Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haamu vai plussa vai viivanpaikka vai nega vai MIKÄ TÄÄ ON?

22.02.2010 |

Kuvassa on siis yksi ja sama testi. toinen kontrastia on muokattu. Oon ihan ulalla että mitä nyt pitäis ajatella. seuraavana päivänä preg checkin testi oli puhdas nega. kokemuksia kellää tästä??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa kiertoa tää tuli?

Mä olisin taipuvainen sanomaan että nega, mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Ylipäänsä, sanoisin että toi kontrastin säätö on kielletty apuväline. :)

Mut ihana tietää et on muitakin yhtä hulluja.

Itsellä tuli menkat (vale, tietty ;) mut silti odotan ihmettä ja plussatestiä. :)

Vierailija
2/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

... :) ei sellaista olekkaan kun viivanpaikka... en ymmrrä miksi ihmiset niin puhuu täällä. Itse ainakaan en koskaan oo mitään viivanpaikkaa saanu, on reilusti ollu nega (vaikka katsoisi missä kulmassa ja miten, eikä edes testi ylityksen jälkeen ole siihen mitään viivanpaikkaa tullut.

Musta tuo on haamuviiva eli hormonia vielä vähän virtsassa ja raskaus ihan ihan alussa... missä vaiheessa testin teit? Jos se toinen testi ei sitten ole yhtä herkkä... ja otitko samaan vuorokauden aikaan molemmat.... ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Predictor on mulla ainakin antanut vääriä positiivisia, juurikin tuollaisia himmeitä viivoja (toisia ei niin himmeitäkin). Mutta kannattaa varmaan odottaa pari päivää ja testata uudestaan. Toiset testit on herkempiä kuin toiset ja näyttävät aikaisemmin. Toivotaan parasta. :)

Vierailija
4/11 |
23.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haamuviiva. jatka testailua!

Joillakin se viiva kehittyy hitaammin.

Jos menkkasi ovat myöhässä niin tuo voi olla positiivisen taimi!

Jos taas teit ennenkuin menkkojen kuuluisi alkaa niin silloin testi voi näyttää kemiallisen raskauden, jolloin siis hedelmöittynyt munasolu on vain hipaissut kohdun pintaa, ja aiheuttanut vähäisen hCG:n nousun joka näkyy tuossa.

Alemmastakin kuvasta pystyn näkemään haamun!

Vierailija
5/11 |
24.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuliko kunnon plussaa?

Vierailija
6/11 |
25.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

.... vahveniko plussa... ?

Vierailija
7/11 |
26.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

myös alemmassa kuvassa on haalea viiva=)

onnea!

Vierailija
8/11 |
02.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahventuiko viiva tuosta, vai oliko väärä hälytys?!

Vierailija
9/11 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuollainen on tarkoittanut plussaa.. Mutta voi se tosiaan olla että jos on liian aikaisin testannut niin tulee viä pettymys.. Pitää vaan oottaa muutama päivä ja koittaa uudestaa..

Vierailija
10/11 |
06.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ONNEKSI OLKOON!

Vierailija
11/11 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tollanen viiva mulla oli aikoinaan testissä toista lasta odottaessa... tosin huomasin myöhemmin laskeneeni kiertoni väärin ja testanneeni 3 päivää liian aikaisin (siitä varmaan johtui haalea viiva):)