edellinen kysyi että mitä kuluja muka rahojen palauttaminen aiheuttaa..

Yrittäjä joutuu maksamaan palvelumaksun ensin saapuvasta viitesiirrosta ja sitten vielä lähtevästä, kun laittaa rahat menemään takaisinpäin.

Vierailija
99/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketti matkaan eikä tarvi lähettää rahoja

Yrittäjä joutuu maksamaan palvelumaksun ensin saapuvasta viitesiirrosta ja sitten vielä lähtevästä, kun laittaa rahat menemään takaisinpäin.

Vierailija
100/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku edellinen kysyi että mitä kuluja muka rahojen palauttaminen aiheuttaa.. Yrittäjä joutuu maksamaan palvelumaksun ensin saapuvasta viitesiirrosta ja sitten vielä lähtevästä, kun laittaa rahat menemään takaisinpäin.

siis itse perustamassa yritystä, miksi se maksaa minulle jos joku laittaa tililleni rahaa? koskeeko tuo jotain luotollista maksua vai kaikkia? en tiennyt että maksaminenkin maksaa, tuntuu että kaikki maksaa niin paljon että miten yrittäminen ylipäätään voi kannattaa?! no yritän kuitenkin, vaikka sitten harrastuksena. vaikka myisin kaiken suositushinnoilla ei käteen jää lähes mitään verojen ja yel maksujen + muiden kulujen jälkeen. oisko täällä ketään kauppiasta joka kertois että miksi/miten kauppa kannattaa? ostohinnat tuotteille suhteutettuna myyntihintaan on noin 50% kun alv huomioidaan.