Ärsyttää kun meidän perhe ei toimi jos minä en johda sitä yksinvaltiaana.
Jos en ole meidän perheen julma diktaattori, ei meidän perheessä toimisi edes arkiset asiat. Ärsyttää, joskus ole löysännyt otetta ja ukko ei ole saanut lapsilta edes hampaita pestyä, saati annettua niille ruokaa kun en ole asiaa erikseen ohjeistanut.
Kommentit (6)
Määritelkää yhdessä minimitaso siisteydessä, hygeieniassa, ravinnossa jne. Sinä voit sitten halutessasi toimia tiukemmin, mutta anna miehesi osallistua noihin määritelyihin. Nehän ovat ihan oikeasti määrittelykysymyksiä...
eikä siihen mikään keskustelu tai miehelle tilan antaminen auta. Homma muuttuu korkeintaan puoleksi vuorokaudeksi.
Mut hei, mun äitini oli samanlainen, miehen äiti oli samanlainen ja ei me silti olla luonnevikaisia kukaan.
eli jätetään lapset ruokkimatta ja vaippoihin paskat ym. jotta lapsista ei vaan kasva luonnehäiriöisiä? Anna mun nauraa!
Jos mun mies on niin lapanen, ettei saa itsestään kotona mitään irti ilman että minä komennan, onko se minun vikani tai lasten vika? Ja pitäisikö sitten vaan lopettaa komentaminen ja uskoa, että mies oppii viimeistään kun joku lapsista sairastuu tai satuttaa itsensä koska isi ei jaksa vahtia/hoitaa/järjestää/syöttää tms.?
ei ap
Aloittaja löytää syyllisen peilistä.
Ja itsepä taisit itsellesi miehen valita, ei kukaan sulle sitä tuputtanut. Eli jälleen kerran katse peiliin.
et ole yksin...