Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen ei kannata haluta lasta miehen kanssa, joka ei oikeasti halua lasta VÄHINTÄÄN yhtä paljon!

Vierailija
25.02.2010 |

Vain sellaisessa tilanteessa nainen voi velvoittaa miestä todella osallistumaan. JA kaikkihan tietävät, millaiseksi naisen elämä muodostuu, jos mies ei meinaa vapaaehtposesti osallistua lapsenhoitoon ja perheen kotitöihin.

Haastan täten kaikki miettimään vähän tarkemmin, kenen kanssa haluaa lapsen. Eri asia on, jos nainen todella on valmis kantamaan vastuun yksin.

Viittaan ketjuun, jossa mies pitää mykkäkoulua eikä seksiä ole ollut vuosikausiin.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ap. Monet naiset eivät sitä näytä ymmärtävän ja sitten kun lisää lapsia on hankittu emmännän mieliksi ihmetellään miksi mies ei auta ja kaikki alkaa kaatumaan päälle. Tästä oli joku päivä sitten ketju ja siellä joku sanoi että on tosi säälittävää jos miehellä olisi tähän asiaan jotain sanomista. Kannatta hyvissä ajoin valitsemansa miehen kanssa keskustella millainen näkemys hänellä on lapsiperheestä ja kuinka monta lasta haluaa, tällä välttää paljon murheita kun on oikeanlaisen ihmisen kanssa.

Vierailija
2/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itsekin joskus heikkoina hetkinä ajattelee, että onko tämä lapsi en vaivan arvoista, niin mitä sitten odottaa mieheltä, jota ei voisi alun alkaenkaan juuri lapsi kiinnostaa. Miettikää naiset, ennen kuin sikiätte! Onneksi mieheni ja minä halusimme lasta yhtä paljon, ja nyt hän onkin mitä ihanin ja osallistuvin isä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta komppi edellisille kirjoittajille :)

Vierailija
4/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sen "vähintään yhtä paljon" määrittelee?

Meillä mies halusi lasta "sitten joskus". Kolme vuotta kuumeilin ennenkö mies kyllästyi vikinään ja viskasi pillerit roskiin.

Aivan ihana isä tuo on lapsilleen! :D

Ehkä se nainen hankkiutu vahingossa raskaaksi? Jos ne ei ole 7 vuoteen harrastanut seksiä niin ketjun naisen lapsi on jo ainakin 6- vuotias..

Ketjussa ap kirjoitti että HÄN halusi miehen kanssa naimisiin ja HÄN halusi lapsen. Ehkä mies ei olisi halunnut lasta?

Vierailija
5/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies päättää tehdä lapsen naisen kanssa, (vaikka haluaisikin sitä paljon vähemmän kuin tämä nainen), niin tottakai hän kantaa vastuunsa lapsesta ja perheestään. Jos siis on MIES.

Kaverini mies lopulta suostui lapsentekoon ehkäpä jopa jonkinlaisen painostuksen jälkeen, mutta on lapsen syntymän jälkeen ollut täysin myyty. Sanoo kuulemma usein että onneksi tehtiin toi...lapsi on nyt 3 v ja toista kuulemma toivotaan. Tällä kertaa molemmat yhtä paljon.

Vierailija
6/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli iltatähti jota erityisesti vaimoni halusi ja itse harasin vastaan. Annoin lopulta periksi ja lapsi tuli.

Ihan hyvin on silti mennyt eikä asiasta ole meidän kesken mitään skismaa ja kuopus on nyt mulle ihan yhtä rakas kuin isommatkin.

Vierailija
7/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehiä lapsentekoon? JA onko miehellä mielestäsi yhtä iso velvillosuus huolehtia lapesta, jota ei niin olisi halunnut, kuin lapsesta, jota itse nimenomaan halusi?

ap

Vierailija
8/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä siis ole esim huijattu isäksi. Painostaminen ei tietenkään ole kivaa mutta siihen en ota suuremmin kantaa koska ihmiset ovat niin erilaisia, ja tiedän tapauksia jotka pitää painostaa ihan kaikkeen elämässä eteenpäin menemiseen. Ja sitten ovat tyytyväisiä.

JA onko miehellä mielestäsi yhtä iso velvillosuus huolehtia lapesta, jota ei niin olisi halunnut, kuin lapsesta, jota itse nimenomaan halusi? ap

Vierailija
9/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

isän innokkuuden tasolla ei ole ollut hirveästi merkitystä myöhemmälle osallistumiselle. (Ihan täysin lasta vastustaneita kaveripiiriin ei kuulu, joten niistä en osaa sanoa mitään.) Yhtälailla miehet, jotka ovat olleet niitä innokkaampia lapsen hankkijoita eivät olekaan tosipaikan tullen olleet niin innokkaita siitä lapsen hoidosta ja arjesta.

