Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten kuvailen virtsatietulehduksen oireet miehelle, kun ei tunnu

Vierailija
25.02.2010 |

tajuavan, että mä haluan lekuriin MAHD pian. Vanha piinaava vaiva palannut vuosien jälkeen... estolääkityskin vois olla paikallaan. Mutta miten tätä voi tajuta sellainen, joka ei tätä pahimmillaan ole kärsinyt :(((

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tajuavan, että mä haluan lekuriin MAHD pian. Vanha piinaava vaiva palannut vuosien jälkeen... estolääkityskin vois olla paikallaan. Mutta miten tätä voi tajuta sellainen, joka ei tätä pahimmillaan ole kärsinyt :(((

sun ukkos sitten sun lääkärille menon jotenkin??

Järjen käyttö on sallittua.Ota puhelin,varaa itsellesi lääkäriaika ja MENE sinne lääkäriin.Tuskin se ukko sun jalassas pallona roikkuu vai???

Vierailija
2/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ukolle pitää perustella, mutta sen voisi kuvailla aika hyvin "tuntuu kuin kusisi piikkilankaa".

Ja kannattaa myös huomauttaa, että hoitamattomana virtsatieinfektio voi levitä munuaisiin ja joka saattaa aiheuttaa verenmyrkytyksen tai munuaisvaurion. Eli ei ihan mikään pikkuvaiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla virtsis tuntuu myös silloin kun ei kuse. Olen kuvauillut kipua siten, että tulikuumaan oikein tiheää piikkilankaa rassataan edestakaisin virtsaputkessa. Lievemmässä virtsiksessä tuntuu kuin virtsaputkeen tungettaisiin iso tulikuuma (tai jääkylmä, sama tunne) sukkapuikko, joka kihelmöi ja kirvelee. Mä en pysty virtsiksessä tekemään yhtään mitään ennen kuin saan lääkkeet, lekuriin olen päässyt aina (tosin nyt mulla on "ensiapöulääkkeet" aina mukana). Ota särkylääkettä paljon ja vettä vielä enemmän ja lähde sinne lekuriin.

Vierailija
4/4 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole todellista, nytkö näiden avuttomien palstamammojen miehet päättävät lääkärissäkäynneistäkin??? Nainen, toimi näin:

1. Varaa lapsille hoitaja (tai ota lapsi mukaan)

2. Varaa lääkäriaika

3. Mene lääkäriin