Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehesi vastaa jos kysyt mikä tekee hänet Onnelliseksi?

Vierailija
22.02.2010 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö aikuisella ole merkittävämpiä asioita, kuin KOIRA? siis eläin? en ymmärrä

mieheni ei ole koskaan ollut eläinihminen, hän on hyvinkin vihaisesti tuhahdellut sisartensa koiranhoitopyyntöihin ja se on ollut koko suvun vitsi. etenkin nyt, kun minä toin (no, muutama vuosi sitten jo) hänen elämäänsä pienen sekarotuisen höseltäjän. nykyään mies tulee töistä ja tervehtii koiraa "lintupienenä" ja hössöttää sen kanssa enemmän kuin kukaan perheestämme.

entinen mieheni inhosi tätä koiraa, mutta kun hän uuden puolisonsa luona törmäsi jättikokoiseen labbikseen, hän on kuulemma ominut sen kokonaan. kukaan muu ei kuulemma saa edes ulkoiluttaa sitä ja eksä ottaa sen jopa omille retkilleen mukaan. tätä koiraa joka jäi minulle, hän ei kertaakaan käyttänyt edes lenkillä koko naimisissaoloaikanamme. :D

mutta siis. tiedän mikä tekee mieheni onnelliseksi. kyselen sitä välillä häneltä. hän on hyvin voimakkaasti tunteilla elävä ihminen ja osaa pukea tuollaiset asiat sanoiksi, jos vain saa hetkisen miettimisaikaa. aina en itse pidä vastauksista, mutta on ihana, että hän tuo kaikki tunteensa esiin myös puhumalla.

elämä minun kanssani ihan kaikkineen (arki, juhla ja seksielämä), lapset (omansa, tosin minunkin lapsistani alkaa tämä joka on eniten meidän kanssamme olla jo lähes yhtä tärkeä), aurinko, lämpö ja terveys.

ja jos joku nyt takertuu tuohon aurinkoon, niin voin kertoa, että se tuntuu olevan miehelle elinehto. talven pimeimmän ajan hän on todella masentunut, mutta heti, kun aurinko pilkistää vähänkään, ei minkäänlaiset vastoinkäymiset haittaa.

Vierailija
22/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasi, että lapset, minä, soittaminen (harrastus), mahdollisuus olla yksin, onnistuminen työssä. Järjestys kuulemma vaihtelee, niinkuin onni. On se ihana mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti mies vain tuhahtaisi, että hmph, mitä helvettiä sä taas tollasia kyselet, mistä mä tommosia tietäsin. Sitten hetken päästä se katsoisi mua tosi paheksuvasti ja syyttävästi ja sanoisi, että "joo, siitä mä oisin tosi onnellinen jos joskus sais nukkua yönsä rauhassa ilman vauvan karjuntaa." Minusta, lapsista, töistään, kodistaan tai mistään sellaisesta mies ei ainakaan ole onnellinen. Töistään valittaa aina, kun on niin tyhmää, koti on aina kuulemma ihan kauhea paikka, ja minut ja lapset hän kuulemma möisi mustalaisille vaikka heti, jos se olisi mahdollista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi