Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miksi "kaikki" haluaa TYTTÖvauvan

Vierailija
26.02.2010 |

ja "petytään" poikaan????

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoin poikaa,ja sain sellaisen :) Muutenkin oli koko raskauden ajan "poikaolo" vaikka esikoinen kyseessä.

Vierailija
42/43 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

esikoiseen, enkä toiseen poikaani.

Esikoista odottaessa tiesin, että poika tulee, olin aina tiennyt, että esikoiseni tulee olemaan poika. Samoin toisen pojan aikaan, en olisi osannut lainkaan kaivata tyttöä. Pojat onkin maailman ihanimmat veljekset, ja niin parhaat kaverit.

Haluttiin kolmaskin lapsi (kuten on aina ajateltu, että kolme, jos vaan saadaan), ja tyttö tuli tällä kertaa, voin myöntää, että kolmannella kerralla hieman tyttöä toivoinkin, mutta ihan yhtä rakas olisi poikakin ollut.

Toki on ihana, kun on tyttökin perheessä, pojilla on isänsä kanssa paljon "poikien juttuja", ja tyttö taas on aika "neiti", tosin menee kyllä poikien jutuissakin mukana yhtälailla :D

Vaikka on tyttö kyllä melko hyvin pyörittänyt isänsäkin pikkusormensa ympärille, minua ei voi niin pyöritellä ;D Miehen takia olen kyllä onnellinen, että tuli tyttökin, koska hänellä on vain veljiä, ja vaikkei sitä sanonutkaan koskaan, toivoi kyllä tyttöä kolmannesta..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan kamalalle.