Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko mä ihan erilainen muori, en osaa innostua me&i-vaatteista?

Vierailija
22.02.2010 |

En vaan tykkää noista kuoseista. Taas yks äiti kertoili innoissaan kun oli tilannu suolsia mekkoja tyttärilleen. Kävin sitten uteliaisuuttani me&i sivuilla kattelemassa, enkä kyllä yhtään suloista mekkoa löytänyt.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää minäkään.

Vierailija
2/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiva, etteivät ne olekaan mitään massatuotteita, itse kun haluan pukea lapseni vähän persoonallisemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että kantsiiko käydä katsomassa kun en mekkoja pojilleni..

Vierailija
4/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska en muista koskaan nähneeni sellaisia kenelläkään, enkä ole edes vaivautunut katsomaan millaisia ne ovat

Vierailija
5/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta yhtä kivoja (ja kivempiakin) löytää kaupoistakin, joten...

Vierailija
6/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitten outo kun minusta ne on ihan kammottavan näköisiä retkuja...

Vierailija
7/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

hinta/laatu ei kohdannut... esim. 30€ collegehousuista. Huhhuh.

Vierailija
8/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

velour housut ostin ja kuminauhat meni kierteelle pyykissä joten jäi viimeisiksi ostoksiksi minulta. Lindexiltäkin saa parempaa ja kolmet housut M&I yhden hinnalla.

Vierailija
9/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä pojillekin oli vaatetta, mutta ei nekään oikein iskeny...

ap

Vierailija
10/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen havainnoinut, että monet on ihan pinkeenä noista vaatteisata, kun ei juurikaan ole muuta sisältöä elämässä... miettiä lasten vaatetusta ja jotenkin materiasta olla innoissaan.

itse ostan vaatteita mistä sattuu ja katson ensisijassa hintaa sekä laatua. päätökset teen tässä ja nyt, enkä hehkuttele ympäri kyliä vaateostoksilla tai yleensäkään vaatteilla, materialla tms., kun mulle ne lasten tai aikuistenkaan vaatteet ei ole niin suuri asia.

Vierailija
11/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen havainnoinut, että monet on ihan pinkeenä noista vaatteisata, kun ei juurikaan ole muuta sisältöä elämässä... miettiä lasten vaatetusta ja jotenkin materiasta olla innoissaan.

itse ostan vaatteita mistä sattuu ja katson ensisijassa hintaa sekä laatua. päätökset teen tässä ja nyt, enkä hehkuttele ympäri kyliä vaateostoksilla tai yleensäkään vaatteilla, materialla tms., kun mulle ne lasten tai aikuistenkaan vaatteet ei ole niin suuri asia.

Vierailija
12/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytyy sanoa ettei innostanut. Jos kuvio oli ok, niin värit ei ja päinvastoin. Liian räikeitä minun makuun.

Vierailija
13/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ei useimmissa vaatteissa miellytä ja parempaa laatua saa halvemmalla esim. velourvaatteissa.

Vierailija
14/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta näytti aikas samlata, mitä markettien ja halpahallien rekeistä löytyy. Jos olisin kutsuilla, voisin solidaarisuudesta jotku sukkikset tai bodyn tilata, mutta aika pliisuja muuten. Jos ne olisi kuitenkin hyvää laatua, tehty maassa jossa työntekijät saa kunnon palkkaa jne. niin mikäs siinä.

Vierailija
15/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet ja kuosit ovat kivoja, mutta laatuun pettynyt käyttäjä täälläkin.Meillä ohjeiden mukaisesti pestyt ja pidetyt vaatteet ovat väreiltään haalistuneita ja samaa kuminauhojen kiertymistä tapahtunut.

Ärsyttää todella, koska mielestäni ovat todella arvokkaita vaatteita.En osta enää mitään meandi tuotteita, oikein ärsyttää kun juuri tuli kutsu taas kyseisiin partyihin.

Vierailija
16/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun sain ne vaatteet niin näyttää paljon nätimmiltä.

Vierailija
17/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo, koska näitten kirjoitusten perusteella luulet, että kaikki muut ovat innostuneet kyseisestä merkistä.

Huoh!

Vierailija
18/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen kuullut kyseisestä merkistä ja en ole koskaan ollut nettisivuilla edes tutustumassa ko merkkiin.

Ja en ole koskaan edes pitänyt ko merkin vaatteita edes käsissäni.

Että näin minulla.

Vierailija
19/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää minäkään. Lahjaksi saatu paita meni tosi nopeasti kulahtaneen näköiseksi, vaikka pesen kaikki nurin päin ja oikeissa lämpötiloissa emmenkä omista kuivausrumpua.

Vierailija
20/20 |
22.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tässä nyt sitten on niin kamalaa?

Se että joku tykkää erilaisesta kuin sinä?

Vai se että joku innoissaan ostamastaan?

Oletko itse ollut innoissasi jostain tilaamastasi/ostamastasi vaatteesta?

Täräytä jatkossa se tälle naikkoselle jolla VAAN eri maku kuin sinulla, ehkä se tulee tänne ihmetelemään sun makua! :D

Mitä ihmeen väliä??? Kysyy me&i -merkkisiä vaatteita jokusen pojilleen hankkinut mamma.

Jos sää tykkääät jostain Lindeksistä niin antaa palaa. En tajua teitä.

Yksi tykkää äidistä, toinen tyttärestä, joku tykkää maksalaatikosta ja toinen ei. MAKUASIA.

Olet siis aikuinen? :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi