Moniko on vielä hereillä? miksi valvot nyt?
Kommentit (310)
Conan O' Brienin uuden shown nimi on muuten Conan.
mulle ammatiksi, kun pelkään bakteereja ja viruksia ja mulla on huono muisti? Minua kiinnostavat ufot ja taudit.
tulimme juuri baarista ja olen vielä hereillä. Kohta rakkaan viereen.
M41
Pyörin tuossa pari tuntia sängyssä ja päätin sitten nousta. Harmittaa vaan kun neljän aikaan vauva aloittaa heräilyrumbansa, eli silloin ei sitten auta vaikka väsyttäisikin.
kotona... kirjoitan kun deadline painaa päälle. Ei tästä tule muuten mitään kuin tämmöiseen aikaan. Helvetti, pitäis varmaan vaihtaa alaa.
Ja sitten kun luin tuota siskonraiskaus-ketjua mulle tuli paha mieli ap:n puolesta ja nyt olen aivan lamaantunut.
Ja voin nukkua huomenna niin kauan kun huvittaa.
nyt väsyttää, vuoron loppumiseen aikaa vielä melkein neljä tuntia, hohhoijaa.
"heratys unikeko kuului ovelta" :) tunti sitten noustiin ylos, tosin kello on taalla jo 9.40 eli +5h suomeen verrattuna
Ilta on ainoa rauhallinen hetki olla tässä. Sitten joskus uppoudun netin ihmeelliseen maailmaan ja ilta kääntyy yöksi.
Ilta on ainoa rauhallinen hetki olla tässä. Sitten joskus uppoudun netin ihmeelliseen maailmaan ja ilta kääntyy yöksi.
Ja voin ylpeänä kertoa että maailman söpöin pikku vauvatyttönen imee mun tissiä.
Kuume taas nousi tunti sitten ja heräsin.
haluaisin kyllä nukkua:(
Kun herään näin yöllä, ensimmäiset ajatukseni ovat aina jotain ikäviä, negatiivisia; liittyen joko läheisteni tai isteni sairastumiseen tai esim. muistoja jostain noloista tilanteista tms - jokus niinkin kerta kaikkisen typeriä kuin hetki sitten herätessäni: mieleeni ilmestyi muisto ja kuva itsestäni, jonka joku tuttu oli ottanut, jossa yhden hampaani amalgaamipaikka ja toisen hampan värjäytymä näykyivät oikein kunnolla ja kuvat oli lähetetty kaikille ko. juhlissa olleille vieraille.
Joo, ymmärrän, että ompas kamalaa - mutta tollanenkin ajatus saattaa saada erittäin kummalliset mittasuhteet yöllä, eikä sitten enää pysty nukahtamaan. Ja jos yhdestä ajatukesta pääsee, jonossa heti vaikka mitä hirveää; lapsen kuolema, syöpä, onnettomuudet jne jne jne
siitä asti huutanut, jos ei kanna... hampaita tekee - kai.
Josko tässä oikeesti kohta jo tapahtuis jotain. Kolmatta viikkoa kipeitä supistuksia päivittäin...
rv 38+5