Toisaalta taas minun mieheni, joka periaatteessa halusi lapsen, mutta minä jouduin ilmoittamaan, että nyt se tehdään, on kantanut vastuuta erinomaisesti.

Vierailija
10/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko sun mielestä naisen velvollisuus huolehtia yhtä paljon lapsesta jota ei olisi halunnut (vahinkoraskaus) kuin lapsesta, jonka hankki valtaisan vauvakuumeen vallassa?

Vierailija
11/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuttavapiirissä aika monessa perheessä miehen kuumeilu ei ole mitän naiseen verrattuna, jos sitä edes kuumeiluksi voi sanoa. Eiköhän naisen luonto jo tee tehtävänsä tässäkin asiassa ettei mies välttämättä "kuumeile " niin kovasti. Näin se meno meilläkin, 3 lapsen kanssa. Siltikin mitä ihanin ja osallistuvin isi maailmassa:) Ja neljäs tulossa!

Vierailija
12/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain sellaisessa tilanteessa nainen voi velvoittaa miestä todella osallistumaan. JA kaikkihan tietävät, millaiseksi naisen elämä muodostuu, jos mies ei meinaa vapaaehtposesti osallistua lapsenhoitoon ja perheen kotitöihin.

Haastan täten kaikki miettimään vähän tarkemmin, kenen kanssa haluaa lapsen. Eri asia on, jos nainen todella on valmis kantamaan vastuun yksin.

Viittaan ketjuun, jossa mies pitää mykkäkoulua eikä seksiä ole ollut vuosikausiin.

Siis miehet ovat lapsia, jotka vahingossa pistävät lapset alulle, vaikka todellisuudessa eivät halua yhtä paljon saada lapsia, kuin kumppaninsa.

-> Naisen ei kannattaisi haluta olla tällaisen miehen kanssa ollenkaan, joka suostuu tekemään lapsia, vaikka todellisuudessa ei haluaisi niitä saada.

Vierailija
13/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastuu huolehtia on yhtäläinen. Kiinnostaisi kyllä tietää, kounka paljon aitoja vahinkoja sattuu ja kuinka monessa tapauksessa on sittenkin mokattu ehkäisyn kanssa jotenkin.

ap

Vierailija
14/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin tämän palstan perusteella!

ap

Vierailija
15/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkuuko päässäsi yhtään mitään? Onko naisella velvollisuus huolehtia vahinkolapsesta? Entäpä jos sattuu muuttamaan mielensä jossain vaiheessa?

Sekä äidillä että isällä on tasan yhtä iso moraalinen velvollisuus huolehtia jälkikasvusta oli se sitten haluttua tai ei!

miehiä lapsentekoon? JA onko miehellä mielestäsi yhtä iso velvillosuus huolehtia lapesta, jota ei niin olisi halunnut, kuin lapsesta, jota itse nimenomaan halusi?

ap

Vierailija
16/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsestaan jonka on tietoisesti antanut syntyä maailmaan?

vastuu huolehtia on yhtäläinen. Kiinnostaisi kyllä tietää, kounka paljon aitoja vahinkoja sattuu ja kuinka monessa tapauksessa on sittenkin mokattu ehkäisyn kanssa jotenkin. ap

Vierailija
17/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suositteletko siis naisia painostamaan miehiä lapsentekoon? JA onko miehellä mielestäsi yhtä iso velvillosuus huolehtia lapesta, jota ei niin olisi halunnut, kuin lapsesta, jota itse nimenomaan halusi?

ap

En missään nimessä suosittele painostamista. Vaikka annoin vaimolle tässä periksi niin se oli mun ratkaisu enkä osaa arvioida sitä, toimisiko sama muille.

Huolehtimisvelvollisuus on mielestäni sama riippumatta siitä, kuinka paljon isä on lasta halunnut. Minkä siitän niin sen huolehdin.

7

Vierailija
18/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mietenkäs käytännössä nainen voi miehen velvoittaa osallistumaan, jos alun alkaen se on ollut vain nainen, joka lapsen haluaa?

ap

Vierailija
19/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/25 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo pätee sellaisiin perheisiin perheisiin joilla on monta lasta. On aivan eri asia kun yksi lapsi kuin monta lasta. Minä tiedän monta perhettä jossa nainen painostanut miehen hankkimaan monta lasta kanssaan ja nyt sitten itketään kun mies ei osallistu on kuulema "vaimon" projekti. Tiedän jopa sellaisia tapauksia jossa nainen on tehnyt miehen kanssa sopimuksen että jos hankitaan lisää lapsia niin vaimo vastaa kaikesta hoitamisesta ja nämä uudet lapset ei ns. rasita isän harraste-elämää. Arvatkaa onko naiset näissä kovilla?? hei kuka oikeasti tuollaista haluaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä