Ostan mammuttimarkkinoilta aina Fazerin suklaalevyjä ison kasan tarkoituksena että siinä olisi suklaat koko vuodelle
ja säästäisin. Syön ne kuitenkin muutamassa viikossa. Joskus on mennyt viikossa lähes kymmenen levyä. Miten onnistutte säilömään suklaata? Yritän laihduttaa mutta tämä pilaa kaiken :(
Kommentit (19)
Mulla on sama ongelma. Kuvittelen säästäväni ja että otan tyyliin yhden palan päivässä. Todellisuudessa yksi levy menee päivässä. Nyttemmin olen lakannut ostamasta tarjouslevyjä, koska minulla ei ole kontrollia syömiseen. Olen sokeriholisti.
Älä enää osta :)
1 levy kuukaudessa sallittua ostaa.
Hyvä kun huomasit tuon!
Tuottaako oikeinkirjoitus aloittajalle fyysistä kipua, vai estääkö suonissa virtaava mustalaisveri oikeinkirjoituksen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun huomasit tuon!
levyt on yksittäin ostettuina super kalliita
Onko ensi viikolla taas tiedossa suklaa-ale...
En mitenkään, koska en osta. Kuulun niihin (harvoihin?) suomalaisiin jotka eivät syö Fazerin sinistä eivätkä mitään muutakaan maitosuklaata.
Jätä levyt säilöön vanhempiesi luo tai hyvän ystävän luo ja ota 1 kerrallaan harvoin.
Ihmisen kroppa on siitä nerokas, ettei se haaskaa
energiaa, vaan kerryttää sitä pahan päivän varalle.
Mammuttimarkkinat?? Missä pidetään ? Korkeasaaressa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun huomasit tuon!
Se on vain hyvä juttu. Ostat niitä siksi vain harvoin.
Älä säilö suklaata pitkiä aikoja, se alkaa lopulta eltaantua ja maistua pahalta.
Fazerin tuotteita ei meillä käytetä koska ovat ylihinnoiteltuja ja 🤮
En osta niitä ollenkaan. Älä osta niitä.
Väliaikainen ketoosi (joko hiilarit pudottamalla tai paastolla) on monilla hyvä ratkaisu ruuanhimoihin. Entisenä karkkihiirenä yksi suklaalevy kestää nykyään kuukauden. Silloin tällöin yksi pala tummaa kahvin kanssa riittää🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun huomasit tuon!
Sittenhän sekin auttaa vähentämään suklaan syöntiä.
Vierailija kirjoitti:
On se vaan niin hyvää.
Suklaa on liian hyvää. Jos ostaisin 10 levyä tarjouksesta niin ne kestäisivät korkeintaan 10 päivää. Levy per ilta ja melko varmasti söisin ahneuttani enemmän kuin yhden levyn illassa.
Fazer kiittää, kiitos🤑