Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luomenpoisto kasvoista

Vierailija
24.02.2010 |

Millä menetelmällä teiltä on poistettu kasvoista luomia? Olen jo pitkään halunnut poistaa kasvoista näkyvällä paikalla olevan ison luomen. Vatasta ja kädestä on poistettu luomia leikkaamalla ja rumat arvet on jääneet. Laseriakaan ei ilmeisesti hirveästi suosita tavallisten luomien poistossa, kun luomea ei välttämättä saa poistettua juurineen ja arpia saattaa jäädä.

Helsingissä toimii klinikka, joka käyttää radioaaltokirurgiaa. Onko kukaan kokeillut? Vähän epäilyttää, kun tuota tekniikkaa ei Suomessa muut mainosta.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään tuota luomen poistoa kasvoista. Salkkareita katsoessani huomasin että Miika Mäkelällä on isohko luomi otsassaan.

Vierailija
22/25 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on pakko kommentoida tähän väliin. Olin Turun mehiläisessä 5 päivää sitten hämähäkkiluomen laser poisto.. Olen melko pettynyt lääkärin toimintaan.. Hänellä oli kova kiire saada mut laseriin samantien vaikka mainitsin lähteväni etelään aika pian. Hoidon jälkeen mainitsi ettei aurinkoa saa ottaa,voi luoja.. minulla nyt siis naamassa jumalaton rupi,pelolla odotan miten iso vaalea kohta ihoon jää :( ylihuomenna lähtö etelään,naama vaan varjoon sitten.. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2010 klo 11:26"]

Kasvoista poistettiin yksi iso ja toinen vähän pienempi luomi (olivat jonkin verran koholla) ja niskasta yksi melko iso selvästi koholla oleva luomi. Paraneminen ei ole ollut ihan niin nopeaa kuin kuvittelin, mutta toivottavasti tästä pikkuhiljaa. Isoimman luomen poistokohta tulehtui hiukan ja ostin antibioottivoidetta. Kasvojen iholla on nyt ruvet ja nyt vain odottelen, että ne irtoaisivat. Niskassa olevan luomen poistokohdan tilalla on iso kuoppa ja alue on ollut vähän kipeä. Nyt siihenkin näyttäisi olevan kasvamassa rupi.

[/quote]

Mulle ihotautilääkäri nimenomaan sanoi, ettei missään nimessä antibiottirasvaa. Perus vaseliinia sai laittaa, ei muuta.

Vierailija
24/25 |
15.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on poistettu naamasta 2 luomea, toinen leikkaamalla (ihotautilääkäri) ja toinen laserilla. Molemmista on jäänyt todella rumat koholla olevat arvet. Ne arvet siis on käytännössä ihan saman näköisiä ja korkuisia kuin luomet ennen ,ero on vain että ne on vain vähän muuta ihoa tummempia kun ne luomet oli tummanruskeita. Ilmeisesti jos on voimakas arvenmuodostustaipumus, ei voi mitään että niitä arpia sitten vaan tulee.

Vierailija
25/25 |
16.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on poistettu 4 luonta. Yksi alaselästä, kaksi rintojen alapuolelta sekä yksi kasvoista. Kaikista muista jäi pienet arvet paitsi kasvoista. Ja ihan leikkaamalla. Vain puudutus sattui helvatasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi