Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Melkoisessa liemessä

Vierailija
02.08.2026 |

Erosin kesäkuun alussa todella pitkästä liitosta ja ajattelin liittyä kaikenlaisiin sovelluksiin. Näin keski-ikäisenä ajattelin, että tuskin tälläisellä tavallisella tallustajalla on vientiä yhtään.

Osuma tuli kuitenkin muutaman päivän jälkeen mukavan oloisen naisen A kanssa, nähtiin aika pian kävelyllä ja käytiin lounaalla. Toisen pidemmän kävelyn jälkeen vaihdettiin viestiä ja tultiin siihen tulokseen, että kaverivibat.

Sitten tuli toinen osuma ja naisen B kanssa muutamien viestien jälkeen nähtiin pariin otteeseen. Kolmannet treffit hänen luokseen ja ennen sinne menoa kävi selväksi, että seksiä on luvassa. En saanut seisomaan, mutta kuuden tunnin treffien aikana hän sai toimestani neljä kertaa.

Naisen A kanssa vaihdeltiin viestiä ja kesän aikana hän on ollut seksin saralla hyvin aktiivinen kummankin sukupuolen suuntaan. Ollaan viestitelty todella paljon ja hän on myös erittäin mukava tyyppi. 

Naisen B kanssa jatkettu  tapailua, iso osa treffeistä seksiä. Edelleen ei seiso, mutta hän saa aina, useimmiten useamman kerran. Käyty myös illallisella yms.

A haluaisi minun kanssani myös fyysisen kontaktin. Häntä onnalkanit harmittaa, että päästi minut mennään. Olen kuitenkin sanonut, että en halua samaan aikaan, kun minulla on B:n kanssa homma käynnissä. Minuakin kuitenkin kiinnostaisi edetä hänen kanssaan.

Tänään A: n kanssa viestiteltiin ja laitetaan meidän erikoinen kaveruus jäähylle. Huomasin, että minulle nousi hänen viesteistään tunteet pintaan ja itkin.

B:n kanssa voidaan nähdä joka toinen viikko hänen lapsivapaillaan. A on totaali yh ja iltatyöstä, kun itse teen 8-16.00. 

Seisomisen hain erektiolääkkeet, mutta toimivuutta pääsen testaamaan ehkä ke-to. Kummatkaan naisista eivät vastaa ulkonäöltään sitä mitä haen. B enemmän kuin A. B on paljon pidättyväisempi kun viestitellään. A:n kanssa parempi meno viesteillä ja livenä.

Jos ei B:n kanssa lääkkeilläkään seiso, niin lienee pakko laittaa poikki? A:n kanssa pääsisin vaikka saman tien kokeilemaan panoa, mutta mitä jos ei hänenkään kanssaan toimi? Avioliiton viimeiset vuodet olivat vaikeita läheisyyden ja seksin kannalta. Sen puolesta on runsaasti patoumaa, mutta olenko liian nopeasti liikkeellä ja alakerta ja pää eivät ole siksi synkassa?

A tietää, että B on olemassa, mutta B ei tiedä A:sta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajunnut yhtään mitään. Eipä ihme, että olet ongelmissa.

Vierailija
2/2 |
02.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota C.on vähän selkeempää sit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän