Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punainen tukka, yök!

Vierailija
02.03.2010 |

Miksi te kalpeat suomalaiset naiset värjäätte hiuksenne kirkkaan ja kylmän punaisiksi tai vastaavasti hyvin tummilla väreillä, mustalla tai tumman ruskealla? Ne värit näyttävät kamalilta kalpeaa ihoa vasten. Sitten vielä usein näkee, että kulmakarvat ovat maantienharmaat tai sitten kuin tussilla vedetyt.

Miksi ette käytä värisävyjä, jotka sopivat teidä ihonne ja silmienne värimaailmaan?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvat mustaruskeat melko tummat ja ruskeat silmät.Mulle sopii ainakin mielestäni aika hyvin tuo tummanruskea hiusväri, mutta toisaalta ehkä kuitenkin paremmin joku mahonginruskea.

Vierailija
22/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

harmaa. Kalpea iho voi olla hyvinkin kaunis, kun se on kuulas.

Harmaa ja sairaan näköinen iho on harmaa ja sairaan näköinen hiusväristä riippumatta.

Parhaimmillaan tumma/punainen tukka nimenomaan ON kuulaan, vaalean ihon kanssa. Tietysti silloin pitää muistaa meikata myös kulmakarvat ja käyttää sitä poskipunaa oikein, kuulautta antamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitse mitään voida ja jos sulla on luonnostaan tumma tukka, silloin se oma luonnollinen sävysi sopii sulle, muttei välttämättä mikään yhtä tumma mutta eri sävyinen, ymmärrätkö? Tukkasi tuskin on kirkkaanpunainen ja musta, jotka ovat molemmat luonnottomia värisävyjä suomalaiseen ihoon. Etelä-eurooppalaisille oliivi-ihoisille taas sopii musta todella kauniisti.

minkä minä tälle kalvakkuudelle voin? Juuri eilen työkaveri kysyi minkä värinen on oikea tukkani, vastasi että tämän värinen kuin 2cm juurikasvu, hän ei edes erottanut värien eroa, kiiltoa minä sillä värjäyksellä haen.

Vierailija
24/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aidoilla punapäilläkin kun on ihan omanlaisensa iho, eikä se ole tummimmasta päästä. :D

Vierailija
25/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kalpeanvaalea iho, siniset silmät - ja punaruskeat hiukset. Pääosin värjään itseni blondiksi, mutta vaihtelun vuoksi minulla on joskus ruskeaa ja punaista, aina tummiin ja kirkkaisiin sävyihin asti. Mustaa ja kylmiä sävyjä ei sentään. Eli kyllä pohjoismaalaiselle sopii muutkin värit kuin se iänikuinen vaalea, lämmin tumma(hko) sävy voi jopa "pehmentää" olemusta.

Vierailija
26/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule heti mieleen yhtäkään tuttua jolle se oikeasti sopisi..

Ja yleensä "lookkiin" kuuluu tosiaan se, että naama on aivan kalpea tai vielä pahempi: punakka. Ja meikkiä nämä naiset eivät useinkaan käytä, vaan ovat aivan haaleita muuten ja sitten räikeä tukka.

Ja sitten kun halutaan olla kuitenkin "räväkkiä" niin nuoremmilla on vielä muutama niitti naamassa ja vähän varttuneemmalla "trendipokat". Siis voi luoja, ihan puistattaa!

Vierailija
27/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän edes suurin osa suomalaisista ole kuitenkaan niitä kalpeita ja vaaleatukkaisia, vaan suomalaisilla nimenomaan on se tyypillinen maantienruskea hius! Itse omaan todella tumman hiuksen, ruskeat silmät ja herkästi ruskettuvan ihon. Usein ihmiset luulee sukujuuria espanjalaisiksi tms. Ja ihan syntyperänen suomalainen silti olen! Meillä koko suvulla sama homma. Kyllä mä ainakin näen enemmän luonnostaan ruskea, kuin vaaleatukkaisia suomalaisia. Vaalentaminen vaan kuluttaa hiusta enemmän, joten miksi pitäisi värjätä vaaleaksi? Ja suomalainenhan on muutenkin luonteeltaan synkistelijä, joten onko ihme että suurin osa värjää hiuksensakin tummiksi? Muuta ruotsiin jos kerran vaaleahiuksiset tyhmät blondit miellyttää silmää enemmän äläkä täällä asiasta valittele!

