Viikoksi rahaa 300e ja musta tuntuu, ettei se riitä
Olen kahden poikani kanssa kotona, viikoksi rahaa 300e. Siihen sisältyy viikonloppumatka ystävän luokse. Matkat ilmaiset, tuliaiset ei.
Olenkohan vaan niin tuhlaileva ihminen??? Jos on vaan 200e, niin sunnuntaina ei ois enää yhtään rahaa.
Kommentit (7)
Käydään ulkona syömässä, kaverin luona ollessa baarissa. Mulla on vapaata tää viikko. Ja sit vähän kirpputoreilla.
Mä niin kadehdin teitä, joilla rahat pysyy taskussa ja osaatte ostaa taloudellisesti esim perheen ruuat. Me ostetaan aina, mitä tekee mieli.
ap
Tuosta satanen viikon ruokiin, satanen baariin ja satanen tuliaisiin + varalle.
Olen kahden poikani kanssa kotona, viikoksi rahaa 300e. Siihen sisältyy viikonloppumatka ystävän luokse. Matkat ilmaiset, tuliaiset ei.
Olenkohan vaan niin tuhlaileva ihminen??? Jos on vaan 200e, niin sunnuntaina ei ois enää yhtään rahaa.
Lueppas tuo ketju "Viikon ruuat 4h LIDL 75€"
Joku toinen osti Stockalta 80€/vko. Ota siitä oppia
Helposti muuten saa 300e kulumaan viikossa. Jos esim syö parina päivänä ullkona, se tekee jo melkein 100e, jos syö hyvin. Sit vuokraa leffoja ja ostaa hyviä ruokia kotiin, se tekee toiset 100e. Kirpparille menee 20-50e. Ja baariin 50-150e...
Mutta koitanpas olla syömättä ulkona.
ap
Olen kahden poikani kanssa kotona, viikoksi rahaa 300e. Siihen sisältyy viikonloppumatka ystävän luokse. Matkat ilmaiset, tuliaiset ei. Olenkohan vaan niin tuhlaileva ihminen??? Jos on vaan 200e, niin sunnuntaina ei ois enää yhtään rahaa.
Lueppas tuo ketju "Viikon ruuat 4h LIDL 75€" Joku toinen osti Stockalta 80€/vko. Ota siitä oppia
koko kuukausi. 2+1
Siis laskujen jälkeen menee muuhun elämiseen.