Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalaiset eivät osaa ajaa autoa.

Vierailija
22.02.2010 |

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun etelän hiihtolomalaiset ovat liikkeellä kohti laskettelukeskuksia eikä osata ajaa talvikelissä

Vierailija
2/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kolari ruuhkautti liikennettä myös muun muassa Helsingissä Itäväylällä."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap teki tämän aloituksen ikään kuin provoilumielessä, mutta liikenne on kyllä sellainen asia, josta olisi syytä puhua enemmänkin. Mä nimittäin väittäisin, että suurin osa ihmisistä ei osaa ajaa autoa, tai siis osaa sen ajoteknisen puolen, mutta ei välitä liikennesäännöistä tai turvallisuusaioista kynnenmustuaisen vertaa.

Tällä hetkellä poissa muodista ovat esim. vilkun näyttö kääntyessä, turvavälit sekä kohtuulliset nopeudet huonoilla keleillä. Luulenpa, että ihmiset tuudittautuvat siihen, että heille ei voi sattua mitään, koska monet nykyautot ovat (muka) niin turvallisia. Lisäksi niissä ei tunnut vauhti ollenkaan.

Vierailija
4/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toista se on kaupungeissa, niissä osataan antaa tilaa.

Vierailija
5/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan ajaa autoa välillä huonoissakin olosuhteissa. On isoja mäkiä ja paljon lunta, tänne kun kaupunkilaiset tulee, ni aina ne on kiinni jossain tai sit ei uskalla tulla ollenkaan.. Avuttomat kaupunkilaiset heh heh!!!!!

Vierailija
6/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

päin vastoin joka alkutalvi uutisoidaan, kuinka talvi yllätti eteläsuomalaiset, vaikka kas kummaa joka vuosi se talvi sieltä tulee. Sitten pelti rytisee kehillä! :D

Vierailija
7/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän pihaan esikapunkiin, kun ei sinne kaupunkiin autolla uskalla, ajavat niin kovaakin.

Minä ajan kyllä autolla heidän asiamiespostinsa pihassa komean ringin, niin että lumi lentää, enkä ole vielä koskaan jäänyt siihen kiinni. Voihan sellainenkin päivä vielä joskus koittaa, mutta onneksi siellä ei ole muuta tekemistä kuin höylätä traktorilla sitä keskustan yhtä pihaa puhtaaksi.

Vierailija
8/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna tietä, jos sulla ei olekaan kiire mutta meillä muilla saattaa olla, väistä oikealle.

Vierailija
9/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupunkiajohan on helppo nakki kun ei tartte väistellä hirviä ja lumipenkkoja.

päin vastoin joka alkutalvi uutisoidaan, kuinka talvi yllätti eteläsuomalaiset, vaikka kas kummaa joka vuosi se talvi sieltä tulee. Sitten pelti rytisee kehillä! :D

Vierailija
10/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ap teki tämän aloituksen ikään kuin provoilumielessä, mutta liikenne on kyllä sellainen asia, josta olisi syytä puhua enemmänkin. Mä nimittäin väittäisin, että suurin osa ihmisistä ei osaa ajaa autoa, tai siis osaa sen ajoteknisen puolen, mutta ei välitä liikennesäännöistä tai turvallisuusaioista kynnenmustuaisen vertaa.

Tällä hetkellä poissa muodista ovat esim. vilkun näyttö kääntyessä, turvavälit sekä kohtuulliset nopeudet huonoilla keleillä. Luulenpa, että ihmiset tuudittautuvat siihen, että heille ei voi sattua mitään, koska monet nykyautot ovat (muka) niin turvallisia. Lisäksi niissä ei tunnut vauhti ollenkaan.

Tosi hienoa ajaa pimeellä liukkaalla tiellä, kun kaikki ajaa ylinopeutta, ihan takapuskurissa kiinni jne... Ja sitten täällä ja muualla hämmästellään, kun pelti kolisee ja ihmiset kuolee kolareissa. Hienoa tietää, että jos joku hirvi tms. yhtäkkiä pomppaa eteeni ja joudun tekeen äkkijarrutuksen, niin takana ajava on takaluukusta sisällä ja lapseltani henki pois niissä nopeuksissa. Ja mitkään "lapsi kyydissä" tarrat ei tod. auta. Se lähtee ihmisten korvien välistä, mutta liikenteessä nähdään vain se oma napa.

Vierailija
11/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä osaan ajaa autoa välillä huonoissakin olosuhteissa. On isoja mäkiä ja paljon lunta, tänne kun kaupunkilaiset tulee, ni aina ne on kiinni jossain tai sit ei uskalla tulla ollenkaan.. Avuttomat kaupunkilaiset heh heh!!!!!

Tosin en mä ymmärrä mihin mä mun nelivedollä jäisin kiinni...

Vierailija
12/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en mä ymmärrä mihin mä mun nelivedollä jäisin kiinni...

kilvan tääläl kehuvat olevansa parempia kun evät tarvitse autoa, vaan käyttävät julkisia. Hyi sinua!

