Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Punainen tukka, yök!

Vierailija
02.03.2010 |

Miksi te kalpeat suomalaiset naiset värjäätte hiuksenne kirkkaan ja kylmän punaisiksi tai vastaavasti hyvin tummilla väreillä, mustalla tai tumman ruskealla? Ne värit näyttävät kamalilta kalpeaa ihoa vasten. Sitten vielä usein näkee, että kulmakarvat ovat maantienharmaat tai sitten kuin tussilla vedetyt.

Miksi ette käytä värisävyjä, jotka sopivat teidä ihonne ja silmienne värimaailmaan?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuparinpunainen tukka, kalpea iho ja harmaat silmät.

Pitääkö nyt alkaa värjätä 3-vuotiaan päätä?

Vierailija
42/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

punainen väri sopii vain niille, jotka ovat sen kanssa syntyneet.

Tai ainakin sinua luullaan ihan joka paikassa muunmaalaiseksi, tai ainakin äiti ja poikakaveri ovat sanoneet että näytät ihan ulkomaalaiselta, eikö niin?

Itse asiassa punainen hiusväri pikemminkin tuo väriä kasvoihin kuin kalventaa. Blondaaminen sopii oikeasti hyvin harvalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ymmärrän nämä kokeilut, mutta yleisesti ottaen aikuiset naiset haluavat näyttää mahdollisimman hyvältä. Mutta eivät toki kaikki...

alunperin blondi ja tukkani on ollut välillä kirkkaan punainen, violetti ja musta.

en ikinä enää halua olla blondi!

Uskottavuuskin työpiireissä ym. kasvanut huomattavasti värjättyäni hiukset!

Vierailija
44/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois sopinut mulle mutta ei pysynyt väri päässä vaan haaleni pikkuhiljaa pesu..pesulta.Eipä nuo kampaamon väritkään sen kummemmmin päässä pysy.Josku on ollut punertava sävy päässä mutta en pitänyt siitä yhtään,joku kuparin sävy menettelee vielä

Vierailija
45/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

on, että suomalaisen naisen mielestä räväkkä on yhtä kuin itselleen sopimaton hiusväri?

Kuvastaa tätä kapeakatseisuutta, kun ei nähdä mitään muuta kuin ääripäät: räväkkä kameleontti - harmaa hiirulainen.

Voi voi.

Vierailija
46/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niille, jotka ovat sen kanssa syntyneet, niin eikö silloin sama päde kaikkiin hiusväreihin?

Eli naurettavalta näytätte kaikki paitsi luonnolliset maantienharmaat.

Vierailija
47/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ruskeaksi.Aika moni tuli sanomaan että palaa siihen punaiseen, että sopi paljon paremmin.Blondi mulle ei sovi ollenkaan.Enkä halua olla värillä joka minulle on suotu(=maantienharmaa).

Mulle on ihan sama vaikka joku värjäisi kirkkaan keltaiseksi, kunhan itse viihtyy.

Vierailija
48/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaalea tukkainen ja siniharmaa silmäinen,Olen vaalealla värillä kirkastanut kiiltoa hiuksiin. iho samoin hyvinvaalea ,ei auringossa päivety vaan muuttuu punaiseksi.Kulmat ihan vaaleat on pakko ehostaa.En ole tykännyt lyhyestä kirkuvan punaisesta tukasta,enkä mummo permanentistä.Vaikka olen mummo pidän pitkistä hiuksista,ei hajalla vaan kiinni ponnarilla tai ylös nostettu tukka kammalla.

Vierailija
49/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kun vaalentaa tai tummentaa niin max. pari astetta siitä omasta luonnollisesta sävystä.

niille, jotka ovat sen kanssa syntyneet, niin eikö silloin sama päde kaikkiin hiusväreihin?

Eli naurettavalta näytätte kaikki paitsi luonnolliset maantienharmaat.

Vierailija
50/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo ap! :D

Vierailija
51/64 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan valitattavasti näitä outoja ilmestyksiä on pilvin pimein.

-ap

provo ap! :D

Vierailija
52/64 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kulkaa mammat sellanen juttu, että teen useita värjäyksiä työpäivän aikana ja kiitän luojaani jokaikinen kerta, kun asiakas on itse käsittänyt,että tuo blondattu hampputukka ei ole enää niin kovin in. Ja hassulta, kun se kuulostaakin punasävyistä kupari sopii tosi monelle suomalaiselle. Ja eihän nykypäivänä välttämättä haeta enää "lähelle omaa sävyä" juttua. Hiustenvärjäyksessä on kyse kuitenkin oman persoonan korostamisesta ja esim. kirkkaan punainen sopii joillekkin ihmisille todella hyvin. Ja vaikka ap olikin erimieltä, kyllä meille suomalaisille sopii varsin hyvin myös tummanruskeat. Ruskeita on useita sävyjä, kyse on enemmänkin oikean sävyn löytämisestä.

Ja mielestäni on todella upeata,että suomalaiset on oikeasti uskaliaita hiustensa suhteen. Kaikki sävyt on upeita, kunhan niitä laitetaan hyvän maun rajoissa. Esim. 6 kymppiselle en lähtisi laittamaan koko pinkkiä tukkaa. Nuorille ihanat ja voimakkaat punasävyt sopivat paremmin,kuin hyvin.

Vierailija
53/64 |
22.06.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkkisääntönä voi pitää vaikka sitä, että vaalentaa tai tummentaa vain pari astetta omaan luonnolliseen hiusväriin nähden

Miksi edes pitäisi värjätä hiukset, jos vaalentaa tai tummentaa vain ihan vähäsen? Mitä vikaa silloin on ihan omassa värissä?

Vierailija
54/64 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko todeta tähän, että olen sinisilmäinen ja todella kalpea. Ja tukka on vuoroin musta ja punainen. Siitä huolimatta minua luullaan yleensä vähintään kymmenen vuotta ikäistäni nuoremmaksi ja harmaasta hiirulaisesta olen kaukana. Ei pidä yleistää, antaa kaikkien kukkien kukkia :D

Vierailija
55/64 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hiusväristä. Siksi.

Vierailija
56/64 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle punanen sopii silmien väriin! :D

Minusta on nättiä jos on vaalea iho ja tukka vaikka musta. :)

Vierailija
57/64 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joka ketjuun löytyy ainakin se yksi joka kuulemma näyttää 10 vuotta nuoremmalta.Huoh.....

Vierailija
58/64 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle punanen sopii silmien väriin! :D

Minusta on nättiä jos on vaalea iho ja tukka vaikka musta. :)

Hyvänä esimerkkinä on Dita Von Teese.

http://www.google.fi/imgres?imgurl=http://2.bp.blogspot.com/_kDnrPDMxJo…

Vierailija
59/64 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tummanruskeat silmät, valkea iho ja kahvinruskeat hiukset. Punaisetkin sopivat törkeän hyvin.

Vierailija
60/64 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta saan kampaajalla käydä saman keskustelun tyyliin en missään nimessä halua yhtään mitään edes punaiseen vivahtavaa väriä hiuksiini johon kampaaja että tässä olisi tälläinen kultaan vivahtava...johon vastaan jyrkän EI. Lopputuloksena yleensä on kuitenkin punertava väri ja kiukkuinen asiakas. Suomalaiset kampaajat ei osaa hommaansa!