Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Vastasin deittisivustolla miehelle kello 22, aamulla oli jo seuraava viesti odottamassa

Vierailija
04.09.2024 |

"Ei sit vissiin hirveesti kiinnostanu 😂"

Ja tĂ€tĂ€ on tapahtunut usein, ettĂ€ pitĂ€isi vastata sillĂ€ sekunnilla. Ihan kuin ihmiset eivĂ€t kĂ€visi töissĂ€, nukkuisi tai koskaan liikkuisi ilman puhelintaan mihinkÀÀn. 

Rasittavaa. 

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

No nuo nyt ei ole terveitÀ ihmisiÀ. Etsi joku oikea aikuinen.

Vierailija
2/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Koetko nyt olevasi parempi kuin edes joku muu? Hykertelitkö tÀtÀ aloitusta kirjoittaessasi?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua ei saisi herÀttÀÀ ainakaan viesteillÀ ennen 10.00

Vierailija
4/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei saisi herÀttÀÀ ainakaan viesteillÀ ennen 10.00

Sit laitat deittiapista ilmoitukset hiljaiselle tai puhelimen ÀlÀ-hÀiritse -tilaan

Vierailija
5/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Et ole mitÀÀn velkaa ihmiselle jota et tunne. Sano ettÀ juu ei kiinnosta

Vierailija
6/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tai poistetaan kokonaan, jos et heti sillĂ€ sekunnilla pÀÀse sen miehen luokse panemaan. No, tuskin menetin mitÀÀn. SeksiĂ€ olin toki hakemassa, mutta ei sitĂ€ voi olettaa ettĂ€ toinen pÀÀsee heti sinne johonkin 25km pÀÀhĂ€n. Toinen suuttui taas, kun olin vieraassa kaupungissa ja olisi hĂ€nen mielestÀÀn pitĂ€nyt tulla sinne hĂ€nen luokseen iltamyöhÀÀn jollain metrolla. Olisi itse tullut minun luo, mutta ei. Ja sitten vĂ€itetÀÀn ettĂ€ naiset on hankalia. Ja olen nĂ€tti ja hoikka, eli tuskin ainakaan just sillĂ€ hetkellĂ€ niillĂ€ oli parempaa tarjolla. 

Vierailija
7/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

On đŸš©đŸš©đŸš©, eli ei kannata jatkaa juttua ko miesten kanssa. Kokemusta on. KĂ€yvĂ€t aggressiivisiksi ja alkavat haukkumaan ja uhkailemaan jos et viestittelyssĂ€ vastaa heille heti.

Vierailija
8/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai poistetaan kokonaan, jos et heti sillĂ€ sekunnilla pÀÀse sen miehen luokse panemaan. No, tuskin menetin mitÀÀn. SeksiĂ€ olin toki hakemassa, mutta ei sitĂ€ voi olettaa ettĂ€ toinen pÀÀsee heti sinne johonkin 25km pÀÀhĂ€n. Toinen suuttui taas, kun olin vieraassa kaupungissa ja olisi hĂ€nen mielestÀÀn pitĂ€nyt tulla sinne hĂ€nen luokseen iltamyöhÀÀn jollain metrolla. Olisi itse tullut minun luo, mutta ei. Ja sitten vĂ€itetÀÀn ettĂ€ naiset on hankalia. Ja olen nĂ€tti ja hoikka, eli tuskin ainakaan just sillĂ€ hetkellĂ€ niillĂ€ oli parempaa tarjolla. 

Ajatella miten surkea tyyppi olet, kun et mene heidÀn kotiinsa antamaan nyt heti!

Itsekin seksiseuraa hakeneena useamman kerran on suututtu kun en ole heti muutaman viestinvaihdon jĂ€lkeen lĂ€hdössĂ€ ottamaan suikkaria. "Sun profiilissa lukee ettĂ€ alistut mielellÀÀn niin sun pitÀÀ totella". 

Vierailija
9/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatella miten surkea tyyppi olet, kun et mene heidÀn kotiinsa antamaan nyt heti!

Itsekin seksiseuraa hakeneena useamman kerran on suututtu kun en ole heti muutaman viestinvaihdon jÀlkeen lÀhdössÀ ottamaan suikkaria. "Sun profiilissa lukee ettÀ alistut mielellÀÀn niin sun pitÀÀ totella".

No niinpĂ€. Vaikka kyse on vain seksistĂ€, kyllĂ€ sitĂ€ silti haluaa vĂ€hĂ€n edes viestitellĂ€. EttĂ€ saa selville onko kyseessĂ€ fiksu ja luotettava tyyppi. Onneksi nĂ€mĂ€ urpot paljastaa itsensĂ€ nopeasti. 

Vierailija
10/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kauheeta kun mies vastaa heti. Itse odotan kuukauden ainakin ja sitten nainen ei itse enÀÀ vastaa.

Vierailija
11/11 |
04.09.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toisaalta tĂ€mĂ€kÀÀn ei ole mitenkÀÀn sukupuolesta vaan yksilöstĂ€ riippuvaista. 

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kuusi yksi