Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä henkilöstä joka ostaa kirpparilta kosmetiikkaa lahjaksi? Sen nyt jotenkin ymmärtää että omaan käyttöön,

Vierailija
02.04.2025 |

mutta lahjaksi?? Vaikkakin olisi käyttämätöntä, niin silti.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. 

Vierailija
2/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä edes omaan käyttöön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Vierailija
4/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä just luin?

Vierailija
5/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävää. En osta mitään kirpparilta.

Vierailija
6/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen psykiatrisista syistä työkyvytön yksinäinen keski-ikäinen mies eikä minulla ole elämässä muuta kuin vauvapalstalla häiriköiminen. Eilenkin olin täällä illalla viimeisenä ja tänään aamulla ensimmäisenä. Tämä on minulle tärkeintä maailmassa. Terveisin AP.

Naurattaa että tuosta saa totuuden yhtä sanaa muuttamalla 👍

Vierailija
7/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piheyden huippu. Olin itse aikanaan Seurakunnan kirpputoilla tuotelajittelussa ja myyntiin laitossa. Noita edes ei myyty vaan hävitettiin , samoin partakoneet, jalkakylvyt ,hieromakoneet ,sähköhammasharjat, verenpainemittarit esim

Vierailija
8/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinäkös se olit se mielenterveyspotilas joka teit minulle oharit kirppariostoksissa. Sulla ei selvästikään ole sairaus hoitotasapainossa. Terveisin ap.

Vierailija
9/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myyn uutta ja käyttämätöntä kosmetiikkaa kirpparilla. Saan näitä mm. muiden kylkiäisinä ja myyn itselleni turhat pois. Mulla aina kuitenkin särähtää korvaan, jos ostaja sanoo antavansa niitä lahjaksi.  Itse säilytän niitä asianmukaisissa lämpötiloissa ja muutenkin oikein, mutta kaikki kirpparikosmetiikkaa myyvät eivät, joten pliis, älkää ostako tällaisia tuotteita lahjaksi. Lahjan saaja olettaa niiden olevan uusia ja liikkeistä ostettuja.

Vierailija
10/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajuvettä toki vois ostaa. 

Vierailija
11/11 |
02.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naurattaa että tuosta saa totuuden yhtä sanaa muuttamalla 👍

Ai, mikä?