Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varasin juuri ajan ripsien pidennykseen!

Vierailija
22.02.2010 |

ja heti tuli huono omatunto,, ilmaista se kun ei ole. :/

Onko täällä kokemuksia noista ripsistä? Onko hyvät ja pysyykö ne hyvännäköisinä?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kaverini tekee kyllä kauniita pidennyksiä ja onkin aika luonnollisen näköiset. Turhaa rahanmenoahan se on, mutta jos on ylimääräistä niin mikäs siinä, itse harastan tatuointeja..

Vierailija
42/53 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-riippu tekijästä

-riippuu jonkun verran merkistä joilla tehdään

-riippuu millä ripsikuiduilla halua tehtävän:on niitä jotka näyttävät feikeiltä,naiset jotka ottavat ovat ihan kamalia wannabe barbeja,yäk. sitten on niitä ohuita jotka oikeasti ovat aivan verrattavissa omaan,ei siis ole paksua kuitua vaan ohutta.ja tulee 100%luonnollinen lopputulos

-jos tekijä on huono,liima vanhaa,ym. niin silloin voi silmiä kutista ja kirvellä muuten ei ellet ole muutenkin yliherkkä,silloin kannattaa jättää kokeilematta.

niin ja ripsipermanentteja teen myös, oikeaoppisesti ja oikeita aikoja noudattamalla ripsistä EI tule käkkärät niinkun joku tääl sanoi. kaunis lopputulos ja kestää kunnes omat ripset putoavat samoin kun ripsienpidennyskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisellä työkaverilla oli tekoripset ja oli kyllä tosi halvan ja tökerön näköiset. Näytti ihan marketista ostetulta kertakäyttötekoripsiltä.

Vierailija
44/53 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerranhan me täällä vaan eletään. Minkä takia kaiken pitäisi olla niin älyttömän järkevää ja kohtuullista. Toiset hemmottelee itseään juomalla kalliita erikoiskahveja tai istumalla harva se ilta sohvan nurkassa irtokarkkipussin kanssa. Toiset sitten laittavat sen rahan ulkonäkönsä huolittelemiseen. Ei kai mikään tapa ole toista järkevämpi ja kyllä kaikki hemmottelua joskus tarvitsevat. Muuten alkaa pipo kiristää liikaa.

Vierailija
45/53 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin täällä stadissa on noita ripsipaikkoja joka lähtöön. Itselläni ovat olleet xtremelashes ja ne oli hyvät. Joillai kavereilla on ollu jotain halvempia ja ne on pääsääntöisesti ollu aika paskoja (jos suoraan saa sanoa) :D

Ja hyvännäkösinä pysyy huollettuina. Aluks pitää käydä 2-3viikon välein ja sit ku niihin totuu niin vähä harvemmin... Mut älä missään nimessä päästä niitä harvenemaan ripsissä, sillä ne ne vasta on karseen näköset!

Vierailija
46/53 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti miettiä mihin paikkaan menee laittamaan. Esim. kauneusstudio sigi www.sigi.fi/ on paikkana aivan järkyttävä. Silmät oli täynnä liimaa laiton jälkeen. Lisäksi ne oli kiinnitetty niin surkeasti, että omat ripset tippuivat parin päivän päästä.. Ja laittaja ei osannut edes puhua suomea!

Vierailija
47/53 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä ripsen tyvessä??

Vierailija
48/53 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti tuli huono omatunto,, ilmaista se kun ei ole. :/ Onko täällä kokemuksia noista ripsistä? Onko hyvät ja pysyykö ne hyvännäköisinä?

mulla ollut pidennykset hetken aikaa, muutaman viikon ja nyt osa tippunut ja osa vielä paikalla mutta,

mulla on slmäluomet kipeät :(

tuntuu että on omat ripset jotenkin kireällä, eli yhdessä kuidussa olisi monta omaa ripseä kiinni ja siksi kiristää :/

ja omat ripset ovat aivan kauheassa kunnossa, niin ohkaiset ettei edes ripsiväri näy kun sitä laittaa, ovat todella lyhyet, paljon lyhyemmät kuin sillon kun nämä mulle laitettiin eli omat ripset kyllä kärsii, katsotaan kauanko menee että omat ripset kasvavat takaisin samoihin mittoihin mitä ennen pidennysten laittamsita oli :(

Vierailija
49/53 |
25.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti tuli huono omatunto,, ilmaista se kun ei ole. :/ Onko täällä kokemuksia noista ripsistä? Onko hyvät ja pysyykö ne hyvännäköisinä?

mulla ollut pidennykset hetken aikaa, muutaman viikon ja nyt osa tippunut ja osa vielä paikalla mutta,

mulla on slmäluomet kipeät :(

tuntuu että on omat ripset jotenkin kireällä, eli yhdessä kuidussa olisi monta omaa ripseä kiinni ja siksi kiristää :/

ja omat ripset ovat aivan kauheassa kunnossa, niin ohkaiset ettei edes ripsiväri näy kun sitä laittaa, ovat todella lyhyet, paljon lyhyemmät kuin sillon kun nämä mulle laitettiin eli omat ripset kyllä kärsii, katsotaan kauanko menee että omat ripset kasvavat takaisin samoihin mittoihin mitä ennen pidennysten laittamsita oli :(

Tollaset oireet oli pidennysten kans just kuin sulla. Silmiä kutitti ja kirveli välillä ihan sietämättömästi. Mä olen muutama kuukausi sitten hankkinut Revitalashia ja se tosiaan on kasvattanut ripsiä. Suosittelen hankkimaan sitä omien ripsien takasin kasvattamiseen.

Vierailija
50/53 |
29.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

moikka, teen ripsienpidennykset kivenlahdessa.

uudet 40e ja huolto 30e

puh.0417524448

Vierailija
51/53 |
21.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele yhden tytön kokemus:

http://www.terveydentukipilarit.fi/radio-ohjelma/mediasali/

11.01.15
Osa 1/1 (22:57)

Vierailija
52/53 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi katkera äiti lisää! ;) Kyllä äitinä saa olla kaunis ! Käyttääkö toinen ripsaria vai onko tekoripset? Pidennyksillähän ripsari on tarpeeton.

Vierailija
53/53 |
30.07.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset meni aivan järkyttäväksi käkkyräksi, ihan rullalle siis:/ Olivat rumat, en voinut käyttää ripsaria tai rajauskynää kun ripset oli yläluomen päällä rullana..Vasta muutama viikko permiksestä alkoi olla se haluttu tulos, mutta ei sekään sit enää kauaa kestänyt ja mieluummin käytän ripsentaivutinta jatkossa!

Onko kokemuksia siitä?

Ja ei, minulle ei riitä omien ripsien taivuttaminen, koska en ikinä jaksa tehdä sitä. Helpoutta elämään, kiitos!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme