Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Mika Salon erosta ollut tietoa missään?

Vierailija
28.02.2010 |

Järkytyin, kun luin uusinta seiskaa , jossa oli juttua Salon tyttöystävästä. Miten multa on mennyt ohi Salojen ero.

Kommentit (33)

Vierailija
22/33 |
14.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai näin ainakin kuulin. Tuttavaperheeni asustaa salon naapurissa ja eronneet kuulemma ovat ja vuorottelevat lasten kanssa. Mika on yhdessä ihan virallisesti uuden naisen kans ja ehkä norikollakin on joku jo. Ei tässä mitään dramatiikkaa tunnu siis oikeasti olevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noriko on joku alastonkuvia tehnyt (stripparimalli) nuoruudessaan, ilman mitään koulutusta. Miks se mika on koskaan sellasta vaimoks ees valinnu?

Vierailija
24/33 |
29.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän ei oo ollu vuosiin yhdessä ja sittemmin on avioeronneetkin. Mitäpä Mikan suhde sit exälle kuuluisikaan.

Vierailija
25/33 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on se asia, joka pitää yhdessä.

Vierailija
26/33 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

News: ei eroa!

Vierailija
27/33 |
04.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mika on ajat sitten eronnut mies. Tunnen ja tiedän Mikan asuvan Hennansa kanssa. Mikan lapset ovat välillä heillä,välillä äidillään.

Vierailija
28/33 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin nähnyt pariskunnan Mika&Henna ihan vähän aikaa sitten, eikä jäänyt mitään epäselväksi. Innolla odotan jotain hyviä uutisia heistä. Eiköhän se Norikokin ole jo jonkun uuden löytänyt, ainahan niille itämaisille ottajia Suomessa on.

Vierailija
30/33 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/831570?salo_noriko

Japanilaiseen kulttuuriin ei kuulu avioero. Siellä pariskunta voi elää aivan erillistä elämäänsä, mutta ero ei tule kysymykseenkään. Ehkäpä näin on Saloillakin.

Vierailija
31/33 |
05.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tunnen pariskunnan ja tieto on, että ovat eronneet ihan täysin. eivätkä lisäksi ihan äskettäin. Kuulemma heidän välinen sopimus, jolla olivat paperilla "naimisissa", on purettu. Olen siis kuullut tämän asianomistajilta itseltään. Tosin luulen, että ero oli hyvä päätös koska liitto oli mitä oli. Oma havaintoni tosin oli, että Noriko olisi voinut jatkaa ellei mika olisi eroa vaatinut.Heidän 2 lastaan ovat molemmilla vuorotellen. Tämän asian jauhaminen voi siis nyt loppua ja antakaa heidän elää rauhassa. joillekin tuntuu olevan vain elämäntehtävä vastustaa täällä kaikkia asioita.

Vierailija
32/33 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tunnen pariskunnan ja tieto on, että ovat eronneet ihan täysin. eivätkä lisäksi ihan äskettäin. Kuulemma heidän välinen sopimus, jolla olivat paperilla "naimisissa", on purettu. Olen siis kuullut tämän asianomistajilta itseltään. Tosin luulen, että ero oli hyvä päätös koska liitto oli mitä oli. Oma havaintoni tosin oli, että Noriko olisi voinut jatkaa ellei mika olisi eroa vaatinut.Heidän 2 lastaan ovat molemmilla vuorotellen. Tämän asian jauhaminen voi siis nyt loppua ja antakaa heidän elää rauhassa. joillekin tuntuu olevan vain elämäntehtävä vastustaa täällä kaikkia asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä