Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi vastaa jos kysyt mikä tekee hänet Onnelliseksi?

Vierailija
22.02.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi. Hauska ilta hyvässä seurassa. Purjehdusreissu upealla veneellä auringon paistaessa.

Vierailija
2/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

SEKSI

eikä rahakaan ole pahitteeksi. Muulla ei sitten mitään väliä olekaan. Ja jos on puutetta vähänkin, niin elämä on ilmeisen sietämätöntä ja se näkyy ja kuuluu. Ja mä kun luulin menneeni AIKUISEN kanssa naimisiin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"saan tarpeeks seksiä, perhe ja sinä (eli minä) ootte tyytyväisiä, saan soitella välillä bassoa rauhassa ja meidän tulevaisuus vaikuttas olevan balanssissa"

ooh, mä rakastuin taas lisää tuohon mieheeni!!!

Vierailija
4/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me tytöt teemme miehen onnelliseksi. Eli minä ja kaksi tytärtämme :)

Vierailija
5/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että me tytöt teemme miehen onnelliseksi. Eli minä ja kaksi tytärtämme :)

ei kannata olettaa toisen ajatuksia. kysymälläkin saatte kuulla silotellun totuuden. oikeesti se on se seksi, mikä niitä äijiä kiinnostaa kjähkjäh ite oon mies ja pilden takia vaimooni pidän. onneks se vielä antaa.

Vierailija
6/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyin mieheltäni ja n viiden minuutin hiljaisuuden jälkeen kysyi, mitä tää nyt on? sanoin että kysyn vain. Vastas että noh tää kaikki...kroooh - nukahti..

Vierailija
7/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kuulen tämän mieheltäni usein ilman että kysyn. Jos kysyisin, hän vastaisi todennäköisesti, että päähieronta :D Ei kaikki miehet ole pimpin perässä juoksijoita.

Vierailija
8/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulema ässäarpa voitto ja avaamaton leijona pullo.

Vierailija
9/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysäsin muka ohimennen äsken mieheltä, että mikä sut tekee onnelliseks just nyt. se vastas "kohta pääsen nukkumaan lämpösen naisen ihoa vasten. ja että huomenna on vapaapäivä." aika konkreettista, ei tullut mitään, ah tämä kaikki rakkaus ja harmonia mikä perheessämme vallitsee... :D

Vierailija
10/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vastais luultavasti että "tietenkin sinä rakas vaimoni ja meidän ihQ vaavi" mutta tiedän että se on oikeesti seksi ja olut. Ei epäilystäkään!!

Vierailija
12/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä olo, sinä ja koirat, tulevaisuuden suunnitelmat.

Vierailija
13/23 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kaikin puolin (vinkkas silmää (eli seksiä tiedossa piakkoin meidän makkarissa)) ja vanha hevi :D

Vierailija
14/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se on insinööri, ei se ajattele noin syvällisiä ;).

Vierailija
15/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon vastauksen jälkeen repesin. ja kysyin uudestaan et mikäs sen jälkeen ja sano et tieto siitä et saa toistekin panna parasta naista ja tää meidän yhteinen elämä. oon hulluna mieheeni!

Vierailija
16/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... se on insinööri, ei se ajattele noin syvällisiä ;).

vastasi, että niin kauan kun hän tulee töistä kotiin, on hän myös onnellinen. Ja kiirehti sanomaan perään, että aikoo tulla loppuelämänsä kotiin töistä. Höpsökkä, huomaan, että se on vähän hönttö kun säikähtää aina noita juttujaan, mistä voisi ymmärtää toisinkin. :D

Vierailija
17/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsökkä, hönttö

keksi nyt vähän miehekkäämpiä nimiä sille tohvelisankarilles ;)

Vierailija
18/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi: "meidän perhe" eli minä ja koira (ja ehkä joku vatsassa nipistelevä pieni salaisuus, joka selviää varmuudella vasta ensi viikolla).

On se vaan ihana.

Vierailija
19/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö aikuisella ole merkittävämpiä asioita, kuin KOIRA? siis eläin? en ymmärrä

Vierailija
20/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö aikuisella ole merkittävämpiä asioita, kuin KOIRA? siis eläin? en ymmärrä

miten onnelliseksi se yksinkertainen luontokappale voi joskus ihmisen tehdä. Ei koira toki mikään elämän keskipiste ole, mutta riemuisa vastaanotto töistä tullessani tekee minut kuitenkin joka päivä onnelliseksi.

Onko se sinulta jotenkin pois? Vaikuttaa kuitenkin siltä, että tässä keskustelussa aikuinen on se, joka osaa ilmaista sekä positiivisia että negatiivisia tunteitaan ilman voimasanoja. Kokeilepa joskus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän