Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punainen tukka, yök!

Vierailija
02.03.2010 |

Miksi te kalpeat suomalaiset naiset värjäätte hiuksenne kirkkaan ja kylmän punaisiksi tai vastaavasti hyvin tummilla väreillä, mustalla tai tumman ruskealla? Ne värit näyttävät kamalilta kalpeaa ihoa vasten. Sitten vielä usein näkee, että kulmakarvat ovat maantienharmaat tai sitten kuin tussilla vedetyt.

Miksi ette käytä värisävyjä, jotka sopivat teidä ihonne ja silmienne värimaailmaan?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ihmiset saa värjätä tukkaansa millä värillä haluaa. itse aijon värjätä kuparin punaiseksi tukan. oletko ajatellut että jotkut eivät pidä ripulin tai paskan värisestä tukasta?

Vierailija
2/64 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwan kassa-punaiseksi...niin mauton ja halpa tyyli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka useimmat eivät nsitä uskokaan kun on luonnostaan todella vaalea väri. Minäkin olen sitä mieltä että värjätyn värin pitäis olla aika lähellä sitä omaa sävyä muuten näyttää luonnottomalta...esim mun yks kaveri on maantienharmaa ja värjää tukkansa mustaksi ja on oikeesti aika karmee ilmestys.

Vierailija
4/64 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hyvin vaalea iho ja vihreät silmät, aito hiusvärini on vaaleanruskea. minulla oli aiemmin vuosia musta tukka ja kaikki aina sanoi että väri sopii mulle tosi hyvin vaikka olen niin vaalea. siskoni on myös vaalea mutta jotenkin eri tavalla, hänet musta tukka saa näyttämään liian kalpealta ja huonolta. nykyään mulla on punainen tukka, ei kuitenkaan kirkuvan punainen mutta selvästi punainen kuitenkin, ja tykkään tästä kyllä. minulla on myös pisamia.

Vierailija
5/64 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaleaiho joka ei rusketu,mutta punoittaa hieman ympäri vuoden, siniharmaat silmät. Musta ei tosiaan käy,eikä tumman ruskea,vaaleasta viileät sävyt saavat naamani kirkumaan ja lämpimät on keltaisia..punertava,kupari vaaleilla raidoilla taas sopii,se ei ole mikään kirkuvan punainen vaan kuparinen,lämmin sävy. Mikä ruskea mulle sopisi? kampaajat ei tunnu osavan katsoa ihonvärin mukaan.............siinä aika iso syy!!!!!!!!

Vierailija
6/64 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä palkinnon mä nyt saan? Ihan oikeita harmaitakin on ainakin 10.

(mulla on kyllä ne pisamat, kuulas iho ja vihreät silmät...et kai mun pitäis olla oikeasti punatukka. Pahus!)

Vierailija
7/64 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2010 klo 13:40"]

Eipä tule heti mieleen yhtäkään tuttua jolle se oikeasti sopisi..

Ja yleensä "lookkiin" kuuluu tosiaan se, että naama on aivan kalpea tai vielä pahempi: punakka. Ja meikkiä nämä naiset eivät useinkaan käytä, vaan ovat aivan haaleita muuten ja sitten räikeä tukka.

Ja sitten kun halutaan olla kuitenkin "räväkkiä" niin nuoremmilla on vielä muutama niitti naamassa ja vähän varttuneemmalla "trendipokat". Siis voi luoja, ihan puistattaa!

minusta räikeänpunainen fleda, 'trendipokat', lävistykset, kissameikki, tummat kulmat ja tatuoinnit yhdessä paketissa ovat kuuminta mahdollista! ;) monet lepakot myös suosivat tyyliä c:

Vierailija
8/64 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ei kaikilla suomalaisilla ole kalpea iho :D Älkää yleistäkö

Vierailija
9/64 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aito punapää. Hiukseni ovat vaalean kuparin väriset, silmäni vihreät ja iho todella vaalea. Kesäisin pisamat tulevat esiin enkä siedä yhtään aurinkoa, koska herkkä ihoni vaan palaa. Joskus nuorempana vaalensin hiukseni ja käytin ruskettavia voiteita, koska halusin olla kuten "kaikki muut". Nyt aikuisena iloisen siitä, etten näytä samalta kuin valtaosa väestöstä.

Vierailija
10/64 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.03.2010 klo 13:51"]

kuparinpunainen tukka, kalpea iho ja harmaat silmät.

Pitääkö nyt alkaa värjätä 3-vuotiaan päätä?

lue ennenkuin kirjoitat

olikin ehkä pientä vittuilua. :)

Vierailija
11/64 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen sopii hyvin todella vaaleaankin ihon väriin, kun väri sisältää lämmintä kuparia. Useinhan joillain naisilla (ja miehillä), joilla on lähes kalpea ihon väri, on pisamia ja punainen tukka (kuparin värinen) LUONNOSTAAN. Kuparinpunanen iiihaaaana väri.

Vierailija
12/64 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkkaan punainen ihana ja mahtava väri, kenelle sopii.

Vierailija
13/64 |
07.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais kanssa tietää mikä sopisi?

ruskeat, vinosilmät

kasvojen iho ehkä hieman tummempi kun ihan vaaleilla kavereilla, kuitenkin ihan suomalainen sävyltään.

hyvin persoonalliset ja epäsuomalaisen näköiset kasvot.

mulla on vuosien saatossa ollut ihan kaikki värjäykset ja värjäyksettömät, ja kukaan ei oikein osaa sanoa mikä sopia. Nyt oon blondi ja kaveri yrittää käännyttää mustaa kun muisteli että ois ollu hyvän näköinen sillon, mä en enää muista enkä jaksaisi enää edes vaihdella värejä kun mikään ei sovi

Vierailija
14/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim ruotsalaisilla on samanlainen kalpee iho, mutta ei siellä ole joka toisella luonnottoman väristä punasta hiusta tai mustaa. blondit tai raidat sopii paljon paremmin pohjoismaalaisille.

Vierailija
15/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

monesti, tosin itse omaan kullanpunertavat hiukset enkä niitä värjää.

Vierailija
16/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin talvella valkoinen ja kesällä punainen. En ainakaan minkään paskan ruskeaksi sen takia ala hiuksiani värjäämään.

Vierailija
17/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä minä tälle kalvakkuudelle voin? Juuri eilen työkaveri kysyi minkä värinen on oikea tukkani, vastasi että tämän värinen kuin 2cm juurikasvu, hän ei edes erottanut värien eroa, kiiltoa minä sillä värjäyksellä haen.

Vierailija
18/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttää iholtaan harmaalta ja ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
19/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punapäillä on usein myös pisamia ja ohi on kauniin kuulas, ei suomalaiseen tapaan kalpea. Heidän silmänsä myös ovat usein kauniin vihreät. Värimaailma on heillä kohdallaan, koska kyseessä on luonnolliset sävyt, he ovat syntyneet niiden kanssa. Siinähän se idea piilee. Ihmiset eivät osaa valita hisväriään sen mukaan mikä luonnollisesti heille sopii vaan vedetään kylmiä ja lämpimiä värejä sekaisin ja lopputulos on kaamea.

Vierailija
20/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen vaaleaihoinen mutta jo luonostani tummatukkainen, mulla on tummat ripset ja kulmat, silmät on ruskeat. Joskus olen värjännyt hiuksia vaaleammiksi, mutta se ei yksinkertaisesti mulle vain sovi.