Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punainen tukka, yök!

Vierailija
02.03.2010 |

Miksi te kalpeat suomalaiset naiset värjäätte hiuksenne kirkkaan ja kylmän punaisiksi tai vastaavasti hyvin tummilla väreillä, mustalla tai tumman ruskealla? Ne värit näyttävät kamalilta kalpeaa ihoa vasten. Sitten vielä usein näkee, että kulmakarvat ovat maantienharmaat tai sitten kuin tussilla vedetyt.

Miksi ette käytä värisävyjä, jotka sopivat teidä ihonne ja silmienne värimaailmaan?

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tummanruskeaksi, koska pidän eniten siitä väristä. Inhoan vaaleaa maantien väristä tukkaani, eivätkä mitkään "luonnolliset" hiusvärit sovi omaan tyyliini. Joku "pari astetta tummempi" tuntuisi ihan väärältä! Jossain vaiheessa minulla oli oma luonnollinen hiusväri, ja näytin väsyneeltä, vanhemmalta ja tylsemmältä.

Ja mitä tulee kalpeuteen, minussa on sen verran goottia, että käytän hyvin vaaleaa meikkivoidetta ja puuteria - olen mielelläni "kalpea", joskin käytän myös muuta meikkiä, ja kokonaisuus on juuri sellainen, jollaiselta haluan näyttää.

Vierailija
62/64 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on aina ollut tumma tukka ja melkein mustat kulmakarvat. Olen ihonväriltänikin tummempi, kuin moni muu suomalainen (vaikka olen siis ihan supisuomalainen).

Mulle taas ei ikinä milloinkaan koskaan sopisi vaalea tukka!! Kerran oli vaaleita raitoja ja se ei tosiaankaan sopinut! =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin nuorempana blondi tai oikeammin "pissapää", sillä minulla  on piilevää punapigmenttiä joten vaaleasta tuli keltainen.  lisäksi näytin värittömältä & rumalta, nyt olen palannut punaruskeaan tukkaan.  on minulla on ollut ihan kirkkaanpunainenkin, se vain haalistuu hetkessä. silmäni ovat kirkkaanharmaat, kulmat vaaleat mutta käytän tummanruskeaa kulmakynää aina, vaikkeen muuta meikkiä laittaisikaan

Vierailija
64/64 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2011 klo 21:07"]

Joka kerta saan kampaajalla käydä saman keskustelun tyyliin en missään nimessä halua yhtään mitään edes punaiseen vivahtavaa väriä hiuksiini johon kampaaja että tässä olisi tälläinen kultaan vivahtava...johon vastaan jyrkän EI. Lopputuloksena yleensä on kuitenkin punertava väri ja kiukkuinen asiakas. Suomalaiset kampaajat ei osaa hommaansa!

[/quote]

Sinulla on ilmeisesti harmahtava iho? Lopeta tupakointi!