OMG. Uskokaa tai älkää
mutta mä juon just Lidlin vanhentunutta PUSSIteetä jonka olen makeuttanut sakariinilla ja syklamaatilla. Kuolo korjaa varmaan kohta.
Kommentit (39)
Nyt kannattaisi nopeasti tyhjentää kaapit ylivuotisista froteepyyhkeistä ja kasata ne patjan muotoon lattialle. Siihen on kiva sitten pötkähtää h-hetkellä. Käytön jälkeen omaiset voivat viedä pyyhkeet roskiin.
mä syön just kaupan pullaa, kuolen varmaan lisäaineisiin ja surffaan langattomalla tietokoneella, joten saan myös aivokasvaimen!
mä syön just kaupan pullaa, kuolen varmaan lisäaineisiin ja surffaan langattomalla tietokoneella, joten saan myös aivokasvaimen!
Ethän vaan ole facebookissa - siellä varmaan joku it-ekspertti hoksaa jonkun madonreiän kautta lähenevän kuolemasi ja on jo ovella valmiina pöllimään sekä ne ylivuotiset froteepyyhkeet höyryävän ruumiisi alta että Lidlin teepussit ja kaiken muunkin irtoavan.
Ethän vaan ole facebookissa - siellä varmaan joku it-ekspertti hoksaa jonkun madonreiän kautta lähenevän kuolemasi ja on jo ovella valmiina pöllimään sekä ne ylivuotiset froteepyyhkeet höyryävän ruumiisi alta että Lidlin teepussit ja kaiken muunkin irtoavan.
Hei, tossa mun takana on kasa roskia ja tiskejä, ottaiskohan se nekin? (äkkiä facebook auki!)
:D
ajattele nyt vähän niitä omaisparkoja, jotka joutuvat koskemaan ylivuotisiin pyyhkeisiin, joiden sisuksista ei lika lähde millään pesuaineella. Ja kaupan päälle vielä raato, joka tod.näk. ongelmajätettä sisältämiensä lisäainejäämien takia. Hyi. En kyllä menis hautajaisiin.
Ja jos raadolla on tapana juoda Lidlin PUSSIteetä, omaiset eivät taatusti tule kylään ilman kokovartalokumihansikkaita. Tuovat varmaan käsidesisammionkin mukanaan, jotta voivat kylpeä siinä vierailun jälkeen. Raato uitetaan tässä seoksessa omaisten jälkeen, ja neste viedään ongelmajätteenkäsittelylaitokseen.
Söin juuri mozzarellaa ja pakastevadelmia, vaikka lapsemme on vasta 5-vuotias!
ja nyt jännittää. Ottaakohan se avioeron heti vai vasta varvin jälkeen?
Myös minä haluan jännitystä elämääni.
En siis ole viettänyt parisuhdeöitä (=vauva yökylässä) mieheni kanssa vauvojen ollessa alle 1 v. Olen myös päästänyt mieheni työmatkoille.
Nyt vain odottelen milloin avioero tulee eteen huonon parisuhteen tai pettämisen myötä. Jännää.
Ehkä se kuolo kuitenkin korjaa ennemmin. Meillä nimittäin on ainakin 5 v vanhat peitot, tyynyt ja sängyt.
;)
Ja käsisuihkukapulaa ja otin maitoa jääkaapista p e s e m ä t t ä käsiä. Olen nyt varmaan saattanut koko perheeni hengenvaaraan.
Katsokaa huomiset lööpit tarkkaan....
meidän petauspatja on melkein 10vuotta vanha ja siihen lorahti esikoiselta lapsivedet. Pestiin päällinen koneessa, mutta mutta..
Minä koskin äsken perseisellä kädellä kaksi vuotta vanhaan froteepyyhkeeseen, joka ostettu Lidlistä samaan aikaan kuin aspartaamilla maustettu pussiteemme. Kohta menen lääppimään sillä samalla perseisellä kourallani myös naapurin auton ovenkahvaa, koska saatanat ostivat uuden bemarin. taas.
kun oon unohtanu pestä pyyhkeen joka käytön jälkeen. Onneksi muutamasta kerrasta oppii.
meidän petauspatja on melkein 10vuotta vanha ja siihen lorahti esikoiselta lapsivedet. Pestiin päällinen koneessa, mutta mutta..
Voi maailma mistä näitä tolvanoita sikiää? Oletko koskaan katsonut pesukoneen putkien sisäpintoja, siis niitä mitä pitkin se vesi menee koneeseen? Jo parin viikon käytön jälkeen niihin alkaa kerääntyä kuvottavaa limaa. Kun tämän tajusin, olen pessyt kaikki pyykit vielä käsin konepesun jälkeen, ja suosittelen sitä muillekin. Sitten onkin kiva keitellä ne, hehheh, pussiteet (vitsi vitsi!!!!).
Siis sitä törkyä mitä löytyy, ja sitten juodaan sitä vettä hanasta, meillä hinkataan tolulla kerran viikkoon ja kädet kuivataan uuteen frotee-pyyhkeeseen.
Ja käsisuihkukapulaa ja otin maitoa jääkaapista p e s e m ä t t ä käsiä. Olen nyt varmaan saattanut koko perheeni hengenvaaraan.
Katsokaa huomiset lööpit tarkkaan....
Juuri ehdin vessaan oksennukselle luettuani tämän viestin. Edellisen puoli tuntia olen nyt vuorotellun hinkannut wc-pöntön:n sisäpintaa ja huuhdellut sitä kiehuvalla vedellä että oksennuksen aiheuttanut kuvottava ajatus huuhtoutuisi pois tahrattomasta tietoisuudestani.
pesee kananmunat kun tuo ne kaupasta kotiin, siis pesee ne ennen kun laittaa jääkaappiin
ajattele nyt vähän niitä omaisparkoja, jotka joutuvat koskemaan ylivuotisiin pyyhkeisiin, joiden sisuksista ei lika lähde millään pesuaineella. Ja kaupan päälle vielä raato, joka tod.näk. ongelmajätettä sisältämiensä lisäainejäämien takia. Hyi. En kyllä menis hautajaisiin.