Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä iässä vielä voi mielestäsi hankkia lapsia?

Vierailija
15.01.2009 |

olen nyt 38 ja vasta nyt haluaisin lapsia.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän lahjan todellisen arvon huomaa vasta sitten kun lapsen menettää. Ennen sanonta "lapsi on lahja" tai "ei ole väliä kumpi on, kunhan on terve" oli vähän sellaisia "hyvää päivää"-kommentteja, mutta ei ole enää.

Vierailija
42/46 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päälle 42-vuotias äiti, jolla on vauva. On meillä isojakin lapsia. Olemme ydinperhe, emme uusioperhe. Tämä ihana voisiko sanoa iltatähti tuo iloa kaikille. Kun perheestä löytyy monenikäsiä lapsia, niin silloin tässä vasta pysyykin ajassa mukana. On nuoruuttaan elävää, on murosikäistä on alakoululaista ja pientä lasta ja vauva sulostuttamassa kaikkia.

Jos meillä olis vain vaikkapa tuo nuoruuttaan elävä, niin olisin taatusti jollakin tapaa vanhempi jo nyt. Enhän voi olla kovin vanha, kun olen vauvan äiti.

Mieheni on vielä vanhempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 pitais olla lapset tehtyna. no nyt on se 35 tullu vastaan ja muutaman vuoden olen nyt itselle suonut lisa-aikaa, eli ennen 38 olis hyva jos ne olis tehtyna. voi olla etta muuttuu viela jos ennen 38 ei ole sita vauvaa viela!

noin yleisesti ottaen pidan sellasta 40v rajana.

Vierailija
44/46 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin minä tein nuorena isäni kohdalla. Isäni oli 39, kun sai minut. Jos kaikki menee nyt hyvin, saan kolmannen lapseni ennen kuin täytän 23. Siihen saa sitten toistaiseksi jäädäkin.

Vierailija
45/46 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottaa nyt toista lastaan ja on 44v

Ekan teki 42v

Vierailija
46/46 |
15.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin minä tein nuorena isäni kohdalla. Isäni oli 39, kun sai minut. Jos kaikki menee nyt hyvin, saan kolmannen lapseni ennen kuin täytän 23. Siihen saa sitten toistaiseksi jäädäkin.

Kaikkien muiden isät oli niin aikuisia ja arvokkaan oloisia. Puku päällä tulivat töistä jne. Minun isäni oli näkökulmastani jotenkin luuserimainen (vaikka enhän lapsena osannut ajatella että hän oli luuserimainen...tuon sanan olen tajunnut vasta vanhempana...mutta siis häpesin häntä tosi paljon siltikin kun hän ei ollut samanlaisessa statusasemassa kuin muiden isät).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi