Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liiton rahoilla elelijät

Vierailija
25.02.2010 |

Jotenkin tuntuu väärältä koko liiton rahojen saaminen. Itsehän niitä maksuja sinne maksellaan, mutta silti tuntuu väärältä katsella vieressä, kun monet tutut ovat sen pari vuotta tyytyväisinä kotona maleksimassa liiton rahojen turvin. Töitä ei edes yritetä hakea, koska toimeen tulee ihan mukavasti niilläkin rahoilla.

Sitten kun se kaksi vuotta on kulunut, niin kovaan ääneen surkutellaan kaikkialla, kun työkkäri pakottaa johonkin töihin eikä enää voi vain maleksia. Tällaisia tuttuja ainakin minulla monta...

Itse en koskaan liiton rahoista edes pääsisi nauttimaan, hoitoalalla kun olen. Kyllä tulisi heti töihin kutsu jostakin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 08:29"]

sulla on töitä ja oo kiitollinen.

[/quote]

Ei sitä tiedä onko hänellä enää, kommentti oli yli 5 vuotta sitten kirjoitettu.

Vierailija
22/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän nykypäivänä kukaan saa rauhassa elellä millään "liiton rahoilla". Työtönhän voidaan velvoittaa "vastikkeelliseen sosiaaliturvaan" ja kaikenlaisia täysin omaa osaamista vastaamattomia paikkoja on pakko hakea ("työtarjoukset").

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 08:32"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 08:29"]

sulla on töitä ja oo kiitollinen.

[/quote] pääkaupunkiseudulla on töitä hoitajille, eriasia mistä saatte asunnon

Ei sitä tiedä onko hänellä enää, kommentti oli yli 5 vuotta sitten kirjoitettu.

[/quote]

Vierailija
24/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 08:28"]

Liittykää liittoon vaikka olisitte vielä työssä. Ei aina tiedä kenen virmassa alkaa yt-neuvottelut.

[/quote]

Ei vaan kassaan. Sieltä ne rahat tulee.

Vierailija
25/25 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elän liiton rahoilla. 700-800 kk netto. Onko ihmisillä tosiaan sellainen kuvitelma, että liitosta kaikki saavat tuhansia euroja kuussa, kuten media halusi antaa ymmärtää jokin aika sitten? Olin pienellä palkalla töissä ja sen mukaan nyt liitosta rahaa saan. Asumistukea tulee sen mukaan sen verran, että vuokran jälkeen jää käteen sama minimi minkä toiset soskusta saavat. Silti kun ihmisille mainitsee edes että liiton rahoilla tässä ollaan, niin reaktio aina sama, kyllä sinun kelpaa herroiksi elellä..