Tutkimus: Syötkö E-EPAA? Oletko huomannut sen vaikuttavan myönteisesti?
Kerään tietoa E-EPAN käyttäjiltä. Miksi aloit syömään? Oliko muutosta havaittavissa? Kuinka nopeasti huomasit muutokset? Millaisen päiväannoksen syöt ja mitä merkkiä?
Kaikki kokemukset tervetulleita E-EPAn syöjiltä.
Kommentit (8)
Syön, koska kalaa meillä syödään niin harvoin.
Syön iherbistä ostettuna jotain vähän halvempaa merkkiä, kuitenkin ihan laadukasta. 1-2 kapselia päivässä, eli mitä siitä tulee, gramma?
Muutoksista en osaa sanoa, sillä muutin samoihin aikoihin elämässäni niin paljon muutakin, että en voi sanoa, mikä johtui epasta ja mikä muista lisäravinteista ja paremmasta ruuasta. En siis valitettavasti osaa tässä asiassa auttaa.
mutta en mä kyllä tiedä, onko sillä mitään vaikutusta. hiukset on ehkä vähän vahvemmat.
E-PAA ja muitakin kalaöljyvalmisteita.
Kaikilla niillä on vointiini myönteinen vaikutus; vähentävät ms-taudin aiheuttamia tuntohäiriöitä.
Eroa eri merkkien välilä en ole havainnut. Tärkeintä näyttää olevan se, että saa riittävän paljon hyviä rasvoja.
No sitä pitäisi syödä ainakin vuosi että jotenkin tulokset näkyi.Käytin itse 2kk ja enkä huomannut mitään eroa mihinkään,sama akne vaivasi,hiukset ei kasvanut suorina tai edes nopeampaa...ainoa mitä oli niin päivisin tuli kalanhajuisia/makuisia röyhtäisyjä
Siis näkyisi eikä näkyi,sori
ja mielestäni hänen keskittymiskykynsä on parantunut.
iho ja hiukset rasvoittuvat nopeampaa, mieliala on kyllä todella positiivinen, ennemmin olin alakuloinen, voi kyllä johtua siitäkin että elämässä tapahtunut positiivisia asioita viimeaikoina. olen syönyt 2kk
No sitä pitäisi syödä ainakin vuosi että jotenkin tulokset näkyi.Käytin itse 2kk ja enkä huomannut mitään eroa mihinkään,sama akne vaivasi,hiukset ei kasvanut suorina tai edes nopeampaa...ainoa mitä oli niin päivisin tuli kalanhajuisia/makuisia röyhtäisyjä