Voisitko sinä puhdistaa kattonne lumesta, vai onko se
Kommentit (44)
minulla on ms-tauti enkä todellakaan uskalla lähteä mihinkään katolle hoippuroimaan.
Miesten hommana en sitä kuitenkaan pidä =)
Mutta JOS tarvitsisi, minä en sinne menisi. En pysty kun on niin paha korkeanpaikankammo. Miesten ja naisten roolit ei siihen liity mitenkään. Lapsuudessa totuin että äiti putsasi aina lumet pihasaunan katolta, mihin ne kertyi.
Eli jos ne lumet täytyisi putsata, mies ei olisi kotona, pyytäisin seuraavaksi varmaan äitiäni. :)
Siis ihan oikeesti, lunta on ollu aina ja varsinkin lapissa suuria määriä.
Vinolle katolle kestää tulla lunta tonneja. Eristykset uusissa taloissa on sen verran hyvät ettei lämpöpäästöjä ole joka sulattaisi lumen sisäänpäin.
joten kai katon putsaaminen käy multa ihan yhtä hyvin. Tosin toivon kyllä että mies hoitaisi sen nyt kun mä poden kipeytynyttä kyynärpäätä.
Meillä on vähän vääristynyt työnjako muutenkin, mies imuroi ja mä hoidan remonttipuolen ja muut korjausjutut.