Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuperkeikan sivuilla kaikki liian halpaa - varmaan vahinko?

Vierailija
03.03.2010 |

Katselin tossa lapsille välikausijuttuja, niin herraisä tuolla Kuperkeikassa KAIKKI tuotteet halpoja, erikoishinnoilla. Ticketit pari kymppiä yms. Ensin meinasin tilata suunnilleen kaikki, mutta tuohan on selvästi vahinko, niin tuskin myyvätä niitä noilla hinnoilla. Vai myyvätkö? Kai heillä on joku oikeus olla myymättä.

Mutta jos nyt tilaisin sieltä vaikka Ticketin välikausihaalarin 36 eurolla (hihihi) niin en kai saisi sitä oikeasti niin halvalla? Enhän?

Kommentit (136)

Vierailija
1/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki tuotteet samalla aleprosentilla vahingossa. olispa aina ton hintasta..

Vierailija
2/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan joku "tietotekninen vika" tai ohjelmistovika. Antaa jotain 70%:n alennuksen kaikesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis 60%:n :)

-2:nen

Vierailija
4/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai pitääkö tässä tosiaan alkaa shoppailee?

Vierailija
5/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsotaan kuinka muijan käy.. niiden moka jos tosiaan näin on käynyt, mutta maksan laskun samalla niin kauppahan on sitova silloin :) Kiitos vinkistä!

Vierailija
6/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ap vinkistä!

Vierailija
7/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuitenkin sit ne jotenkin sen peruu. =) ilmottele miten kävi?

Vierailija
8/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tolla alehinnalla. Eikö kaupasskin ole, että jo tuotteessa kiinni hinta, niin sillä myytävä vaikka olisi esim. vanha hinta tms. Noin oli ainakin joskus mun kaupassa töissä ollessa.

Vierailija
9/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta selvästihän toi on vahinko? että jostain ne varmaan kaivaa sellasen force majure-pykälän? en tiedä, mutta menin minäkin shoppailemaan sitten. =) ties vaikka niillä onkin vaan tollanen huippusalainen ja hieno ale!

Vierailija
10/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni siellä taitaa shoppailla, ticketit on just kohta tuosta kaupasta loppu.

Mä pistin tilaukseen likalle haalarin, rubber rain setin ja housut.. Saas nähä kuin käy, maksoin jo laskunkin.

Vierailija
11/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

makasin sängyssä, enkä saanut unta, joten katsoin puhelimen netillä vauvapalstaa ja näin tämän ketjun. Pakko oli nousta sängystä ja tulla koneelle katsomaan :)

Lähti tilaukseen sitten TTHn sadepuku ja takki..

Tekevät melkoisesti persnettoa siihen asti, kun huomaavat kämminsä. Eihän tuo kyllä ihan oikeasti voi olla mahdollista oikeasti tuollaiset alennukset kaikista. Ja ovat ilmeisesti vielä uusinta mallia?

Meillä kyllä poika vasta 65cm, mutta otin 80cm vaatteet, kun olivat pienin koko. Toivotaan, että silloin sataa, kun ovat sopivan kokoiset ;)

Vierailija
12/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mahataudin jälkimainingeissa surffailin ja tuli vain mieleen, että onko kukaan koskaan tilannut Kuperkeikasta eli onko se ihan ok liike. Halvalla sieltä tosiaan nyt saa tavaraa, itsellä ei vain ole just nyt tarvetta, mutta sukulaistytölle tekis mieli tilata. No, kukaan tuskin vastaa mun kysymykseeni tähän aikaan yöstä ja jos liike on ok, niin aamulla ne on mennyt.

Vierailija
13/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta käsittääkseni on ihan luotettava liike. Monta kertaa olen noita sivuja katsellut, ja monen olen kuullut sieltä tilanneen.

Vierailija
14/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mahataudin jälkimainingeissa surffailin ja tuli vain mieleen, että onko kukaan koskaan tilannut Kuperkeikasta eli onko se ihan ok liike. Halvalla sieltä tosiaan nyt saa tavaraa, itsellä ei vain ole just nyt tarvetta, mutta sukulaistytölle tekis mieli tilata. No, kukaan tuskin vastaa mun kysymykseeni tähän aikaan yöstä ja jos liike on ok, niin aamulla ne on mennyt.

ja tosi hyva palvelu. Mun kone ei suostunut kuukausi sitten avaamaan niiden nettisivuja, ei sit millaan (en asu SUomessa). Laitoin meilia ja sain meilitse kaikista pyytamistani vaatteista tiedot MITTOINEEN!!

Viime kesana kun en paassyt Suomessa nettishoppailemaan, toi Kuperkeikan omistaja mulle ne haluamani vaatteet hlokohtaisesti sovittuun paikkaan. Erittain mukava naisihminen ja mulle tahan mennessa hyva palvelu!

Vierailija
15/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin vielä haluamani ja sain tilattua oikeaa kokoa.

Vierailija
16/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kans mut en ole aikaisemmin tilannu. en hoksannut ottaa sitä viitenumeroa ylös etten taija pystyä maksamaan mitenkään? Vai tulleeko sähköpostiin vielä "lasku" millä maksaa? Uudestaankaan ei pystyny tilaan ku koko oli mennyt...

Vierailija
17/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omille pojille (kolme poikaa) ja kummitytölle, Ticketiä ja Minymoa. Ja Cottonfieldiä. Kiitos vinkistä!

Vierailija
18/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siis päässyt maksamaan

Vierailija
19/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika kuhina käynyt siellä sivuilla :)

Vierailija
20/136 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajautumassa konkurssiin... laman aikana pikkumerkkipuodit ei vält. aina menesty. Pakko saada tavaraa ulos, että saa edes jostain rahaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi