Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vapaamielinen ja älykäs" ateisti väittää, että Jumala vihaa köyhiä

Vierailija
27.02.2010 |

Sen lisäksi hän kuuluu sosiaalidemokraattiseen puolueeseen (joka on konservatiivisin puolue Suomessa, vastustaa kaikkia muutoksia ja haluaa ylläpitää ay-liikkeen valtaa ohi demokratian ja ohi köyhien oikeuksien).

Jos joku vihaa köyhiä niin ay-väki eli demarit. Köyhien peruspäivärahaa eikä työmarkkinatukea saanut korottaa, sen esti ay-liike (koska paremman väen työttömyyskorvausta olisi pitänyt sitten myös korottaa). 12 vuoden hallituskaudella tämä "köyhien ystävä" puolue murensi hyvinvointiyhteiskunnan eikä korottanut sosiaalietuuksia. Minimipäiäraha oli silloin 15 euroa, tämä hallitus nosti sitä 40% ja nyt se on 22 euroa/pv yms yms

Ihanaa, kun keskuudessamme on konservatiiveja korporatismin kannattajia!!! Jotka joka asiassa ajattelevat vakipaikassa 3000e/kk palkalla työtä tekevää ihmistä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Jumalaa ole ateistin mielestä olemassa?

Vierailija
2/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totta, mulla on sdp:n jäsenkirja, mutta en ko puolueen ehdokasta aion äänestää, paitsi Guzeninaa pressanvaaleissa.

Ja mä uskon kyllä Jumalaan, mutta olen eronnut 3 kertaa ev.lut kirjosta.

Ja samaa mieltä, ay-liike ajaa vain työssäkäyvien etuja,siksi äänestänkin persuja tai vasemmistoliiton ehdokasta tulevissa vaaleissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä kristillisiä ja islamilaista puoluetta lukuunottamatta

Vierailija
4/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja totta, mulla on sdp:n jäsenkirja, mutta en ko puolueen ehdokasta aion äänestää, paitsi Guzeninaa pressanvaaleissa.

Ja mä uskon kyllä Jumalaan, mutta olen eronnut 3 kertaa ev.lut kirjosta.

Ja samaa mieltä, ay-liike ajaa vain työssäkäyvien etuja,siksi äänestänkin persuja tai vasemmistoliiton ehdokasta tulevissa vaaleissa.

*iso yläfemma* juuri niin!

Vierailija
5/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ajaa vain rikkaiden etuja häikäilemättä ja ihmisistä piittamatta ja ihmisarvoa kunnioittamatta.

Vierailija
6/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ajaa vain rikkaiden etuja häikäilemättä ja ihmisistä piittamatta ja ihmisarvoa kunnioittamatta.

Jaa, vain teot ratkaisevat ja tämä hallitus on tehnyt enemmän kuin sinun ay-liikkeesi teki 12 vuodessa köyhien hyväksi

Vierailija
7/7 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että niille joilla on paljon rahaa, tulee sitä lisää. Ja niiltä joilla on vähän, otetaan loputkin pois. Eli Jumala voisi tällä todistusaineistolla edustaa mitä hyvänsä puoluetta.