Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

++~~ PUOLUKAT MAANANTAISEEN ~~++

28.11.2005 |

[color=red]Siirtykäämme uuteen ihanaan viikkoon!!! =)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Huomaatteko, tuossa meidän otsikossa lähtee [b]plussatuulahdukset[/b] kohti meiän miehiä pehmentämään niitten ajatusmaailmaa ;) ja nuo väkäset on tietty [b]simppoja[/b] jotka tulee sitten meitä kohti! Olen niin toiveikkaala tuulella, että tämmöstä tekstiä sitten tippuu!!! ü

uusi viikko, uudet kujeet; niinhän se menee. Yksin on niin tylsä höpistä, että taidan taasen siirtyä muihin hommiin =)

-Thunderi-

Vierailija
2/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Vai sellanen viikon alotus [b]THUNDERI[/b]! Mukava että mies on ollut pehmotuulella ja sinäkin nyt aivan huippuhyvällä mielellä! Pienestä se on kiinni! Toivottavasti saat päätöksen joululahjaksi, mutta ehkä jouvut moisesta joululahjatoiveesta vähän vihlaamaan, miehethän kun ei taia yleensä olla mitään ajatuksenlukijoita eikä ihan pienikään vihjaus aina auta!

[b]GALTSU:[/b] mun täytyy kyllä korjata kun sää sanoit että kaikki ressaa jo joulukiireitä, ei se ihan niin oo, ainakaan minun kohalla. Mää tykkään joulusta tosi kovasti ja joulun laittaminen ja lahjojen ostaminen on ihanaa joten ei voi puhua stressistä enkä tiedä nuista kiireistäkään... Sehän on tosiaan hyvä juttu että saat sitten monesti joululahjat joulualesta... Vietettekö sitten miehesi kans " kaks joulua" ? Asuuko muu perheesi täälä? No sullahan on ollu varsinainen bileviikonloppu! Mullakin on nyt sitten jouluun saakka joka viikonloppu jokku pippalot ja oon ihan innoissaan kun saa laittautua ja tälläytyä... Eilen ramppasin naapurissa näyttämässä eri asusteita että mikä olis paras... Ens viikonloppuna taas Kuusamoon, siellä mummin synttärit. =o) Ai ja vielä nuista kehittävistä lahjoista... En muista sellasta kirjottaneeni mutta sitä mieltä kyllä oon! Ja lapsille muutenkin sellasia " hyödyllisiä" lahjoja niinku aattelin ostaa kottikärryt, haravan, lapion, kastelukannun ym puutarhanhoitojuttuja mutta koska kottikärryä ei löyvy ei sitten millään niin taian sitten kuitenkin loppujen lopuksi ostaa radio-ohjattavan auton...

[b]LILLISKIN[/b] kyseli mitä miehelleen kukin aikoo ostaa. Minä aioin ostaa boxerit jotka näin Anttilan mainoksessa, sellaset Wagner-boxerit, ja siinä mainoksessa luki että Wagner on kehittänyt teflon-boxerit joita ei tarvi pestä ollenkaan tmv... Mutta eipä niitä enää Anttilasta löytynytkään. Mullakaan ei oo nyt mitään hajua mitä ostaisin...

[b]JENNAJANETTE:[/b] Voi olihan ne ihania ne patsaat mutta en ostanut mitään.

Tervetuloa mukaan [b]PUMPSU[/b]!

Ja vielä GALLUP-VASTAUS: MInä haluan ehdottomasti meiän vauvan syntyvän keväällä 2007 (koska kesällä vauva pannaan alulle niin sillon sen pitäis syntyä keväällä 07). Mutta on meillä tuosta vuodenajasta puhuttukin ja molemmat haluais vauvan syntyvän keväällä (huhti-toukokuu). Miehellä oli varsin pätevät syytkin: jos lapsi syntyy myöhään syksyllä/talvella niin sitten kun se juhlii isompana synttäreitään niin isukki ei halua lapsensa jäätyvän mihinkään lumihankeen... ???

Ja tietysti loppuun omaa napaa: Eilen mies teki jotain mistä en leikillään tykännyt ja sanoin että rangaistukseksi 2 tuntia vauvahöpötystä! No kaks tuntia lyheni varmaan alle puoleen tuntiin, mutta minä sain kysellä vauvoista kunhan samalla hieroin miestä... Kyselin kaikkea ketä tulee kummeiksi jne. Tuossa kummiasiassa mies haluais oman kummilapsensa joka on nyt 10-vuotias. Minä sanoin että ei taia keretä... Ja sitten mies laski " tästä 1,5 vuotta niin vauva syntyy, sitten pari vuotta väliä ja sitten vielä se toisen raskausaika eli 4,5 vuotta... eli voi se keretäkin!" Mukava oli kuunnella nuita miehen suunnitelmia, ehkä se ei tosiaan vaan turhia mulle lupaile kun on itsekin jo sisäistänyt meiän aikataulun ja sen että niitä tulee sitten useampi!

Nyt taas töidn pariin. Mukavaa alkanutta viikkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=dodgerblue]Kääk, väsyttää. Mulla ei ihme kyllä ole kanskaan mitään stressiä joulusta. Ainakaan en sitä tiedosta. [b]HANNELEN[/b] tapaan tykkään laitella joulujuttuja ja ostella lahjoja.

[color=salmon][b]MIEHEN LAHJASTA[/b] sen verran, et mä ostan useemman lahjan aina miehelle. En siis vain yhtä. Oonkohan ainoa, joka oikein odottaa, et pääsee " tuhlaileen" mieheen? Tähän mennessä oon aatellu, et ostan ainakin paitapuseron, solmion, solmioneulan ja kalvosinnapit (ehkä kalevala), partaveden, lihanuijan (hänen ainoa toiveensa) ja jotain kärppäjuttuja. Oon myös miettiny jotain lahjakorttia miehen lempikauppaan (tietokone juttuja). Yhtä lautapeliä on mies myös vilautellut haluavansa. Miehellä on synttärit myös joulukuussa eli seki lahja pitäs vielä hakea. Tiiän jo mitä ostan, mutta en oo vielä laittanut ajatusta todeksi :)

[color=dodgerblue][b]LILLIS:[/b] Kiva kuulla etten ole ainoa höyrypää ;) Eilen tosiaan tuntu, että loppuu jo voimat ku koko ajan vaan hommasin. Lopulta mies patisti nukkuun ja tuli itekin viereen, et varmasti nukun :D Ja tulihan se uni lopulta. Heräsin sitten kaheksalta illalla ja olipas olo kuin eri ihmisellä. Tutulta kuulosti myös tuo, et töistä ei voi olla pois. Sama täällä... hyvä kun joskus puoli tuntia oon pois, et neuvolassa ehin käydä. Nyt on joulukiireet meilläkin alkanu, joten ei kyllä taida pystyä oleen pois.

[color=salmon][b]NEUVOLA[/b] ois sitten tänään ja mies tulee eka kertaa mukaan :) Otettiin tarkotuksella tätin kanssa sellanen aika, et mieskin ehtii töitten jälkeen. Huomasin eilen ihan selvää jännitystä miehessä, kun puhuttiin tuosta neuvolakäynnistä. Lohduttelin, ettei siellä tällä kertaa mua ronkita vaan ihan perusmittauksia vaan. Ja muistutin, et siellä sitten kuunnellaan Tuutin sydänääniä, niin johan mies innostu.

Mies oli eilen aika ihanana kun lauleli ja jutteli mun mahalle ja kertoili Tuutille kuinka oottaa et sais jo hänet syliin pusutettavaksi jne. Mulla tietty tippa linssissä, kun mies vielä lisäsi, että ei ole koskaan ollut onnellisempi ja rakastuneempi kuin nyt :`)

[color=dodgerblue]HANNELE: Kiva, että miehesi puhuu jo nuin avoimesti teijän tulevista vauvoista! Mahtava juttu, että on siis päässyt tuohon vaiheeseen. Siittä ei oo enää pitkä matka itse asiaan! Toivotan pikaista loppulämpeämistä *peukutus*

[color=salmon]Mutta nyt hommiin. Tulen illemmalla viimestään kertomaan neuvolakuulumiset, toivottavasti siellä on kaikki hyvin :) JJ 29+6 + Tuutti♥

Vierailija
4/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thunderi, laitoin tietosi siihen lappuun, joten saat vauvalehden.

Oliko vielä joku muu? Yksi nimi mahtuu vielä???

llona

Vierailija
5/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyneenä edelleen kiireisen viikonlopun jälkeen: vois vaan nukkua ja nukkua... joten ihanaa et saan nauttia viel huomennakin vapaapäivästä (kissojen kanssa varmaan nukutaan kellon ympäri...)

[color=red]Miehen joululahjoista on ollu puhetta: mies toivoi porakonetta joten se on lahjalistalla, ostin jo yhden kirjan ja sitten jotain pientä jos sopivaa vastaan tulee... Mun kummityttö sanoi eilen että ei haluu mitään joululahjoja kun lähtevät lomareissulle jouluksi: koitan äkkiä keksiä jotain ostettavaa kun tulevat viikonloppuna kylään. Mitä voi ostaa 11veelle??????

[color=blue]Hannele: ihanaa että mieskin on sisaäistänyt aikataulun!! Mukavaa että voitte puhua lapsiin/tulevaisuuteen liittyvistä suunnitelmista!!

Meillä mies eilen täytteli oman osansa synnärille menevään tietolomakkeeseen :) joten kaippa se oikeesti sitten lapsen haluaa ja hyväksyy vaikka hössötys onkin jäänyt vähemmälle viel! Kavereista 2 sai tietää lauantaina ja ne miestäkin halaili innoissaan ja näytti se sentään (vähän) onnelliselta :)

Nyt tarttee alkaa tiskaamaan ja siivoilemaan ettei mee koko päivä koneelle istumiseen.

M rv11+2

Vierailija
6/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummitytölle... Mä ostin 12v. kummitytölle semmosen ihanan pyjaman. Viime vuonna hän sai hopeisen kaulaketjun. Ja aika monena vuonna on saanut kirjan. Eli siis yhteenvetona: vaate, kirja tai koru on mun suosikkeja tuon ikäisille :-)

Vierailija
7/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä taas meni viikonloppu luvattoman nopeasti vaikka mitään erikoista ei tullutkaan tehtyä.

PUMPSU tervetuloa! saatiinhan tänne lisää pääkaupunkiseutulaisiakin, vastaamaan oulun haasteeseen.

pahin lahjastressi on nyt ohi. osin isällä 60-v lahjaksi liput claptonin keikalle. huh. miehelle oon ostanu sen toivoman dvd-boxin ja sitten kaulaliinan sillä kun ei semmosta siistiä ole. jotain pientä ylläriä olis kiva vielä ostaa. musta ois kanssa ihana lahjoa oikeen todenteolla, mutta ensinnäkin ei opiskelijan rahavarat loputtomat oo ja toisekseen, en oo vielä saanu miestä koulutettuu tähän lahjarumbaan. sille on aina kauhee tuska toi lahjominen eikä muka millään keksi ja plaaplaa. muutenkaan niitten perheessä ei samalla tavalla lahjota vaan enempi just tollasseen et sano mitä tartteet niin mä ostan, tartteeko sitä nyt ees paketoida. vähän tylsää, yritän tuota nyt vähän prepata..

G: hmmm.. että milloin vauva, ehkä mieluiten syksyllä. ei tarvii sitten toppavaatteita hankkia mahan mukaan ja silleen et kesällä vauva ois jo " iso" , mutta itse vielä ois kotona hoitamassa ja sais nauttia suomen suvesta. toisaalta lapsen kannalta ois kiva alkuvuosi nii ois aina vanhin.. (itse oon tammikuussa syntynyt) joo eka vaihtoehto on syksy (syys-loka) ja tokaks paras ois sit ehkä maalis-huhtikuu..

tai nyt heti! se ois ehkä paras :)

ja IHANAA HANNELE et tekin pääsitte yhteisesti haaveilemaan. kyllä se aina kummasti mieltä nostattaa kun mieskin innostuu miettimään tulevaa. tuo munkin säästää katkennutta sählymailaa ku joku sen kaveri oli sanonu et tosta sitten maila sun pojalles :)

-luna

Vierailija
8/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD6600]Nyt tuntuu, että menee taas niin päin helvettiä miehen kanssa, että ei oikein jaksa innostua mistään... :( Onnistuttiin saamaan riitelyks keskustelu tuplausajankohdasta. Mies oli olettanut väärin mun odotukset ja sanoi jotain, mistä luulin, että se vetää lupauksensa maaliskuusta kokonaan pois. Ja kun vielä on sovittu, että tuplaus alkaa, jos ei riidellä. Voi helvetti kun vit***aa! Eli mun kohdalle puolukka-listaan ei ainakaan kannata lisätä mitään tuplausajankohtaa. :´(

[b]Ajankohta lapsen syntymälle:[/b] Jos meidän perheeseen joskus lapsi siunaantuu, niin toisaalta paras aika sen syntyä ois varmaan kevät. Mutta tosin oon sitä mieltä, että mitä pikemmin sen parempi, vaikka keskitalvella.

[b]Joululahja-G:[/b] Minä olen ostanut miehelle paidan ja aion vielä itse askarrella hierontalahjakortin, jolla mies siis saa halutessaan multa hierontaa. Lisäksi mies on toivonut pientä lompakkoa, jonne mahtuu seteleitä ja pakolliset luottokortit. Minäkin tykkään ostaa miehelle useamman lahjan niin kuin [b]JennaJanette[/b]. Jotenkin tuntuu, että muutenkin lahjoja on (melkein ;) mukavampi antaa kuin saada.

[b]Hannele:[/b] Kiva, että miehesi innostui keskustelemaan vauva-asioista. On se vaan aina mukavaa, kun ne ¿luupäät¿ kuvittelee sinne tulevaisuuteen jopa useamman kuin yhden lapsen. Saisivat vaan pitää vähän enemmän kiirettä edes sen ensimmäisen suhteen. ;)

[b]Tervetuloa pumpsu![/b][/color]

Vierailija
9/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele-> ONNEA! Kyllähän sinunkin vauvarintamalla taitaa tapahtua lämpenemistä :O) Toivottavasti mies pitää sitten lupauksensa aikataulun suhteen! Etkä tainut ihan kehittävistä leluista kirjoittaa, mutta siis askartelusysteemeistä, jotka siis on kehittävät, tai en tiie enää mitä kirjoitan.. Ja ihana toi sun lahjalista on! Niin kivaa että sullakin on näitä pippaloita oikein urakalla näköjään ;O) Mulla ne auttaa vauvakuumeeseen näin hetkellisesti mutta kuitenkin ..

Niin ja niistä joulukiireistä, edelleen kun luen viikonloppuviestejä tulee sellainen fiilis ;O) Ehkä JJ:n kohdalla johtuu hyperaktiivisuudesta?? Mutta anyway, itse olen jouluna töissä, mies vanhempiensa luona ja uutena vuotena ensin ollaan perheeni luona ja sitten lähdetään miehen kavereiden kanssa pippaloihin ;O)

G-vastaus: ei taida olla mitään väliä milloin vauva syntyy, itse tiedän kavereiden kokemuksista että syksy/talvivauvat nukkuu paremmin päivisin esim partsilla, kesällä värsinkin pienimmät on kärsinyt kuumuudesta.. Mutta kuten sanoin milloin tahansa on tervetullut..

Luumuhillo: toivottavasti sun mies ei nyt kuitenkaan ihan tosissaan ollut.#voimahaleja# sulle! ja paljon!

JJ: mukavaa että miehes lähtee nyt neuvolaan ja on vielä innoissaan siitä ;O) Aikooko hän osallistua synnytykseen? Vai ootteko vielä puhuneet koko asiasta?

G: miten itse vietät joulun? Entäs uuden vuoden?

Omaa napaa: Olenkohan jo kertonut siitä piirustuksesta, jonka työkaverin 10 v tyttö on minulle piirtänyt, siinä siis oli se äiti ja vauva isoissa pinkeissä vaunuissa.. ja ylhäällä luki että *galtsulle* vauvaterveisiä Mä kyselin siis sen äidiltä että mistä hän tykkää ja se sanoi että kaikesta mitä on itse tehnyt ja päätin askarrella hänelle joulukortin :) Lahjatoiveena äidiltä tais olla kirja!

