Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko julma, kun en halua lasta mukaan lomalle?!

Vierailija
27.02.2010 |

Ollaan käyty miehen kanssa kahdestaan muutaman kerran ulkomailla. Nyt suunnitellaan kesäksi matkaa ja mies on sitä mieltä, että 4v. lapsenkin pitää päästä mukaan.

Itse haluaisin viettää rentouttavan viikon kahdestaan mieheni kanssa. Jos lapsi tulisi mukaan, loma menisi täysin hänen ehdoillaan.

Ehdotin, että voisimme tehdä kesällä myös pienemmän reissun Suomessa, niin että lentäisimme johonkin ja olisimme päivän tai pari reissussa, mutta eipä se käy miehelle, vaan hän haluaa välttämättä lapsen mukaan ulkomaan reissulle.

Huoh. Saa nyt nähdä jääkö kaikki matkat tekemättä, koska olen niin julma.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tee sitä lyhyempää kotimaan reissua kahdestaan?

Vierailija
2/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyysit mielipidettä. Minusta on julmaa, ilkeää ja outoa, jos lasta ei halua mukaan lomalle. Lapset kuuluvat perheeseen ja kun perhe menee lomalle, lapset tulevat tietenkin mukaan. Ei ne ole mitään kesäkissoja jotka hylätään. Eikä varsinkaan sen takia että haluaa bilettää, ryypätä ja rellestää. Sellaiset hommat loppuvat kun tulee raskaaksi. Sitten huolehditaan jälkikasvustaan! Ei sitä vaan hylätä loman ajaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan napata hänet itselleni ja sitten reissaisimme lasten kanssa.

Vierailija
4/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse hyväksyn, jopa suosittelen, parin päivän "lemmenlomia" miehen kanssa (=hoidetaan parisuhdetta, harratetaan rauhassa seksiä, keskutellaan, keskitytään vaan toisiin), mutta mielestäni viikon mittaisen loman tulee olla perheloma.

Vierailija
5/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun voit viettää sitä ilman lasta???

En voisi kuvitellakaan lomailevani erikseen lasten kanssa, se ei olisi mielestäni lomaa.

Vierailija
6/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti siitä ja vietä miehesi kanssa kahden keskistä aikaa yksi ilta ja yö, se riittää hyvin.

KAMALAA lukea viestiäsi, kun et halua lomailla lapsen kanssa. Nostan hattua miehellesi.

Vierailija
7/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesikin on loman ansainnut!

Vierailija
8/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että yhden lomaviikon viettäminen ilman lasta tekee kenellekään traumoja jos elämä on muuten kunnossa. Jos tuntuu että loma lapsen kanssa ei tunnu lomalta, kannattaa varmaan se jättää väliin ja mennä vasta sitten kun lapsi on jo isompi.

Vierailija
9/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen opiskelija ja mulla on siis 2kk kesälomaa, jonka vietän muuten KOKONAAN lapsen kanssa. Eihän se nyt mitään hylkäämistä ole, jos olen viikon lomalla ilman lastani! Olenhan lapsen kanssa arkenakin jokaikisen vapaahetken. Joskus toki täytyy kouluhommiakin tehdä.

Eikä siellä lomalla todellakaan ryypätä ja rellestetä, eihän meillä ole varaa sellaiseen. Nipinnapin on saatu säästettyä kahden hengen matkaa varten. ap

Vierailija
10/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin mieskin on sitä mieltä, että tarvitsemme ihan kahdestaankin aikaa. Lähdemme kesällä kahdeksi viikoksi Italiaan ja lapsi menee mummolaan. On lapselle varmasti kivempaa aikaa mummon ja papan kanssa kuin kiertää jotain muinaismuseoita ja shoppailla. Minnekään lapsiperheystävälliseen kohteeseen Kanarialle minua ei saisi kirveelläkään. Menemme sitten porukalla kunhan lapsi on vähän vanhempi.

Vierailija
11/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä lapsi menisi teidän lomaviikon ajaksi? Jos on joku mukava paikka, niin voi olla ihan kiva viikko lapsellakin vaikkei teidän mukana olekaan. Meillä lapset jo kouluikäisiä ja juuri äskettäin oli puhetta kesästä. On ollut puhetta muutaman päivän Rooman reissusta ja lapset olivat sitä mieltä että eivät lähde mukaan, vaan menevät mielummin mummon ja ukin kanssa mökille tuoksi ajaksi. Päädyttiin siis varaamaan lennot vain miehelle ja mulle, neljän päivän reissu. Lasten toiveesta sitten varattiin erikseen talo Ranskan maaseudulta, jossa oltu ennenkin tuttavaperheen kanssa, sinne mennään sitten pariksi viikoksi myöhemmin heinäkuussa. Luultavasti kaikki tyytyväisiä.

Vierailija
12/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tuo kertoo vaan siitä, että teidän parisuhteenne on kunnossa ainakin sun osalta.

Mä en haluaisi lähteä viikon matkalle kaksin mieheni kanssa, siksi otan aina lapset mukaan. Perhelomat sujuvat hienosti, mutta kaksin en miehen kanssa haluaisi viikkoa lomailla.

Vierailija
13/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on aikasempien matkojen ajan ollut mummilla ja niin olisi tarkoitus nytkin. Nuohan ovat aivan ylimmät ystävykset ja päivittäin ollaan tekemisissä. Hyvin ovat aikasemmin pärjänneet ja lapsi viihtyy paremmin kun hyvin viikon mummin kanssa!

Ja kyllä sitten kun lapsi on vanhempi, niin pääsee mukaan ulkomaan matkallekin, mutta nyt haluaisin nauttia miehestäni ja pitää oikeesti lomaa! :) ap

Vierailija
14/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin..... kyllä jo ton ikäisen ottaisin mukaan.

Meillä poika oli mukana eka kerran 9kk Kyproksella.

Hyvin meni retkiä tehtiin ja paikalliset miehet ihmettelivät mieheni hoito innokkuutta lapseen.

Poika oli hotellin henkilökunnan lemmikki.

Nyt olimme joulukuussa kahdestaan 8 pv lomalla Egyptissä. Kaipasin poikaa, mutta nukuimme ja maksasimme rannalla.

En kyllä enää jätä poikaa pois lomilta. Tulee syykuussa mukaan etelään ja ikää on 4v.

Vierailija
15/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

äiti ja isi lähtee lomalle ulkomaille ja sinämenet mummolle siksi aikaa?

Ei mun 4 v ainakaan ole niin tyhmä ettei pitäisi tuota kummallisena.

Vierailija
16/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavon 1v vanhemmat olivat sitä mieltä, että kyllä Paavon päästävä mukaan Thaimaan lomalle. Ja niin tuli Tsunami ja vei Paavon 1v mennessään. Vanhemmat palasivat kotiin ilman Paavoa. Oliskohan Paavon ollut parempi olla vaikka mummolassa?

Vierailija
17/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei kuole siihen kun on vkon ilman vanhempiaan. Tekee vain hyvää käydä välillä kahdestaan jos on lapselle tuttu ja turvallinen paikka siksi aikaa! Ja jaksaa taas lapsenkin kanssa paremmin. Ja tähänkään ei mitään "oikeaa" sääntöä ole. Ärsyttää nuo "jeesustelijat"...lapsi ei ole lasia!

Vierailija
18/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolenpidosta kuin ulkomaanlomailusta.

Vierailija
19/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden lapsen kanssa on aika helppoa :)

Vierailija
20/69 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja monia muitakin lapsia. Aika moni heistä oli myös kotona tai esim. sukulaisilla hoidossa. Entä, jos jätät lapsen mummolaan hoitoon ja syttyy tulipalo, jossa lapsi kuolee? Syytätkö silloin vanhempia siitä, etteivät ottaneet lasta mukaan? Silloinhan hän olisi elossa. Aika huono ja kaukaa haettu perustelu mielestäni sille, miksi lapsia ei kannata otaa lomareissuille mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi