Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä nimestä Kaapo?

Vierailija
25.02.2010 |

Vauva on vielä masussa eikä sukupuolesta ole tietoa. Mutta mitä mieltä olette nimestä Kaapo? Entä Ilari tai Tuomas?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta makuasioitahan nää on.

Tuomas parempi kuin Ilari. Kumpikin ok.

Vierailija
2/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilari on kiva nimi. Tuomas ehkä hiukan kulunut, mutta kiva sekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulee mieleen se lastenohjelma ja varsinkin sen tunnuslaulu; oon nelivuotias oppimaan innokas, sain nimen hauskimman Kaapo! Ton takia hylättiin meillä pikkuveljen nimenä kun lapset muutenkin sitä laulaa.

Vierailija
4/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nimi on silti kiva :). En usko, että tuo Kaapo-ohjelma kuitenkaan kovin monta vuotta tv:ssä pyörii, joten kouluiässä sitä tuskin enää muistetaan.

Onhan tässä aikaa vielä päättää ja pohtia nimiä. Tyttöjen nimiä on helpompi keksiä, tulokkaasta tulisi silloin todennäköisesti Iiris. Poikien nimet on mulle vaikeita.

Vierailija
5/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomas on kaunis nimi, Tuomo myös.

Vierailija
6/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pasilassa esiintyi Kaapo, josta syystä nimi on tällä hetkellä vitsailun aihe. Tuskin kuitenkaan pitkään.

"Kaapo on herkkä, Kaapo itkee paljon, Kaapo on antanut jokaiselle luomelleen nimen, Kaapo rakastaa puita ihmisinä"

Vierailija
7/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikku ukosta tulee Kaapo. Isoveikat Rakastaa Kaapoa ja Puuha Peteä ja varsinkin esikoinen toivoi pikku veljen nimeksi Kaapoa, kun tyrmättiin miehen kanssa tuo Pete nimi (tai tarkemmin sanottuna PUUHApete nimi).

Aikamme makusteltuamme nimeä, pikku ukko näyttää just Kaapolta eli Kaapo tuosta tulee parin viikon päästä.

Vierailija
8/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hauska, kiva nimi.

Vierailija
9/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

On huippunimi!

10/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaaposta. Muutkin nimiehdotukset oli kivoja. Meillä on hoitolapsena Kaapo, joka on aivan ihana!

Vierailija
11/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyrmättiin miehen kanssa tuo Pete nimi (tai tarkemmin sanottuna PUUHApete nimi).

Heh, mikä vika on Puuha-Pete nimessä? ;-D

Kaapo on kiva nimi!

Vierailija
12/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaapo on kamala. tuomas on mukava.

Vierailija
13/13 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen tykkäsin, mutta sitten törmäsin muutamaan ihmiseen, jotka tyrmäsivät nimen täysin kamalana. Nyt on muutama tuttu Kaapo-pikkupoika ja erityisesti se superärsyttävä lastenohjelma, jotka tuovat mulla ikäviä mielleyhtymiä. Musta se laulu on vielä ok, mutta se Kaapon vinkuva ääni ja ärsyttävä luonne... ;-)

Eli ymmärrän, että jotkut tykkäävät, mutta itse vieroksun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi