Herranen aika! Nyt käy kyllä sääliksi Victoriaa ja myös Martinaa ja Eskoa.. :(
Kamalaa kiroilua ja riitelyä ja huutoa ja vastasyntynyt ihan nenänedessä sängyllä..
Kommentit (51)
Joo no ihan ensin kannattaa ottaa selvää, millainen se ympäristö on.. Se ei sisällä kiroilua, riitelyä, huutoa, sylivauvan sysäämistä hoitajalle että päästään bileristeilylle.. :((((
Miettikää nyt ite, että teitä kuvattais 24/7 ja siitä koottais 6x30 minuuttia "parhaita" paloja. Ootte kyllä ihme porukkaa, aina kaikki muut äidit on huonoja ja epäpäteviä!
Minä ainakin olen Martinan, Eskon ja Victorian puolesta oikein onnellinen ja varmasti ovat itsekin, ihan jokainen!
av-mammat ja miehensä on aina 24/7 hyväntuulisia ja täydellisiä vanhempia :D
Kyllä meilläkin joskus huudetaan ja kiroillaan ja jopa lasten kuullen. Hui! Silti väittäisin, että perheemme on keskivertoa onnellisempi, lapset tasapainoisia ja parisuhteemmekin kukoistaa.
Martinahan vaikutti ihan kelpo äidiltä!
Menee han sairauden puolelle, jos kaikki tunteet pitää eliminoida...ne on vuorovaikuttava perhe. Jokaisen perhe-elämään kuuluu varmasti ärtyisyyttä ja lyhytpinnaisuutta. Pääasia että on enemmän rakkautta ja sitähän näytti olevan:)
Todella kaunis vauva!
Ei toi nyt kauheen kamalaa ollut, miten joku voi tollasta pientä kinailua ja sanailua pitää kauheena riitelynä?
olisi tullut jos M&E olisivatkin yhtäkkiä lopettaneet kiroilun ja riitelyn...Sitten olisi syytelty teeskentelystä ja sanottu että kyllä se oikea luonne sieltä vielä paljastuu, ja että vauva kärsii kun tunneilmapiiri on teeskenneltyä ja reaktioita pantataan.
Cool down kaikki jeesustelijat.
eihän tuo nyt ollu tavallista elämää kummempaa.. kyllä mäkin kiroilen ja kiihdyn.. ja meidän muksut ei muuten kiroile.. ei kai omalle tempperamentille mitään voi. Sitä jos yrittää olla hillitty ja hallittu aina niin kylläpäs välillä sit räjähtää kovaa. Parempi päästellä noin höyryjä ulos. Elämää se on hyvät ihmiset!
sanon ihan suomalaisen perkeleen. täytyy olla martinalla ja eskolla vahva itsetunto että jaksavat kuunnella kaikenmaailman tekopyhää paskaa omista kasvatustaidoistaan. ja totta on että tv:seen ja lehtiin otetaan kaikki herkkupalat heidän elämästään jotta kaikilla nolife-henkilöillä ois jotain mistä puhua. ei pidä haukkua ennenkun tuntee.
kun tyttö oppii puhumaan ja huutamaan v****a ruokakaupassa. Niinhän se menee.
lapsilta se on jyrkästi kielletty. Eivätkä kiroile! Se mua kiinnostaisi, että mitenkäs nämä temperamenttiset etelämaalaiset perheriitansa hoitavat, hiljaa ja hillitysti varmaan.
Vai että seiellä ihan ympäri vuorokauden jokaisena viikon päivänä kuvataan? Älkää nyt viitsikö..
JA ette kait te oikeasti usko, että ne eivät teeskentelisi? Että niille ei kerrottaisi, mitä ohjelmaan olisi kiva saada? Elkää hyvät ihmiset nyt viitsikö...
T: Alalla oleva
Hyviltä vanhemmiltahan noi vaikutti! Ihan niin tavisperhe kuin voi olla julkisuudessa :)
Täällähän nyt näyttää olevan täydellisiä mammoja liikenteessä :)
Mutta ei mun lapset ole ikinä oppineet kiroilemaan, mulla on 15-vuotias teini ja senkään suusta en ole helvettiä kauheempaa kirosanaa kuullut, enkä sitäkään usein.
lapsilta se on jyrkästi kielletty. Eivätkä kiroile! Se mua kiinnostaisi, että mitenkäs nämä temperamenttiset etelämaalaiset perheriitansa hoitavat, hiljaa ja hillitysti varmaan.
Vanhemmat saa kiroilla, mutta lapset ei. Niin naurettavuuden huippu ettei toista. Millä perustelette lapsillenne sen ettei saa kiroilla?
Ihan esimerkkinä sanoisin, että kannattaisi lopettaa se kiroilu. Me ei lapsena saatu kiroilla, mutta isältä tuli saatanaa ja jumalautaa ym. kaikkea mahdollista. Niin hyvän mallin kuitenkin sain, että oli aika opetteleminen pois kiroilusta, ettei oma lapsi kiroile kuin rantajätkä tulevaisuudessa.
ja vittuilla toisilleen? On kyllä näyttänyt ja kuulostanut tosi aidolta, olen saanut suurta lohtua itselleni tästä ohjelmasta. Kiitos vain Martina ja Esko, musta ootte ihania. Kuvittelin etukäteen, että luvassa on ällöä pusipusi-meininkiä, mutta onneksi ei!
Vanhemmat saa kiroilla, mutta lapset ei. Niin naurettavuuden huippu ettei toista. Millä perustelette lapsillenne sen ettei saa kiroilla?
polttaa tupakkaa jne. Se on lapsilta kiellettyä. Ei siinä sen kummempia perusteluja tartte olla.
En ole se keneltä kysyt, mutta meillä ihan sama ja se perustellaan yksinkertaisesti sillä, että on asioita mitä aikuiset saa tehdä ja lapset ei. Näitä asioita on monia muutakin ja kuuluvat ihan ormaaliin vanhemmuuteen. Aina sanotaan kyllä, että se on rumaa ja niin ei saisi sanoa ja esimerkillämme näytämme miten voimasanoja elämässä käytetään. Sitten kun lapset ovat tarpeeksi vanhoja että nämä kultaiset säännöt ovat iskostuneet ei kiroilua erikseen tarvitse kiellellä, koska sääntöihin kuuluu myös ettei auktoriteetin (eli myös vanhemman) edessä kiroilla. ihan harmitonta ja normaalia!
Martina ja Esko näyttävät olevan vanhempia eivät lapsen etujen vaan omilla ehdoilla.. Teot puhuvat puolestaan..