Vierailija
28/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku väittänyt, etteivät tummat ja lämpimät sävyt sopisi suomalaiselle? Ei. Väittämä oli, että punainen ja musta väri HARVOIN sopivat suomalaiselle naiselle, poikkeuksia toki on, muttei tosiaan niin paljoa kuin noiden värien kantajia!

Vierailija
29/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tule heti mieleen yhtäkään tuttua jolle se oikeasti sopisi..

Ja yleensä "lookkiin" kuuluu tosiaan se, että naama on aivan kalpea tai vielä pahempi: punakka. Ja meikkiä nämä naiset eivät useinkaan käytä, vaan ovat aivan haaleita muuten ja sitten räikeä tukka.

Ja sitten kun halutaan olla kuitenkin "räväkkiä" niin nuoremmilla on vielä muutama niitti naamassa ja vähän varttuneemmalla "trendipokat". Siis voi luoja, ihan puistattaa!

Vierailija
30/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä blondi

Vierailija
31/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä, että blondin ja sen mustan/punaisen välimaastoon jää todella suuri skaala värejä, joista varmasti jokainen löytää _itselleen_ sopivan sävyn.

Nyrkkisääntönä voi pitää vaikka sitä, että vaalentaa tai tummentaa vain pari astetta omaan luonnolliseen hiusväriin nähden ja valitsee sävyn kasvojensa muun värimaailman mukaan (silmien väri ja ihon sävy).

-ap

Vierailija
32/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei hirveän kalpea ihokaan

Vierailija
33/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin blondi ja tukkani on ollut välillä kirkkaan punainen, violetti ja musta.

en ikinä enää halua olla blondi!

Uskottavuuskin työpiireissä ym. kasvanut huomattavasti värjättyäni hiukset!

Vierailija
34/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alunperin blondi ja tukkani on ollut välillä kirkkaan punainen, violetti ja musta.

juuri! ja jotkut haluavat varmasti erota massasta eikä olla niitä harmaita hiirulaisia!

Vierailija
35/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja joo, olen blondannut. Mutta en takuulla ikäistäni vanhemmalta vaan 10v ikäistäni nuoremmalta (ei ole oma arvio vaan todella luullaan paljon nuoremmaksi). Viimeksi kun oli tummempi tukka (vahingossa kampaaja värjäsi kastanjan väriseksi) niin vanhenin ainakin 5 vuotta sen värin takia. On ollut ihan tummakin nuorempana mutta nyt en voi pitää muuta kuin blondia kun vanhentaa tummempi tukka.

näyttää iholtaan harmaalta ja ikäistään vanhemmalta.

Vierailija
36/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri! ja jotkut haluavat varmasti erota massasta eikä olla niitä harmaita hiirulaisia!

mun mielestä hiukset pitää värjätä sillälailla että ne on mahdollisimman luonnollisen näköiset!

Vierailija
37/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin sinua luullaan ihan joka paikassa muunmaalaiseksi, tai ainakin äiti ja poikakaveri ovat sanoneet että näytät ihan ulkomaalaiselta, eikö niin?

Itse asiassa punainen hiusväri pikemminkin tuo väriä kasvoihin kuin kalventaa. Blondaaminen sopii oikeasti hyvin harvalle.

Vierailija
38/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuparinpunainen tukka, kalpea iho ja harmaat silmät.

Pitääkö nyt alkaa värjätä 3-vuotiaan päätä?

Vierailija
39/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

massasta haluaa erottua, niin voihan ne hiukset värjätä siniseksi tai vihreäksi tai juurikin punaiseksi.

Jos taas massasta haluaa erottua edukseen, olisi aika hyvä veto etsiä itselleen oikeasti sopiva värisävy, sen kun löytää niin voin sanoa että massasta erottuu edukseen. Niin harvalla kun on oikeasti itselleen sopiva väri!

Vierailija
40/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin uskottavuudesta en ole ikinä välittänyt pätkääkään vaan olen värjännyt hiuksiani tasan niin kuin olen itse tahtonut. Eipä tuo ole uraani ja menestymistäni ainakaan haitannut... =)

Mutta ei siinä mitään, harmaat hiirulaiset ja "luonnollisuuden" kannattajat tehkööt minun puolestani mitä haluavat.