Niin ja mulla ei siis mitään uutta vauvarintamalla, olen nyt ekaa kertaa (suhteemme aikana) malttanut olla puhumatta vauvoista, tuntuu siltä että se ei ole enää ongelma, siis että vauvaa yritetään sillä miehen tekniikalla ja nyt on tään kierron ajan vielä varmat päivät eli toivoa on ja siinä on hyvää elää..

Nyt kahvin keittoon

Vierailija
10/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yksi juttu: ootko kuullut mitään niistä kaksosista jotka syntyi 4 kk etuajassa? Oli se varmaan kauheata vanhemmille..

Vierailija
11/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Mieliala vähän apea kun täällä töissä tapahtuu muutoksia. En nyt viitti enempää kommentoida kuin että itteäni ei koske juurikaan, mutta silti kuin hautajaistunnelma...

[b]JENNAJANETTE:[/b] Kyllä minäkin tykkäisin ostella miehelle palijo lahjoja mutta just eilen ies kinus etten ostais ollenkaan kun hänkään ei kuulemma keksi mulle mitään... Oijoi, sun mies taitaa olla ihan myyty, semmosta se vauveli saa aikaan! *toivottavasti myös minun jästipäässä* Onkos se neuvola vasta iltasella?

[b]MIITSU:[/b] joko ootte isovanhemmille kertoneet perheenlisäyksestä?

[b]LUNA[/b]: sama homma täällä. Miehen kotona ei paljon lahjota ja joulunkin on aivan erilainen kunmeillä. Meillä keskitytään enemmänkin juuri tähän lahjarumbaan ja heillä taas on vain yks lahja jokaiselle ja keskittyvät enemmän kinkun syöntiin... Mitenkähän minä kasvissyöjä pärjään siellä joulun... ?!?

Voi [b]LUUMUHILLO[/b]... Oot varmaan tosi pettynyt ja vihainen ittellesi mutta josko se siitä pian taas iloksi muuttuu, miesten kans pitää olla kärsivällinen. Meillä on sama homma, mies lupaa että sitten ens kesänä jne ja kaikki on hyvin. Sitten jos en enää hillitte ittiäni vaan pahotan mielen jostain ja alan itkeä ja sitten riidellään jne niin mies sanoo ettei oo tosiaankaan varma siitä ens kesästä ja jos tämä riitely jatkuu niin plaaplaa... Ja sitten harmittaa tosi kovasti, jos ois vaan pysynyt itse vahvana niin oltais lähempänä vauvailua mutta oman käyttäytymisen takia tuntuu ettei ikinä päästä sinne asti! Voi kun voiskin olla kärsivällinen ja iloinen koko ajan niin mieskin varmaan suostuis aikasemmin vauvailuun...

[b]GALTSU:[/b] Siitä joulustressistä. Olin niin innolla menossa lahjaostoksille mutta olinkin sitten tosi pettynyt kun en löytänyt mitään... Ehkä siitä jonku stressin saa kun ei mennytkään suunnitelmien mukaan... En ole kuullut niistä kaksosista mitään. En tunne vanhempia vaan kaverini/työkaverini sisko sai nämä pojat ja tämä työkaverini on komennuksella enkä ole nähnyt sen jälkeen.

[b]Joulunviettogallup:[/b] Jouluaatto ja muutama joulua edeltävä päivä anoppilassa ja sitten joulupäivänä minun kotiin ja siellä muutama päivä. Ensimmäistä kertaa ollaan joulu yhdessä, ihanaa!!!

[b]Uusivuosigallup:[/b] Ei mitään tietoa miten vietetään. Itse asiassa ollaan varattu se samainen mökki sieltä Kuusamosta, mutta ei olla saatu kavereita mukaan. Oon ehottanut että mentäis ihan kaksistaan mutta mies ei oo innostunut. Voi olla että perutaan se mökki... En tiiä...

Nyt taas töiden pariin... Nyt kun niitä vielä on...

Vierailija
12/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele, ikävä et on töissä tommonen tilanne. osaan kuvitella ilmapiirin. hyvä ettei suhun kohdistu muutokset kuitenkaan!

joulunviettoG: viime joulu tehtiin niin että aatonaatto anoppilassa aatot kumpikin omiensa kaa ja joulupäivä meillä. nyt ollaan yhdessä koko joulu, aatoksi anoppilaan ja joulupäivänä mun kotiin. vähän hirvittää kun oon aina ollut vanhempieni luona ja meillä on aika vahvoja perinteitä. mitenköhän nyt menee.. miehen kotona kun aatto ei kuulemma ole juuri sen erikoisempi kun muutkaan päivät. mun mielestä se on juhla ja p0ukeudutaan siististi yms. no joo, sen näkee sitten. ja mä tätä ehdotin. että ens jouluna sitten on mun kodin vuoro. jos vaik ois vauvakin :) äiti on tän joulun töissä nii ei oo kuitenkaan yhtä rauhaisaa mun vanhemmilla.

no joo, siinähän se. pitkä sepustus. mäkin taidan olla vähän jouluihmisiä..

uusivuosiG: Mies tuossa ehdotteli että lähettäs jonnekin reissuun taas. viime vuonna oltiin wienissä. mut mul ei taida resurssit riittää retkiin ja jos toi p¤&(%)een gradu ei oo sillon valmis nii tuskin oon juhlatuulellakaan.

Luumuhillo: ikävä että teillä nyt meni tappeluksi. eiköhän tuo tuosta tasaannu niin positiivisesti on miehesi tuntunut suhtautuvaan vauvasuunnitelmiin.

nyt hommiin jotta uutena vuotena juhlittaisi.

-luna

Vierailija
13/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnea ekasta yhteisestä joulusta! Jännää, minunkaan mies ei ollut ihan valmis viettämään uutta vuotta ihan kahdestaa, yhessä halus olla mutta porukalla.. Toivottavasti ette joudu sentään perumaan ja kavereita lähtee mukaan. Niin ja joulukiireistä vielä sen verran että varmaan sit aattelin että teillä on kauhee ressi lahjojen ym kanssa kun viikonloppupinossa ei taidettu kauheesti puhua muustakaan.. mutta se siitä..

Niin ja jatkossa sit kun ne (siis mejän tulevat) lapset on isompia niin haluaisin viettää uutta vuotta kotona, koska silloin " meille" tulee se pakkasukko ja antaa lahjoja yms.. Katsotaan miten edetään.

Niin ja sit niistä " vauvatileistä" : kysyin tänään mieheltä että miltä kuulostaa Pikku-Hitleri tili? Ja mies siihen että tottakai ;O) Mutta sanoi ettei voida varmaan avata ihan sen nimiin kun pankille ei välttämättä kelpaa kohta-olemassa-oleva-ihminen.. Miten te muut ootte siis avanut sellaisen tilin? Ihan teidän omiin nimeenne, vai? Mies lupas ottaa kyllä piakkoin selvää ;O) ....

Nyt koetan raahautua pöydän ääreen lukemaan..

Vierailija
14/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varmaan vain avata jomman kumman nimellä... Meillä oli miehellä valmiiksi kaks tiliä, joista toinen nollilla joten sovittiin että kerätään sinne. Jos ois pitäny alkaa uutta tiliä availemaan niin miehen mielenkiinto ois loppunu varmaan tasan siihen...

[b]LUNA[/b]: Teillähän on sitten joulu vähä niinku meillä. Meilläkin tähän asti vietetty jouluaatot aina omiensa kans. Mutta ihan kiva mennä nyt anoppilaan, aion tehä anopille piparkakkutalon, oikeen hienon sellasen ja karkkia ympärille. Se on mun joululahjani anopille... *luultavasti kerkiän syyä sen itse...*

Me ollaan sovittu että sitten kun on itselle perhettä niin vasta sitten aletaan viettää joulu omassa kotona. Toisaalta en tiiä osaako sitä koskaan luopua tosta perinteestä että on vanhempien luona...

[b]ONKO TEILLÄ JOULUKALENTEREITA?[/b]

Kaikki gallupit käsittelee joulua... Meillä on jo kaks: Veikkauksen kalenteri ja sitten Lumilyhtykalenteri ja aion ostaa itselle vielä sellasen Maraboun suklaasydänrasian jossa on 24 sydämenmuotosta suklaata... *lurps!*

Vierailija
15/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

johon vois ruveta laittaa rahaa ja 20 e kuulosti hänestä hyvltä ;O)

Meillä ei joulukalentereita harrasteta kun ei sit malta olla tyhjentämättä niitä ikkunoita, päädyttiin siihen että kun tekee mieli ostaa kalenteri niin ostetaan samantien fazerin sinistä (halvemmaksi kuulemma tulee)..

Vierailija
16/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai onko se nyt niin kiva, koska sehän vaan tarkoittaa että täällä miehet eivät lämpene vauva-ajatuksille,mutta kuitenkin...

Viikonloppu takana. Kavereiden kanssa käytiin testaamassa Onnela ja sitten hommailtiin muutakin mukavaa. Nyt on kurkku tosi kipeä, aivastuttaa yms. Flunssan siis sain. Toivottavasti toipuis perjantaihin mennessä, kun lupauduin sijaiseksi!

Tulin kotiin toipumaan ja askartelin osan joulukorteista! Saipahan senkin homman alulle. Ahdistaa jo valmiiksi ajatus joulun lähestymisestä: yhtään lahjaa en ole ostanut, vaikka normalisti tässä vaiheessa kaikki on jo hankittu. Ongelmana tänä vuonna on se etten tiedä yhtään mitä kellekin ostaisin! Miehen kanssa sovittiin, että toistemme lahjat pitää mahtua hintahaitariin 10-100 euroa. Olen yrittänyt kysellä mitä mies haluaisi. mutta vastaukset ovat aina jotakin laitteita kodinkoneliikkeestä, jotka maksaa noin 10 kertaa sen minkä olen valmis maksamaan!

Joulunviettogallup: Alustavasti ajateltiin, että ollaan aatto miehen sukulaisten luona Oulussa ja sitten joulupäivänä lähdetään minun kotiin ja tullaan sieltä pois maanantaina tai tiistaina. Miehellä ei ole ylimääräisiä lomapäiviä kuin yksi molemmin puolin pyhiä. Ei siinä kauaksi ehdi! Minullahan opiskelijalla olis kyllä vapaata!

Uusivuosigallup: Oulussa ollaan ja varmaan raketit käydään katsomassa, mutta muuten ei tietoa!

Joulukalenterigallup: Eilen sain miehen ostamaan minulle Muumi-suklaakalenterin! Tosi aikuismaista! Sitten meillä on vielä anopin ostamat lumilyhtykalenterit!

Jaahas, täytyy lähteä keittämään teetä, jos sillä kurkku paranisi!

Päivänjatkoja!

Vierailija
17/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Voi kun kiva palata reissusta kotiin ja koneelle ;) En oo ehtinyt käydä lukee ees mitään viikonlopun juttuja vielä, kun just vasta tultiin ja ens yöks pitäis mennä jo töihin...onko muita valvojia; lumiina, Miitsu, Galtsu??? Toivon ett ois rauhallista niin saisin lueskella koko viikonlopun pinon ja vastailla sit galluppeihin...

Torstaina otettiin kälyn kans ihan rauhassa. ei jaksettu lähtee laivalla mihinkään yökerhoon. Otin matkapahoinvointilääkkeen ja sen jälkeen tulikin ihan hirmu väsy kun join pari kaljaa. Miehet kävi sit vähän keskenään bailaamassa. Viikonloppu appiukon ja hänen naisystävän luona oli sit oikein mukava ja rentouttava. syötiin hyvin ja käytiin lauantaina sellaisilla paikallisilla joulukäsityömessuilla. oli kaikkia ihania juttuja myytävänä. ostin sit pari huovutettua tonttua

G: miten perusteellisesti koristelette jouluna ja vaihdatteko esim. jouluverhot??

Itse tulee vaihdettua aina keittiöön vähän jouluisemmat kuosit. just kävin ostaa sellaisen punasävyisen pöytäliinan, jossa viirut kultaa. Tonttusia on sit muutama ympäri asuntoa, aika hillitysti kuitenkin. sit varmaan innostuu enempi kun on muksuja...

lauantaina syötiin lammasta (yök, en tykkää) ja juotiin punaviiniä. me naiset oltiin sit ihan huppelissa ja sunnuntaina kun lähdettiin tukholmasta turkuun takaspäin meinas vähän krapulalla härnätä... silja europalla oli moottoripyöräjengiläisten kokoontumisajot. Oli jos jonkin näköistä heppua siellä nahkaliivit päällä. ei kyllä onneks bandidoseja, hells angeleita eikä cannonball- jengiläisiä, kun nehän ne taitaa olla niitä rähinäporukoita. ihan rauhassa nuo siellä sit seilas.

Muuallakin on varmaan hirveesti lunta. mikkelin lumimäärä ainakin yllätti. ihan hirmusesti! KIVAA!!!

nyt syömään. availen sit uuden pinon puolen yön jälkeen..

Vierailija
18/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa päästä tänne muiden samanmoisten joukkoon :) Teitä on kyllä senverran monta , etten vielä ole ihan selvillä että kuka on kuka...mutta eikähän se tästä :) Mitenkähän tässä nyt lyhyesti itsestäni kertoisin, kun on kova kiire palata opiskelujen pariin. No tietysti se tärkein: Vauvakuume on raastava, keskittymiskyky tiessään ja mielialat heittelee. Rakasta avokkiani olen n. 9 kk aktiivisesti pehmittänyt vauva-ajatukselle ja kesän jälkeen painostustyyli on muuttunut oikeastaan hiillostukseksi. Yritin pitää tuossa kuukausi sitten taukoa, mutta onnistuin olemaan puhumatta vaavista vain noin viikon. Lisäksi olen addiktoitunut näihin sivuihin ja kaikkeen muuhun vauva-aiheiseen.

Joulu ihminen olen 100%sesti...vuoden ihaninta aikaa!!! Lahjoja tykkään ostaa, tosin yritän ostaa käytännöllistä ja oikeasti hyödyllistä, ei mitään krääsää. Sitten piparkakkutalon teen joka vuosi ja kodin laittaminen joulukuntoon on kanssa iiiihanaa, niin ja joulumusiikki :)

Ja vauvan haluaisin syntyvän kesäkuun alussa, että koulu ehtisi loppua sopivasti siltä lukuvuodelta, muuten ei kyllä olisi oikeastaan mitään väliä.

Hei mutta nyt pitää mennä!

Vierailija
19/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=RosyBrown]Oon ollut aika poikki noista yövuoroista, ni en oo jaksanut pinoutua. Mutta siis, kyselin tänään yhteishaun tuloksia, ja niin se vaan on että meikäläinen aloittaa terveydenhoitajaopinnot tammikuussa! Ihanaa, oon niiiiiin helpottunut tästä!

Tervetuola uudet Puolukat, toivottavasti viihdytte seurassamme!

Kiva Hannele että mies osoitta lämpenemisen merkkejä, kyllä se siitä vaan pikkuhiljaa:)! Niistä kierroista kyselit joku päivä, mulla oli 34 päivää toi ekä kierto, saa nähä mikä tästä tulee, täytyy vielä tarkastaa sekin että mikä kierto voi ola pisimmillään että sitä Personaa voi käyttää.

Miitsullahan on hienosti viikkoja kasassa jo:)!

Joulu G: Joulun lupauduin olemaan töissä, mutta mun vapaa-ajan tahtoisin viettää kaksistaan meidän omassa kodissa. En vaan tiiän miten anoppi suhtautuu, voi loukkaantuakin.. Aiemmin ollaan aatto oltu omilla porukoillamme ja sitten vierailtu puolin ja toisin.

Vuodenvaihde G: En tiedä olenko töissä, mutta jos en niin voisi olola ihan kivä joku mökkihomma pienellä porukalla tmv.

-Lumiina

Vierailija
20/32 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli elliltä vastaus:

[color=violet]Sinulle syntyy tyttö 26.10.2006, tyttö 27.3.2008 ja tyttö 22.2.2010.

[/color]kolme tyttöä, oon ihan ihmeissäni!! saas nähdä mitä madame ennustaa...

Tuon mukaan vauva sais alkunsa sitten tammikuussa =) hyvinkin mahdollista... =)

ainiin ja vielä se piti kertoa, ettei masussa oo ainakaan vielä vauvelia, kun täti tuli tänään...

G