Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

varasin juuri ajan ripsien pidennykseen!

Vierailija
22.02.2010 |

ja heti tuli huono omatunto,, ilmaista se kun ei ole. :/

Onko täällä kokemuksia noista ripsistä? Onko hyvät ja pysyykö ne hyvännäköisinä?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettenkö olisi tyytyväinen itseeni. Toki olen vaikka haluankin ripsenpidennykset. Älkää olko niin niuhoja mammat,, suosittelen muillekin itsensä hemmottelua. Tää on oikeastaan sama asia kuin käydä kampaajalla. En minä epävarmuuteni takia käy hoidoissa, vaan nauttimassa.

Heikko itsetunto ja tyytymättömyys niihin avuihin jotka olet geeneissäsi saanut!

Vierailija
22/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

putoileviin ripsenjatkeisiin nyt kun Revitalash on vihdoin rantautunut Suomeenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kokemuksia siitä?

Ja ei, minulle ei riitä omien ripsien taivuttaminen, koska en ikinä jaksa tehdä sitä. Helpoutta elämään, kiitos!

Vierailija
24/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettenkö olisi tyytyväinen itseeni. Toki olen vaikka haluankin ripsenpidennykset. Älkää olko niin niuhoja mammat,, suosittelen muillekin itsensä hemmottelua. Tää on oikeastaan sama asia kuin käydä kampaajalla. En minä epävarmuuteni takia käy hoidoissa, vaan nauttimassa.

Heikko itsetunto ja tyytymättömyys niihin avuihin jotka olet geeneissäsi saanut!

Ja sinä et meikkaa, et leikkaa hiuksiasi, et koskaan lakkaa kysiäsi, et omista peiliä koska olet niin tyytynyt niihin avuihin, jotka olet geeneissäsi saanut?

Vierailija
25/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien. Huollossa käyn kolmen viikon välein.

Tulevana keskiviikkona laitatan myös kynnet.

Vierailija
26/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tämä asia jakaa mammat kahteen ryhmään. Siltä toiselta haluaisin vastauksen, että miksi nainen ei saisi pitää huolta ulkonäöstään??

Vierailija
27/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen tulee pitää huolta ulkonäöstään! Suomalaiset yleisesti ottaen on vaan sellasta junttiporukkaa että huoh..

Vierailija
28/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta?

Vierailija
29/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

RevitaLashia nettisivuilla,, niin mun mielestä kaikissa ripsissä ei edes ollut kovinkaan huimia eroja (?)

Siellä sanottiin että sitä voi käyttää yhdessä ripsien pidennysten kanssa. Vautsi vau, tulis varmaan melkoiset räpsyttimet :)

Vierailija
30/53 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtien ja ilman en en¨ää tulisi toimeen..

Mulla extreme lashes ja ei pahaa sanottavaa. Ovat luonnollisen näköset ja omia ripsia ei ole haitannut.

Vierailija
31/53 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Olin Herttoniemenrannassa Nina Capill nimisessä salongissa laitattamassa ripsien pidennykset. Olen erittäin pettynyt lopputulokseen, ripsiä on tukuittain eli ihan liikaa ja ne ovat klönttimäiset. Liima näkyy metrin päähän. Mielestäni hirvittävä lopputulos. Soitin samana päivänä kun ripset laitettiin että en ole tyytyväinen ja haluan ripset pois, vastauksena tuli että ei ole aikoja ja siitä pitää maksaa kun aikoja tulee. Laittohetkellä nimenomaan korostin että haluan luonnolliset ja VÄHÄN ripsiä.

En suosittele. ÄLÄ MENE.

Vierailija
32/53 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen tykännyt. Mulla ei näy mitään liimaa tms. ja joka omassa ripsessä on tasan yksi kuitu. Varmaan se on paljon kiinni kuka ne laittaa sitten... Eivät ole tönköt eivätkä luonnottomat eivätkä klimpissä.

Vierailija
33/53 |
20.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihmetellä naisten löyhäpäisyyttä. Toi ei ole edes hemmottelua vaan älyttömyyttä.

Älkää vaan kellekään vieraalle kertoko, nauraa itsensä kipeeksi. = D

Vierailija
34/53 |
22.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihmetellä naisten löyhäpäisyyttä. Toi ei ole edes hemmottelua vaan älyttömyyttä.

Älkää vaan kellekään vieraalle kertoko, nauraa itsensä kipeeksi. = D

Vaikka se olisi omasta mielestäsi turhuutta, ei mielipiteesi kuitenkaan ole yksi ja ainoa totuus jota pitää kuuluttaa koko maailmalle =D

Itse koin ainakin parin tunnin käynnin ripsien laitossa hemmotteluna, mukavaa piristystä kotiäidin arkeen!

Vierailija
35/53 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemusta?

Vuoden käytöstä kokemus ja voin vilpittömästi suositella. Pidensi ripsiä n. puolen vuoden käytön jälkeen selvästi. Tuote helppo käyttää ja riittoisa. Mielummin tätä kuin parin vk välien huoltoa vaativia pidennyksiä:)

Vierailija
36/53 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

putkilo Revitalashia menossa, aloitin käytön viime kesänä. Minulla alkoi ripsien kasvu näkyä jo kolmen viikon jälkeen, parii kk eteenpäin ja äitini kysyi minut pitkästä aikaa nähdessään että olenkon laittanut jotkut tekoripset. :) Laitan ainetta yläripsiin ja alaripsien ulkonurkkaan, ja varsinkin tuosta alaripsistä huomaa eron mihin sitä on laitettu ja mihin ei. Itse en aio luopua Revitalashistä ikinä!

-ohis

Vierailija
37/53 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauneushoitolassa jotain hoitoa niin löystyy vähän se pipo samalla

Ei voi kun ihmetellä naisten löyhäpäisyyttä. Toi ei ole edes hemmottelua vaan älyttömyyttä. Älkää vaan kellekään vieraalle kertoko, nauraa itsensä kipeeksi. = D

Vierailija
38/53 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..että minulla on ihan luonostaan pitkät ja kaartuvat ripset:)

Vierailija
39/53 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne näyttävät teennäisiltä ja rumilta.

Vierailija
40/53 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja heti tuli huono omatunto,, ilmaista se kun ei ole. :/

Onko täällä kokemuksia noista ripsistä? Onko hyvät ja pysyykö ne hyvännäköisinä?

Älä suotta koe huonoa omaatuntoa, ovat ihanat! Itselläni on ollut noin 1,5 vuotta ja aamuinen meikkausaika on lyhentynyt huomattavasti. Huolloissa pitää tosin käydä noin kolmen viikon välein, jotta pysyvät asiallisina ja omat ripset vähän kärsivät, mutta silti suosittelen!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi