Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

raskaus lonkkakipu/tulehdus?

Vierailija
27.02.2010 |

eli siis olen viikoilla 27 raskaana ja kahtena yönä olen heränny kipuun vasemmassa lonkassa. nyt kipu ei lakkaa sitten millään. ja myös kipukohdan iho on arka ja sellanen kuivan tuntuinen, jotenkin siis kallistuisin esim limapussitulehdukseen. kipu on tossa pakaran ja etureiden välissä, ei kiva ollenkaan. mitä siis kotihoito ohjeita? ns turhia lääkkeitä ei viitsis ihan viel lähtee lekurista hakemaa ku niin vähä aikaa kestäny. ja voiko tulehduksessa tosiaan tulla kioukohdan IHO arakasi ja kipeäksi? kiitos jo kaikille etukäteen :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä niitä sairauksia taas arvuutellaan, ja kellään ei ole edes mitään järkevää sanottavaa aplle. mene lääkäriin, voi olla veritulppa

Vierailija
2/4 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHO kipeä tulehduksessa, enpä oo koskaan kuullu ja oon sentää sairaalassa töissä. sulla on joku paha bakteeri siellä ja se tarvitsee leikkkauksen. elä leiki hengelläs. heti lääkäriin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi ylempi nyt joku huono läppä. musta tuntuu että näillä sivuilla joku lapseton kusipää käy pelottelemassa muidenkin ihmisten kirjoutksia ku ap:n.. huh... toivottavasti joku osaa vastata aloitus kysymykseen järkevästi. itselläni ei valitettavasti ole kokemuksia moisista

Vierailija
4/4 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännetupin tulehdukelta. käys googlettaa