Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko sinä puhdistaa kattonne lumesta, vai onko se

Vierailija
23.02.2010 |

miesten hommaa?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kai katon putsaaminen käy multa ihan yhtä hyvin. Tosin toivon kyllä että mies hoitaisi sen nyt kun mä poden kipeytynyttä kyynärpäätä.



Meillä on vähän vääristynyt työnjako muutenkin, mies imuroi ja mä hoidan remonttipuolen ja muut korjausjutut.

Vierailija
42/44 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ms-tauti enkä todellakaan uskalla lähteä mihinkään katolle hoippuroimaan.

Miesten hommana en sitä kuitenkaan pidä =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta JOS tarvitsisi, minä en sinne menisi. En pysty kun on niin paha korkeanpaikankammo. Miesten ja naisten roolit ei siihen liity mitenkään. Lapsuudessa totuin että äiti putsasi aina lumet pihasaunan katolta, mihin ne kertyi.



Eli jos ne lumet täytyisi putsata, mies ei olisi kotona, pyytäisin seuraavaksi varmaan äitiäni. :)

Vierailija
44/44 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti, lunta on ollu aina ja varsinkin lapissa suuria määriä.



Vinolle katolle kestää tulla lunta tonneja. Eristykset uusissa taloissa on sen verran hyvät ettei lämpöpäästöjä ole joka sulattaisi lumen sisäänpäin.