Vierailija
13/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viimeksi yritti vastaavaa aloitusta, mutta hups, sattui tekemään joensuulaisista kuopiolaisia ja sijoittamaan molemmat Keski-Suomeen :D Siltähän se kehäkolmosen sisältä varmaan näyttää - Helsinki, Espoo, Vantaa ja muumaa.

Vierailija
14/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilön kyydissä, joka toisaalta arvostelee erästä yhteistä tuttavaamme "epävarmuudesta" (joka oikeasti tarkoittaa sitä, että tämä ihminen tiedostaa liikenteen vaarat, eikä vain suhaa tuurilla), ja sitten itse ajaa aivan liian lähellä edelläolevaa.

Musta tuntuu siltä, että aivan liian suuri osa liikenteessä liikkujista pitää hyvänä kuskina juurikin sellaista suhaajaa, joka ei juuri hidasta kääntyessä, katso olkansa yli (siis katsoo ainoastaan peiliin) ja ajaa sitä nopeutta, joka tuntuu hyvältä, ei sen mukaan mitä tikkarissa sanotaan ja millainen keli on.

ihmisten pitäis oikeasti ajaa sellaisilla kulkupeleillä, joissa vauhti tuntuu, niin tulis vähemmän ylilyöntejä.

Vierailija
15/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilön kyydissä, joka toisaalta arvostelee erästä yhteistä tuttavaamme "epävarmuudesta" (joka oikeasti tarkoittaa sitä, että tämä ihminen tiedostaa liikenteen vaarat, eikä vain suhaa tuurilla), ja sitten itse ajaa aivan liian lähellä edelläolevaa.

Musta tuntuu siltä, että aivan liian suuri osa liikenteessä liikkujista pitää hyvänä kuskina juurikin sellaista suhaajaa, joka ei juuri hidasta kääntyessä, katso olkansa yli (siis katsoo ainoastaan peiliin) ja ajaa sitä nopeutta, joka tuntuu hyvältä, ei sen mukaan mitä tikkarissa sanotaan ja millainen keli on.

ihmisten pitäis oikeasti ajaa sellaisilla kulkupeleillä, joissa vauhti tuntuu, niin tulis vähemmän ylilyöntejä.

Vierailija
16/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"maalla" on paljon enemmän ns. junttikuskeja & papparaisia pikkufiiulla.

Viimeksi eilen kohtasin junttikuskin: ajoin vakkarilla 85 km/h, junttikuski karvalakki päässä tulee risteyksestä perään ja ajaa ihan takapuskurissa kiinni. Tulee ohituskaista, mutta junttikuski on kuin naulattuna takapuskurissa. Hiljennän vauhtia, junttikuski menee ohi - ja alkaa ajaa 80km/h. Hetken kuluttua edessä kaukana siintää toisen auton takapuskuri, silloin junttikuski kiihdyttää, kunnes on edellä menevän auton takapuskurissa kiinni ja jatkaa siinä ajamistaan. MIKSI?????

Vierailija
17/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

"maalla" on paljon enemmän ns. junttikuskeja & papparaisia pikkufiiulla.

Viimeksi eilen kohtasin junttikuskin: ajoin vakkarilla 85 km/h, junttikuski karvalakki päässä tulee risteyksestä perään ja ajaa ihan takapuskurissa kiinni. Tulee ohituskaista, mutta junttikuski on kuin naulattuna takapuskurissa. Hiljennän vauhtia, junttikuski menee ohi - ja alkaa ajaa 80km/h. Hetken kuluttua edessä kaukana siintää toisen auton takapuskuri, silloin junttikuski kiihdyttää, kunnes on edellä menevän auton takapuskurissa kiinni ja jatkaa siinä ajamistaan. MIKSI?????

Jotta ei hirvi mahdu väliin! Niin ainakin mun ukilla! :DDDDDDD

Vierailija
18/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmastiko? Missähän se talvi yllättää joka vuosi autoilijat? Eiköhän se ollut Helsinki eikä maaseutu, jossa liikenne on välittömästi syksyn ensimmäisen lumisateen jälkeen täysin sekaisin.

Maalaiset nauraa aina typerille helsinkiläisille, kun eivät osaa ajaa talvikelillä.

Vierailija
19/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka viimeksi yritti vastaavaa aloitusta, mutta hups, sattui tekemään joensuulaisista kuopiolaisia ja sijoittamaan molemmat Keski-Suomeen :D Siltähän se kehäkolmosen sisältä varmaan näyttää - Helsinki, Espoo, Vantaa ja muumaa.

Kategoria 1.

Helsinki-Espoo-Vantaa-Kauniainen

Kategoria 2.

Turku-Oulu-Tampere-Kuopio

Kategoria 3.

Niin mikä?

Vierailija
20/33 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmastiko? Missähän se talvi yllättää joka vuosi autoilijat? Eiköhän se ollut Helsinki eikä maaseutu, jossa liikenne on välittömästi syksyn ensimmäisen lumisateen jälkeen täysin sekaisin.

Maalaiset nauraa aina typerille helsinkiläisille, kun eivät osaa ajaa talvikelillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi