Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Törkeimmät jutut, mitä olet tehnyt sinulle tärkeille ihmisille

Vierailija
26.02.2010 |

Itse olen:

-perunut kummipyynnön

-alkanut seurustella parhaan ystävän exän kanssa

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olisi tilaisuutesi osoittaa, erotatko edes oikeaa väärästä.

Vierailija
2/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin on ilta pilalla noiden polvihousumiljonäärien takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vain pari mieleen:

- sanoin siskoani kerran finnipitsaksi, kun olin n. 10 ja siskoni 14. Siskollani oli tosi paha akne, josta hän kärsi oikeasti. Olen pyytänyt asiaa anteeksi jälkeenpäin.

- tää oli mielestäni oikeutetumpi, mutta silti nolo: Äitini nolasi minut kerran julkisella paikalla (en jaksa selittää). Sanoin äidilleni jälkeenpäin, että seuraavalla kerralla kerron kaikille, kuinka löllö hänen mahansa oikeasti on. Olen tätäkin pyytänyt anteeksi. Mutta toisaalta äitinikin ole mulle inhottava, eikä ole koskaan pyytänyt anteeksi. Enkä mä nolannut äitiäni muiden edessä. (Olin ehkä 12, kun tää tapahtui.)

- ööö. Nyt ei tuu muuta tosi ilkeää mieleen. Mieheni vatsaa joskus taputtelen, kun se on vähän päässyt kasvamaan.

Vierailija
4/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen miehelleni että hänen tekemä ruoka oli toooooosi hyvää, vaikka oikeesti se on joskus ihan hirveetä :)

Vierailija
5/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelen miehelleni että hänen tekemä ruoka oli toooooosi hyvää, vaikka oikeesti se on joskus ihan hirveetä :)

Vierailija
6/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes netissä nimettömänä. Häpeän. Pidän salaisuuden. Miten typerä voikaan nuori noin 20v ihminen olla?

Vierailija
7/8 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
27.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kyllä itsekin, että tein tosi pahasti.

Mulla oli joitain vuosia sitten kausi, kun poikaystävän kanssa oli käynyt vähän huonosti, olin saanut siipeeni tosi pahasti ja päätin, että miehet on vaan hauskanpitoa varten, enkä enää ikinä halua kenenkään kanssa mitään vakavampaa. Kävin baarissa n. kerran kuussa, ja puolen vuoden aikana kolmen eri miehen luo lähdin yöksi (2 kertaa ihan vaan nukkumaan). Paras kaverini oli tosi kova moralisoimaan, Ja alkoi jo ihan tosissaan ärsyttää. Sanoin moneen kertaan, että teen itse omat päätökseni ja virheeni, mutta loppujen lopuksi ei osannut muusta puhuakaan kuin siitä, että pilaan elämäni. Kerran baarissa ollessani (ei tämän kaverin kanssa, emme ikinä käyneet yhdessä baarissa) näin miehen, johon tiesin kaverini olevan ihan tosissaan ihastunut. Iskin miehen, ja lähdin yöksi hänen luo. Aamulla kaverini sattui soittamaan ja kerroin tietysti, missä olin ja mitä oli tapahtunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä yksi